وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گوش چپ ، گوش عشق

گوش چپ ، گوش عشق
گروهی از دانشمندان آمریکایی کشف کردند گوش چپ که اطلاعات خود را به نیمکره سمت راست مغز ارسال می کند گوش عشق است و بنابراین عبارات احساسی را برای درک بهتر باید در این گوش نجوا کرد .
 مغز انسان به دو نیمکره راست و چپ تقسیم می شود بخش چپ مغز منطق ف توجه به جزئیات ، زبان علم و استراژیها ، را نشان می دهد و طرف راست تصورات ، اشراق و سیر و سلوک ، دید همزمان ،تخیلات و احساسات را حاکمیت می کند .
 هر یک از این بخش های مغز قسمت مخالف بدن را کنترل می کند . بنابراین منطقی است که اگر جملات عاشقانه و یا احساسی از گوش چپ شنیده شوند سریعتر به مناطق احساسی بدن منتقل می شود .
 به طور طبیعی چشم راست با زکاوت بیشتری می تواند رنگ ها را درک کند . این در حالی است که نشان می دهد مادران بهتر است گونه ی راست کودک خود را ببوسند و یا با دست چپ کودک خود را در آغوش بگیرند .
در حقیقت دانشمندان در تحقیقات خود نشان داده اند که اکثر مادران در دنیا چه راست دست و چه چپ دست ،بیشتر کودکان خود را با دست چپ به آغوش می گیرند .
به این ترتیب واکنش های فیزیکی و احساسی کودک مستقیم به سمت راست مغز مادر می رسد . به تازگی گروهی از محققان دانشگاه سم هاتسون آمریکا با آزمایش 1120 نفر مشاهده کردند ، که گوش چپ در این افراد گوش عشق است . به طوری که 69 درصد از موارد خاطر نشان کردند تمام عبارات شیرین و عاطفی را هنگامی که از راه گوش چپ می شنوند بهتر درک می کنند و تنها 56 درصد از موارد اگر این عبارات را از گوش راست بشنوند می توانند عمق آنها را درک کنند.