وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی 6 تا از محبوب ترین جاهای دیدنی کیش در بهار

معرفی 6 تا از محبوب ترین جاهای دیدنی کیش در بهار

معرفی 6 تا از محبوب ترین جاهای دیدنی کیش در بهار

 

جزیره کیش و فصل بهار، یک ترکیب فوق‌العاده هیجان‌انگیزی خواهند بود. فصل بهار با تمام زیبایی‌ها و هوای بسیار مطبوع و جزیره کیش با جاهای دیدنی و مراکز تفریحی و تاریخی، مهر تاییدی بر یک سفر جذاب و رویایی هستند.

 

جزیره کیش که یک منطقه توریستی بوده و تورهای بسیاری را به خود دیده است. این منطقه جاهای دیدنی بسیاری دارد که همین موضوع باعث افزایش گردشگر و رزرو تور کیش ، از سوی افراد می‌شود.

 

سواحل بسیار دیدنی نظیر ساحل مرجان، ساحل مرد ماهیگیر و جاهای دیدنی مانند کشتی یونانی، اسکله تفریحی و… همگی از جذابیت‌های کیش هستند که هر کدام چالش‌های خاص خود را دارند.

 

معرفی 6 تا از محبوب ترین جاهای دیدنی کیش در بهار

 

کیش گردی در بهار؛ تجربه ‌ای فوق ‌العاده

فصل بهار که فصل زیبایی‌ها و هوای مطبوع در کیش است، مناسب‌ترین موقعیت برای بازدید و گردش خواهد بود. در این فصل ما شاهد هوایی نسبتا خنک هستیم که همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانیم از زیبایی‌های این جزیره زیبا دیدن نماییم.

 

در فصل بهار تورهای کیش به وفور یافت می‌شوند که می‌توان از آن‌ها استفاده نمود و جنب و جوش مردم محلی، بازارهای سنتی و… را تماشا کرد و لذت برد.

 

اردیبهشت هوای بسیار مناسبی دارد، اما با فرا رسیدن خرداد شاهد تغییر هوا هستیم که به سمت گرما حرکت می‌نماید.

 

در فصل بهار، انواع فعالیت‌ها نظیر دوچرخه سواری، تماشای دلفین‌ها و همچنین لاک‌پشت‌ها، نمایشگاه خزندگان، تماشای غروب دل‌انگیز و باعظمت، قایق سواری و… با کیفیت بهتری برگزار می‌گردد.

 

ساحل مرجان؛ تصویری رویایی از کیش در بهار

 

ساحل مرجان؛ تصویری رویایی از کیش در بهار

مرجان‌ها که موجودات بسیار زیبا و زنده‌ای هستند، در انواع و رنگ‌های متنوع وجود دارند. آن‌ها همانند خزه، سنگ یا گیاه به ‌نظر می‌رسند.

 

این مخلوقات، در گوشه و کنار ساحل مرجان به وفور یافت می‌شوند و بر زیبایی این ساحل می‌افزایند. ساحل مرجان که یکی از مکان‌های تفریحی خاص در شرق جزیره است، در برنامه تور کیش وجود دارد.

 

همچنین همه گردشگران با حضور در کیش، از این ساحل اعجاب‌انگیز دیدن می‌کنند.

 

این ساحل رنگی زیبا، انواع تفریحات آبی نظیر غواصی، شاتل، پاراسل، اسکی و… که با هدف بالابردن آدرنالین طراحی شده‌اند را در خود جای داده و همچنین انواع مغازه‌ها و یک بازار زیبا، از جاهای تفریحی ساحل مرجان هستند.

 

اگر اهل پیاده‌روی هستید، این مکان توصیه‌ای مناسب برای شما است، چراکه با پوشانده شدن مسیرها توسط درخت، مکانی مناسب برای افزایش اکسیژن و تقویه روحیه است.

 

اسکله تفریحی کیش؛ تجربه تفریحات آبی در بهار

 

اسکله تفریحی کیش؛ تجربه تفریحات آبی در بهار

اسکله تفریحی کیش که یکی از جاذبه‌های تفریحی موجود است، مکانی مناسب برای پیاده‌روی، دوچرخه سواری، عکاسی و… خواهد بود.

 

با فرا رسیدن غروب، مکانی رویایی برای عکاسی فراهم می‌شود و با وجود نیمکت‌های رو به دریا، می‌توان از این غروب زیبا لذت برد.

 

طول اسکله تفریحی حدود ۴۳۷ متر بوده که شما را به سمت خلیج همیشه فارس هدایت می‌کند.

 

انواع رستوران و کافه و همچنین تفریحات و مراکز دیدنی نظیر کلوپ تفریحات دریایی مثل غواصی، فلای‌برد و جت اسکی، سینما، بولینگ مریم کیش و… مکانی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت هستند.

 

ساحل مرد ماهیگیر

ساحل مرد ماهیگیر که در شرق ساحل جزیره کیش قرار دارد، روایت‌گر مردی بوده که به قصد ماهیگیری تور خود را به سمت آب دریا پرتاب می‌کند.

 

این مجسمه ۱۲ متر ارتفاع داد و دارای ساحلی زیبا بوده که می‌توان انواع مجسمه‌های شنی را به راحتی در آنجا ساخت.

 

در سفر با تور کیش می‌توان از این ساحل زیبا با انواع تفریحات موجود، رستوران و کافه نهایت لذت را برد.

 

وجود دو آبنما، به زیبایی‌های این ساحل افزوده که با یک جوی صد متری به هم متصل شده‌اند.

 

ساحل مرد ماهیگیرد دارای وسعت ۴ هزار متری بوده که انواع گونه‌های گیاهی را در خود جای داده است.

 

مکان‌های تفریحی نزدیک به ساحل شامل بولینگ مریم، اسکله تفریحی، کلوپ نگین دریایی و… می‌شود.

 

ساحل مرد ماهیگیر

 

ساحل کلبه هور؛ تماشای خشم دریا در بهار

ساحل کلبه هور که در غرب جزیره کیش قرار دارد، با طبیعت وحشی‌ و رعب‌آور در زمان برخورد آب دریا با صخره‌ها، مکانی مناسب برای عکاسی و سپری نمودن روز است.

 

این دماغه زیبا که از صخره‌های بزرگ تشکیل شده، آبزیان متنوعی نظیر سرخو، سنگسر، هامور، انواع صدف‌های متنوع و لاک‌پشت و… را در خود جای داده است.

 

علاوه بر تمام این زیبایی‌ها، وجود غاری به طول ۵ متر که به هنگام مد دریا نمایان می‌شود، جذابیت ساحل کلبه هور را دوچندان می‌کند.

 

در اغلب اوقات که شرایط ایده‌آل باشد و باد کمی بوزد، اهالی منطقه برای ماهیگیری به این ساحل می‌آیند. ناگفته نماند که شرایط برای غواصی نیز فراهم است.

 

در این ساحل امکانات رفاهی فراوانی موجود است که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

 

ساحل کلبه هور؛ تماشای خشم دریا در بهار

 

کشتی یونانی و غروب ‌های دل ‌انگیز کیش

ماجرایی عجیب در سال ۱۳۴۵ که هنوز در ابهام است، درباره کشتی معروف کیش بارها بازگو می‌شود.

 

یک کشت در نزدیکی روستای باغو در غرب جزیره کیش به گل نشسته و دلیل این اتفاق مشخص نیست، اما محلی‌ها می‌گویند به دلیل عدم وجود فانوس دریایی این اتفاق روی داده است.

 

با اتفاق افتادن این موضوع، پدیده‌ای زیبا و رویایی ایجاد شده که می‌توان از آن لذت برد.

 

کشتی یونانی که اکنون از جذابیت‌های کیش است، در رأس برنامه‌های تور کیش قرار دارد که علاوه‌بر این کشتی عظیم‌الجثه‌ می‌توان به تفریحات موجود در اطراف آن نیز پرداخت.

 

وجود تفریحاتی نظیر پاراسل، بنانا سواری، غواصی و…، انواع رستوران و کافه، آمفی تئاتر، وجود منطقه‌ای برای دوچرخه‌سواری و کرایه آن و… بر جذابیت‌های این منطقه افزوده است.

 

کشتی یونانی و غروب ‌های دل ‌انگیز کیش

 

شهر باستانی حریره؛ شهر هزار ساله کیش

شهر باستانی حریره که قدمت آن به قرن چهارم هجری قمری می‌رسد، در شمال جزیره کیش قرار دارد.

 

شهر تاریخی حریره که تا قرن دهم در رونق و آبادانی فراوانی به سر می‌برد، به شهری متروکه تبدیل شده است.

 

این شهر زیبا در کنار مجموعه ورزشی المپیک قرار داشته و از قسمت‌های مختلفی نظیر خانه اعیانی، بخش‌های کارگاهی و صنعتی، حمام، مسجد، بندرگاه، قنات‌های قدیمی و… تشکیل می‌شود.

 

وسعت این شهر تاریخی در حدود سه کیلومتر مربع بوده و جزو آثار ملی کشور است.

 

شهر باستانی حریره؛ شهر هزار ساله کیش

 

سخن پایانی

جزیره کیش که در فصل بهار دارای آب‌وهوای بسیار مطبوعی است، گردشگران و تورهای کیش‌گردی بسیاری را به خود می‌بیند.

 

هوای خنک در کنار تفریحات آبی و مناطق دیدنی و تاریخی نظیر کشتی یونانی، ساحل کلبه هور، ساحل مرجان، ساحل مرد ماهیگیر، شهر تاریخی حریره و… سفری به‌یاد ماندنی را ایجاد می‌نمایند.

 

تفریحات آبی مثل پارسل، غواصی، بنانا سواری، اسکی، شاتل، ماهیگیری و… در کنار غروب دل‌انگیز خلیج فارس، سفری مهیج را به همراه دارند.