وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کاهش چروک های صورت

کاهش چروک های صورت
بر روی پشت بخوابید: یک آکادمی امریکایی در زمینه پوست مدعی است که نحوه و شکل خاص خوابیدن در شب منجر به پیدایش خطوطی در صورت می شود که به آن خطوط خواب می گویند. چروکهایی که در سطح پوست ترسیم شده و زمانیکه از خواب بیدارمی شوید از بین نمی رود

روشهای تعجب انگیز برای ممانعت و کاهش چروک های صورت

بر روی پشت بخوابید: یک آکادمی امریکایی در زمینه پوست مدعی است که نحوه و شکل خاص خوابیدن در شب منجر به پیدایش خطوطی در صورت می شود که به آن خطوط خواب می گویند. چروکهایی که در سطح پوست ترسیم شده و زمانیکه از خواب بیدارمی شوید از بین نمی رود. خوابیدن بر پهلو چروکهای روی گونه و چانه را افزایش می دهد. و خوابیدن بر شکم باعث چروک روی پیشانی می شود. بنابر این به منظور کاهش چروک ها بهتر است بر روی پشت بخوابید.

ماهی بیشتری بخورید به خصوص ماهی قزل آلا
ماهی ها به خصوص ماهی قزل آلا سرشار از پروتئین است . یکی از مواد اصلی ساختمانی برای پوست.همچنین ماهی ها منبعی ضروری و سرشار از اسید چرب امگا 3 می باشد . این اسید چرب باعث پروردن پوست و جوانی و شادابی آن می گردد. و چروک های پوست را کاهش می دهد.

برای مطالعه چشمان خود را ریز نکنید! بلکه از عینک مطالعه استفاده کنید.

حرکت های تکرار شونده ماهیچه های صورت -مثل همین ریز کردن چشم هنگام مطالعه برای بهتر دیدن- باعث خسته کردن ماهیچه ها ی صورت و در نتیجه پیدا شدن شیارهایی در سطح زیر پو ست می گردد. این شیار ها سرانجام تبدیل به چین و چروک می شود. بنابراین چشمان خود را گشاده نگه دارید. و اگر نیاز به عینک مطالعه دارید حتما از آن استفاده کنید. و به منظور محافظت پوست دور چشم از آسیب های نور خورشید از عینک آفتابی استفاده کنید.

از اسیدهای آلفا- هیدروکسی بر روی پوست استفاده کنید.

این اسیدهای طبیعی سلولهای پوستی مرده سطحی را می زداید و باعث کاهش خطوط و چروک های سطحی پوست صورت می شود به خصوص چروکها و خطوط دور چشم. شواهد جدید نشان میدهد که استفاده از این ماده با غلظت بالا تولید کلاژن را تحریک می کند.

صورت خود را بیش از اندازه نشویید.
طبق نظر متخصصان پوست دانشگاه پزشکی مریلند شستشوی صورت، پوست را از سدهای طبیعی مثل چربی ها و مرطوب کننده هایی که مانع چروک پوست می شود پاک می کند. بنابراین مرتب صورت خود را نشویید چون این سد های طبیعی از بین می رود . اگر چنانچه صابون مورد استفاده شما دارای محافظ های پوستی و مرطوب کننده نباشد بهتر است به جای استفاده از صابون از پاک کننده های مخصوص صورت استفاده کنید.
ویتامین سی موضعی را امتحان کنید.
تحقیقات نشان می دهد که ویتامین سی به تولید کلاژن کمک موثری می کند و از آسیب های ناشی از اشعه های ماورائ بنفش(UVA,UVB) ممانعت می کند. همچنین باعث اصلاح مشکلات رنگیزه ای پوست و بهبود ورم پوستی می گردد. اما مهم این است که کدام نوع ویتامین سی استفاده شود. طبق مطالعات اسید آسکوربیک ال(l-ascorbic) برای رفع چروک های صورت بسیار موثر است.
به جای قهوه از کاکائو استفاده کنید.
اطلاعات ثبت شده در مجله تغذیه سال 2006 ثابت می کند که کاکائو شامل مقدار زیادی از دو نوع فلاونول رژیمی با نام های کاتچین و اپی کاتچین-دو نوع آنتی اکسیدان- می باشد که پوست را از آسیب های نوری محافظت می کند . و خون رسانی به سلول های پوست را بهبود می بخشد . همچنین آبررسانی به پوست راتحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود که پوست لطیف تر و نرم تربه نظر آید.
سویا بخورید.
تحقیقات نشان می دهد که مصرف سویا باعث التیام آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید می شود. یک مطالعه ثبت شده در مجله تغذیه اروپایی گزارش می دهد که سویای ترکیبی (که مخلوطی از ویتامین ها، پروتئین ها و عصاره چای سفید ، دانه انگور و گوجه فرنگی را دارد) ساختمان پوست را بهبود می بخشد و بعد از 6 ماه پوست محکم می شود .
مراقبت های پوستی خوب و صحیح را پیروی کنید.
اگر شما واقعا می خواهید که پوستتان جوان به نظر آید بهتر است موارد زیر را نیز رعایت کنید.
ازنور خورشید اجتناب کنید.
کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
سیگار نکشید.
از مرطوب کننده ها استفاده کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره