وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای افسردگی و سیخ تریاک تتلو ( عکس )

ماجرای افسردگی و سیخ تریاک تتلو ( عکس )

ماجرای افسردگی و سیخ تریاک تتلو ( عکس )

 

امیر حسین مقصود لو با نام مستعار تتلو با عکس ها و نوشته های خود در فضای مجازی همچنان خبر ساز است ! به گزارش ایران ناز امیر تتلو خواننده رپ این روزها از افسردگی دم میزند و عکسهایی را بی پروایانه منتشر میکند !تتلو که اين روزها با حواشي زيادي مواجه شده و پيام‌هاي شبيه به افسردگي منتشر مي‌کند، عکسي از يک سيخ داغ کرده در صفحه‌اش گذاشته که شبيه به ابزار کشيدن ترياک است.

 

به گزارش ایران ناز، او در پيام‌هايي در شب گذشته نوشته بود که از وضعيتش ناراحت است و به دنبال قرص خواب، گل و سيگار است و بلافاصله اين عکس را از «سيخم» منتشر کرده است.

 

امير مقصودلو مشهور به امير تتلو، خواننده رپ که در ترکيه به‌سر مي‌برد، کمتر از دو سال پيش ايران را ترک کرد و در ترکيه و گرجستان کنسرت‌هايي برگزار کرد که حواشي زيادي داشت.

 

او در اين مدت دو پيج پربازديد اينستاگرامي خود را به خاطر مواضع جنسيتي از دست داد. دومين پيج او حدود يک ماه پيش، بعد از فراخوان تشکيل حرمسرا با گزارش کاربران توسط اينستاگرام بسته شد.

 

تتلو  در صفحه‌ي تلگرامي خود نوشت: «با اين تفاسير آهنگ که هيچي‌! استوري يوتيوب هم حال ندارم بذارم! انرژيتون کمه! ميخوام يه چند روز قرص‌ خواب بخورم بخوابم قرص هم ندارم ?? آلپروزولام‌ از کجا گير مياد‌ تو استانبول؟ لااقل اينو زير استوري‌هاي يوتيوب بگين‌?? هيچ وقت فکر نميکردم تو اوج معروفيت و داستان و با کلي ادعا و سابقه، لنگِ چيزاي خيلي ابتدايي، مثل دوست دختر، مهموني، باشگاه، فوتبال، خنده،شوخي! يا چيزاي کوچيک‌‌تر مثل قرص خواب، گل و سيگار، يا حتي … لواشک و آلو و نون بربري‌ يا حتي …

 

ماجرای افسردگی و سیخ تریاک تتلو ( عکس )

 

لنگِ احترام و محبت و صحبت شم! زدن بردن همه چيز منو اونور دريا …! سيخم … [به همراه عکس]، …

 

من الان بايد سر تمرين کنسرتام باشم ?? کنسرتاي چند هزار نفره با ميلياردها تومن درامد زايي و صدها اشتغال زايي!»

 

تتلو يک بار دو سال پيش در يکي از شعرهايش گفته بود «تِرور مِرور همه مغزا اِرور ولى شعرام خفن تره از تَلِ كرمان» و چند روز پيش هم در يکي ديگر از شعرهايش نو =شته است«توو خونه بيکار فقط دود ميگيرن برام تَل».

 

ماجرای افسردگی و سیخ تریاک تتلو ( عکس )