وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به قتل رسیدن روح الله داداشی قویترین مرد ایران

به قتل رسیدن روح الله داداشی قویترین مرد ایران
قهرمان دو دوره رقابتهای قویترین مردان ایران که سابقه حضور در مسابقات جهانی را نیز در کارنامه ورزشی اش داشت، شامگاه شنبه در درگیری مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله داداشی قهرمان دو دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران که سابقه حضور در چندین دوره رقابتهای قویترین مردان جهان را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت شامگاه شنبه در منطقه غرب کرج مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر کرج دار فانی را وداع گفت.

داداشی که همزمان با میلاد حضرت علی (ع) در آسایشگاه کهریزک حاضر شد و ساعاتی را در کنار سالمندان و کودکان معلول سپری کرد، هنگام مرگ 30 ساله بود. این قهرمان قویترین مردان ایران از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان به جان آفرین تقدیم کرد.

 
به قتل رسیدن روح الله داداشی قویترین مرد ایران

آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

جزییات حادثه:
ایرنا با اندکی تفاوت نوشت:

یك منبع آگاه گفت ‘ روح الله داداشی ‘ قوی ترین مرد ایران و جهان در درگیری با سه جوان جان خود را از دست داده است.

این منبع آگاه كه خواست نامش فاش نشود ، گفت داداشی شب گذشته به همراه یكی از دوستانش با خودروی شخصی اش از سمت شمال به جنوب در خیابان گلشهر كرج در حركت بود كه در ازدحام خودروها بین راننده یك دستگاه پراید و داداشی درگیری لفظی بوجود می آید.

وی بیان داشت : این درگیری لفظی بین روح الله داداشی و سه سرنشین خودرو پراید تا خیابان پونه كرج ادامه می یابد و در نهایت سرنشینان ، از دو خودرو پیاده شده و به درگیری فیزیكی می پردازند.

در این در گیری یكی از سرنشینان پراید چند ضربه چاقو به گردن و سینه روح الله داداشی وارد می كند و بلافاصله به همراه دو سرنشین دیگر پراید متواری می شوند.

شدت جراحات وارده به حدی بود كه داداشی قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

روح الله داداشی چند دوره عنوان قوی ترین مرد ایران / مردان آهنین / را به خود اختصاص داد.

وی در رقابتهای قوی ترین مردان جهان كه سال گذشته با شركت 12 تن از قوی ترین مردان جهان در جزیره قشم برگزار شد عنوان قهرمانی را كسب كرد.

وی پس از این مسابقات اعلام كرد كه دیگر قصد ندارد در رقابتهای قوی ترین مردان ایران شركت كند.