وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بنزین آزاد با كارت سوخت از شنبه

بنزین آزاد با كارت سوخت از شنبه
معاون صنایع و انرژی ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت كشور گفت: از اول خرداد ماه سوختگیری بنزین آزاد از طریق كارت سوخت شخصی خودروها امكان‌پذیر می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهندس علی ربیعی افزود: با اجرای این طرح كلیه خودروهای شخصی می‌توانند از اول خرداد با كارت سوخت خود اقدام به سوختگیری بنزین آزاد نمایند و دیگر نیازی به استفاده از كارت سوخت جایگاه‌داران نیست.

وی ادامه داد: سامانه گذشته برای مصرف‌كنندگان محدودیت‌هایی همچون در دسترس نبودن همیشگی كارت‌های آزاد در جایگاه‌ها را ایجاد می‌كرد اما با استفاده از این روش مصرف‌كننده در هر جایگاهی توانایی دریافت بنزین با نرخ آزاد را دارد.

ربیعی گفت: در فاز اول طرح این امكان برای خودروهایی كه سهمیه سوخت آنها به اتمام رسیده است فراهم است كه در نظر داریم این اقدام را برای خودروهایی كه دارای سهمیه سوخت هستند نیز انجام دهیم تا شهروندان علاوه بر استفاده از بنزین سهمیه‌ای امكان استفاده از بنزین آزاد را نیز داشته باشند.

معاون صنایع و انرژی ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت كشور خاطرنشان كرد: با اجرای این طرح كارت‌های سوختی كه در اختیار جایگاه‌داران است خذف نمی‌شود و شهروندان می‌توانند از این كارت‌ها نیز برای سوختگیری استفاده كند.