وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات کشف جنازه معین شریفی پس از 4 ماه گمشدن در جنگلهای کرد کوی ( عکس )

جزئیات کشف جنازه معین شریفی پس از 4 ماه گمشدن در جنگلهای کرد کوی ( عکس )

جزئیات کشف جنازه معین شریفی پس از 4 ماه گمشدن در جنگلهای کرد کوی ( عکس )

 

جنگل کردکوی باز هم قربانی گرفت . به گزارش ایران ناز , معین شریفی جوانی که بیش از 4 ماه قبل در جنگلهای کردکوی گم شده بود پیدا شد . امروز پس از 123 روز جنازه منتسب به معین شریفی جوان کردکویی که 25 شهریور امسال در جنگل کردکوی مفقود شده بود , پیدا شد .

 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این جوان پس از پیاده روی در جنگل کردکوی مفقود شد و ماه ها جستجو برای یافتن او در جنگل های کردکوی بی نتیجه ماند و سرنخ ها هم کارآگاهان را به نتیجه ای نرساند .

 

جزئیات کشف جنازه معین شریفی پس از 4 ماه گمشدن در جنگلهای کرد کوی ( عکس )

 

هادی هاشیان افزود: دیروز خانواده ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی جون گمشده کردکویی است .

 

وی افزود: دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء بدون اعلام عمومی ، فراخوانی با کمک نیروهای هلال احمرو نیروهای محلی برای جستجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جستجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین ، جنازه از زمین بیرون کشیده شد .

 

جزئیات کشف جنازه معین شریفی پس از 4 ماه گمشدن در جنگلهای کرد کوی ( عکس )

 

هاشمیان ادامه داد: جنازه در محل کشف کفش و موبایل ، از زیر خاک بیرون کشیده شده و همین امر گمان این که جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد تقویت می کند .

 

وی افزود: برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ هم اکنون کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند .

 

کشف جدید ترین سرنخ از معین شریفی

 

با کشف سرنخ جدید در پرونده مفقودی معین شریفی جوان اهل شهرستان کردکوی، جست‌وجوی دوباره برای یافتن وی در جنگل‌های کردکوی از صبح امروز از سر گرفته شد.

 

«معین شریفی» اهل شهرستان کردکوی استان گلستان عصر روز 25 شهریورماه سال جاری به قصد پیاده روی و حضور در جنگل‌های کردکوی از منزل خارج و دیگر به منزل بازنگشت.

 

بر اساس تحقیقات انجام شده وی در آخرین تماس خود به خانواده اعلام کرد که ساعتی دیگر بازمی‌گردد اما خانواده وی پس از گذشت چند ساعت از عدم بازگشتش و با خاموش شدن تلفن همراهش موضوع را به پلیس گزارش کرده و بلافاصله جست‌وجو برای وی آغاز شد.

 

پس از ورود دستگاه‌های امدادی و پلیس به پرونده و تحقیقات پلیس، مشخص شد این فرد همانند برنامه‌های روزانه‌اش به قصد ورزش با خودروی شخصی خود به ابتدای محور جنگلی درازنو کردکوی رفته و با توجه به پارک بودن خودروی وی در کنار جاده و کشف لباس‌های وی داخل خودرو مشخص است وی به نیت ورزش کردن از خودرو خارج و مسیری را طی کرده اما تاکنون هیچ ردی از وی کشف نشده است.

 

مفقود شدن معین شریفی در جنگل

 

21 دیماه جاری نیز «محمدسعید فاصل دادگر» فرمانده انتظامی گلستان در نشست خبری با خبرنگاران استان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص این پرونده اظهار کرد که سرنخ‌هایی در این پرونده به دست آمده اما قطعی نیست و تحقیقات در حال انجام است.

 

«مجتبی مروتی» رئیس پلیس آگاهی گلستان نیز در این نشست بیان کرد : کردکوی بوده، در فاصله کمتر از ۵۰۰ متری کشف محل خودروی «معین شریفی» گوشی تلفن همراه و کفشی که گفته می‌شود برای این فرد مفقودی است را کشف کرده و موضوع را به پلیس گزارش داده است.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان این موضوع را تائید و اعلام کرد تیم‌های جست‌وجو دوباره در محل حاضر شده و در حال جست‌وجو هستند.

 

این نکته لازم به ذکر است در روزهای نخست اعلام مفقودی این فرد، تیم‌های متعددی از هلال احمر، گروه‌های کوهنوردی، پلیس و نیروهای مردمی در عملیات جست‌وجو شرکت کرده و محیط وسیعی از منطقه را مورد پایش و جست‌وجو قرار دادند.

 

نبود وجود دوربین نظارت تصویری و مداربسته در ورودی پارک یکی از بزرگترین معضلاتی است که در چنین حوادثی کار جست‌وجو و تحقیق را سخت می‌کند و متاسفانه با وجود مصوبات مکرر شورای تامین شهرستان و استان در خصوص نصب دوربین‌های مداربسته و نظارت تصویری برای پایش و کنترل اتفاقات در سطح شهرستان کردکوی به ویژه ورودی پارک جنگلی النگدره اما تاکنون این اقدام صورت نگرفته است . این موضوع مورد گلایه جدی و شدید فرمانده انتظامی گلستان از فرماندار کردکوی قرار گرفت.

