وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دخترانی که به دریا پرتاب می شوند!

دخترانی که به دریا پرتاب می شوند!
خبرنامه دانشجویان ایران: یكی از كارشناسان و فعالان سازمان ملل در گزارش خود اعلام كرد كه مجامع بین‌المللی برای مقابله با برده‌داری نوین از كشورهای اروپایی و امریكا به شدت درخواست كمك كرده‌اند.
 
كریستین كین در این‌باره خاطرنشان كرد: متاسفانه امروز برده‌داری شكل جدیدی به خود گرفته و اكثر قاچاقچیان انسان آن را به شیوه نوین گسترش داده‌اند، به طوری كه هم‌اكنون برده‌داری جنسی در سراسر جهان به ویژه كشورهای توسعه‌یافته به شدت افزایش یافته است و آمارهای سازمان ملل نشان می‌دهد كه شمار برده‌های جنسی طی چند سال گذشته از ۱۰ میلیون به ۳۰ میلیون تن افزایش یافته است.
 
به گزارش ایسنا،این كارشناس و فعال سازمان ملل متحد در ادامه به شبكه خبری سی‌ان‌ان یادآور شد: براساس گزارش آژانس كنترل مواد مخدر و جرایم سازمان یافته سازمان ملل متحد، ۷۹ درصد قاچاق انسان در اصل برده‌داری و قاچاق جنسی است.
 
عملی كه در قرون ۱۸و ۱۹ میلادی در آمریكا صورت می‌گرفت و طی آن زنان و دختران جوان و حتی در برخی از موارد پسران را در حراجی‌ها به فروش می‌رسانند و به عنوان برده از آنان استفاده می‌كردند، هم‌اكنون شكل دیگری به خود گرفته است، به طوری كه این روند به برده‌داری جنسی تغییر یافته است.
 
بر اساس گزارشات موجود، دخترانی كه در مراكز فحشای اروپا و آمریكا حاضر هستند افرادی را شامل می‌شوند كه به شدت مورد تجاوز قرار گرفته یا ربوده شده‌اند و باید در روز به ۳۵ تا ۴۰ مرد خدمت كنند. به گزارش ایسنا، این كارشناس در ادامه عنوان كرد: گروهی از كارشناسان سازمان ملل و حامیان حقوق زنان با تاسیس یك انجمن در برخی از كشورهای اروپایی به ویژه یونان، اوكراین و در آینده در بلغارستان به این زنان كمك كرده و برای آنان سرپناه تشكیل داده‌اند.
 
یكی از این زنان كه چندماه قبل به امید یافتن كار و زندگی بهتر با وعده قاچاقچیان انسان از شرق روسیه به سمت یونان حركت كرده بود، گرفتار گروه قاچاقچیان شد و به همراه چند دختر جوان دیگر مورد تجاوز بی‌رحمانه آنان قرار گرفت، به طوری كه این دختر جوان پس از رهایی از دست این افراد و پناه‌گرفتن در این انجمن حتی به ما هم اعتماد نداشت.
 
این دختر كه نامش فاش نشده است، پس از مدتی به ما گفت كه قاچاقچیان حین نزدیك شدن نیروهای گارد ساحلی برخی از زنان و دختران را همچون چمدان به داخل آب پرتاب كردند تا قایق سبك‌تر و حركت آن سریعتر شود. با این وجود خوشبختانه هم‌اكنون بین ۷۵ تا یكصدتن در این كمپین به صورت داوطلبانه فعالیت می‌كنند و امید است روند فعالیت آنان در آینده بهبود یابد.