وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تلفن همراه قابل شستشو و ضد آنفلوآنزا

تلفن همراه قابل شستشو و ضد آنفلوآنزا
خبرآنلاین نوشت:

کارشناسان می‌گویند بیشتر مردم علاقه‌مندند که تلفن همراه خود را به‌دلیل آلودگی بشویند و اینک این آرزو با ساخت تلفن ضدآب به واقعیت تبدیل شده است.خانه‌داران فراموشکار هم دیگر نگران غرغر کردن‌های همسر خود نباشند ، چرا که تلفن همراه ضدآب و باکتری و قابل شستشو در ماشین لباس‌شویی و ظرف‌شویی ساخته شد.

تلفن همراهی که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی بوده و ضد باکتری است ، در جهان ساخته شد.

شرکت سیل شیلد متخصص در صنایع الکترونیک و پزشکی با اعلام این مطلب افزود کارشناسان این شرکت طوری این تلفن را طراحی کرده اند که ضد آب بوده (رعایت استاندارد موسوم به IPx7)و کاربر می تواند آنرا هر وقت که اراده کرد در ظرف شویی شسته و باکتری های موجود روی سطح آنرا از بین برده تا بدین ترتیب مانع توسعه بیماری ها ی مختلف از جمله آنفلوآنزای نوع آ شوند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط دکتر چارلز گربا از دانشگاه آریزونا میزان باکتری های موجود در سطح تلفن همراه 500 برابر بیشتر از میزان باکتری موجود در توالت است که این آمار وحشتناک است. بر این اساس در هر اینچ 25000 باکتری روی تلفن همراه آلوده زندگی می کنند که میزبان خوبی برای انتقال انواع بیماری ها به شمار می رود. سطح بیرونی تلفن مذکور با ویژگی ضد کپک ، ضد قارچ و ضد بو ساخته شده و کاربر را ایمن می سازد.

اما ویژگی های فنی این تلفن شامل چهار بانده بودنش است که تمام شبکه های موجود را حمایت می کند و در ضمن دو سیم کارته هم بوده و همزمان دو شبکه را با هم جواب می دهد. دوربین فلش دار آن 2 مگاپیکسل است و فایلهای ویدیویی را هم جواب می دهد. بلوتوث نسخه دو هم دارد. نمایشگر آن ضد خش و ضد ضربه است. از دیگر ویژگی های آن، داشتن ام ام اس، جی پی آر اس، ضد نویز، داشتن قابلیت واکی تاکی و جی پی اس و شب نما بودنش است.

این تلفن در نمایشگاه بین المللی الکترونیک در لاس وگاس به نمایش درآمده و اولین مشتریانش هم به گفته کارشناسان پزشکان و کارکنان بیمارستانها خواهند بود.