 

صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه سال جاری نیز « سها رضانژاد » دختر ۲۷ ساله ساکن کرج که به همراه یک گروه کوهنوردی به منطقه گردشگری « جهان نما » شهرستان کردکوی سفر کرده بود مفقود شد و جسد وی ۱۷ مردادماه در همان منطقه کشف شد

 

ماجرای گم شدن معین شریفی چه بود؟

 

همسر معین شریفی در مورد روز گم شدن همسرش گفت:«ساعت پنج و پنج دقیقه روز سه شنبه بود که همسرم از خانه بیرون رفت.برنامه پیاده روی داشت و به من گفت که ماشینش را در خیابان می گذارد و در جنگل پیاده روی می کند و بعد پیاده به سمت ماشین برمی گردد.من با او تماسی نداشتیم و وقتی تا ساعت ده و ربع شب به خانه نیامد،تماس گرفتم اما موبایلش در دسترس نبود.برای همین با شاگرد مغازه اش تماس گرفتم و او گفت از ساعت هشت هر قدر با معین تماس گرفته موبایل او در دسترس نبوده است.»

 

همسر معین در ادامه گفت:«همسرم جدیدا پیاده روی روزانه را شروع کرده بود.او کوهنورد حرفه ای نبود اما منطقه را می شناخت و به مسیر جنگلی آشنا بود.»

 

همسر معین شریفی در مورد آخرین حرفی که معین به شاگرد مغازه اش زده بود گفت:«شاگرد مغازه همسرم می گوید که در آخرین تماسی که همسرم ساعت هشت شب با او گرفته بود،گفته بوده که پیاده روی اش تمام شده است و دارد از جنگل به سمت پایین برمی گردد.»

 

وقتی غیبت معین طولانی شد،همسر او که دلواپس شده بود،با پدر معین تماس گرفت و بعد از موضوع به اطلاع نیروهای امداد و نجات هلال احمر و پلیس رسید.

 

همسر معین شریفی در آخر گفت:«خودرو 206 همسرم در همان نقطه ای که به من گفته بود برای پیاده روی می رود پیدا شد.»

 

یک تکه جمجمه در کنار وسایل معین شریفی کشف شد

 

در حالی که خبر پیدا شد جسد منتسب به معین شریفی بعد از چهار ماه منتشر شد،سراغ حسن ملک،معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان و او در مورد این خبر توضیح داد:«روز گذشته کوهنوردان محلی موقع عبور از محلی در نزدیکی زنبور داری پدر معین شریفی در کردکوی متوجه یک لنگه کفش و یک گوشی شدند که آنها را بعد از پیدا کردن به پلیس تحویل دادند و مشخص شد که آن وسایل متعلق به معین شریفی بوده است.به این ترتیب تیم جستجو به همراه کوهنوردان و دو سگ و تیم آنست رهی محل کردیم که صبح امروز امدادگران یک تکه از جمجمه سر انسان را کشف کردند.که این جمجمه حدود 400 متر با محل کشف گوشی و لنگه کفش فاصله داشت.»

 

ملک در ادامه افزود:«جمجمه سر تحویل مراجع قضائی داده شد که رئیس دادگستری در خبری اعلام کرد احتمالا منتسب به معین شریفی است.اما از بقایای جسد چیز دیگری کشف نشده است.»

 

چرا در محل پر تردد وسایل معین شریفی دیده نشده بود؟

ملک با اشاره به اینکه جمجمه و گوشی و کفش در یک مسیر در نزدیکی زنبورداری پدر معین شریفی کشف شد در ادامه گفت:«مکانی که این بقایا کشف شد محل تردد کوهنوردان است و یک مسیر کفی است.این منطقه پرتگاه نیست و افراد زیادی از اینجا عبور می کنند.به همین جهت باید بررسی شود که در همه این مدت چرا این بقایا دیده نشده بوده است.»

 

گفتگو با دادستان در مورد پرونده معین شریفی

 

در حالی که گوشی معین شریفی همراه او بود،این سوال ایجاد می شود که چرا با ردیابی فرکانس گوشی او را ردیابی نکرده بودند.بررسی تماس های معین شریفی حکایت از آن داشت که او آخرین بار با همسرش صحبت کرده بود.

 

هادی عزیززاده، دادستان کردکوی در توضیح اینکه چرا گوشی معین شریفی ردیابی نشد،اینطور توضیح داد:«باتری موبایل معین شریفی تمام شده بود و گوشی خاموش شده بود.به همین دلیل امکان ردیابی گوشی وجود نداشت.»

 

پدر معین شریفی:گوشی و کفش متعلق به پسرم است

 

پدر معین شریفی هم با تائید پیدا شدن گوشی و کفش پسرش گفت:«امدادگران در حال جستجو برای پیدا کردی ردی از پسرم هستند.اما گوشی و کفش او پیدا شده است.»

 

جزئیات کشف جنازه معین شریفی پس از 4 ماه گمشدن در جنگلهای کرد کوی ( عکس )