وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بلوتوث سیاه خواستگار كینه‌ جو

بلوتوث سیاه خواستگار كینه‌ جو
پس انتقال وی به خارج از شهر، دختر جوان به هوش آمد و با داد و فریاد ملتمسانه می‌خواست رهایش كنم. ولی توجهی نكرده و پس از آزار و اذیت او ، فیلم غیراخلاقی از وی تهیه كردم …..

جوان خواستگار وقتی با مخالفت خانواده دختر مورد علاقه‌اش برای ازدواج روبه‌رو شد، نقشه شیطانی را رقم زد. متهم پس از بیهوش كردن دختر جوان، او را ربود و با انتقال به خارج از شهر مورد آزار و اذیت قرار داد و فیلم غیراخلاقی تهیه شده از دختر جوان را برای دوستانش بلوتوث كرد.

به گزارش «جام‌جم»، روزهای پایانی آبان ماه امسال مردی با حضور در اداره اطلاعات شهرستان یاسوج از خواستگار دخترش به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شكایت كرد.

ماموران در تحقیق از این مرد متوجه شدند كه جوان خواستگار علاوه بر ربودن دختر مورد علاقه‌اش و آزار و اذیت وی، با تهیه فیلم غیراخلاقی از دختر جوان آن را برای برخی از دوستان خود و همسایه‌های شاكی از طریق تلفن همراه بلوتوث كرده است. با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای یاسوج، ماموران اداره اطلاعات این شهرستان تحقیقات در این باره را آغاز كردند.

جستجوی ویژه برای دستگیری مرد شرور
با احضار دختر جوان برای ادامه تحقیقات به مركز پلیس وی حادثه تلخی كه برایش رقم خورده بود را بازگو كرد.

با شنیدن گفته‌های دختر جوان، جستجوهای ویژه برای یافتن متهم فراری ادامه پیدا كرد تا عاقبت اوایل هفته جاری خواستگار انتقامجو وقتی خود را در خانه یكی از اقوامش مخفی كرده بود، شناسایی و دستگیر شد. پس از منتقل شدن متهم به اداره اطلاعات شهرستان یاسوج وی در بازجویی‌ها با اظهارات متناقض قصد فرار از مجازات را داشت كه در ادامه بازجویی‌ها به جرم سیاه خود اعتراف كرد.

اعتراف به نقشه شیطانی
متهم در اظهاراتش گفت: چندی پیش با حضور در مهمانی خانوادگی با دختر جوان ـ شاكی ـ آشنا شدم. پس از این ملاقات ارتباطمان شكل گرفت. پس از مدتی تصمیم به ازدواج با وی گرفتم. دخترمورد علاقه‌ام می‌‌گفت به خاطر وضعیت مالی‌ام و شرایط 2 خانواده نمی‌توانیم ازدواج كنیم.

متهم یادآور شد: دختر جوان از من می‌خواست برای همیشه او را فراموش كنم. با اصرارهای من با خانواده‌اش صحبت كرد تا به خواستگاری‌اش بروم. ولی پس از چند بار ملاقات با خانواده‌اش، آنها نیز با این وصلت مخالفت كرده و پاسخ منفی دادند.

خواستگار انتقامجو افزود: چندین بار از دختر مورد علاقه‌ام خواستم تا دوباره با خانواده‌اش صحبت كند تا شاید آنها با این وصلت موافقت كنند كه نپذیرفت و خواست او را فراموش كنم و دیگر برای خانواده‌اش ایجاد مزاحمت نكنم.

انتقام خواستگار
متهم اذعان كرد: پس از این كه راهی برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام پیدا نكردم، تصمیم به انتقام از وی گرفتم.

بنابراین روز حادثه او را كه از خانه‌اش خارج شده بود، تعقیب كرده و بعد از طی مسافتی راهش را سد كرده و قصد ربودن دختر جوان را داشتم كه مقاومت كرد.

انتشار بلوتوث در شهر
متهم اضافه كرد: در همین موقع با زدن اسپری به چهره‌اش دختر جوان را بیهوش كردم و با انداختن او به داخل خودرو از آن محل دور شدم. با انتقال وی به خارج از شهر، دختر جوان به هوش آمد و با داد و فریاد ملتمسانه می‌خواست رهایش كنم. ولی توجهی نكرده و پس از آزار و اذیت او ، فیلم غیراخلاقی از وی تهیه كردم.

متهم در ادامه گفت: پس از آن دختر مورد علاقه‌ام را در یكی از محله‌های شهر رها كرده و متواری شدم. در این مدت فیلم غیراخلاقی را از طریق تلفن همراه برای دوستانم و حتی برخی از همسایه‌های شاكی بلوتوث كردم تا با از بین رفتن آبروی خانوادگی‌شان با ازدواج من با دخترشان موافقت كنند. بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از وی ادامه دارد.