وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترفند های یاهو مسنجر

ترفند های یاهو مسنجر
1. ترفند انتقال Add list های یک ID به ID دیگر

برای این کار: ابتدا میبایست به ID که لیست دوستانتان در آن است login بشوید. سپس ID جدید را که میخواهید Add list هایتان را به آن اضافه کنید add کنید. بعد از add شدن ID جدید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Send My Messenger List را انتخاب کنید. در پنجره باز شده ، ID دوستانی را که میخواهید انتقال یابند را تیک زده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید. حال پیغامی را مبنی بر اینکه تعداد مشخصی از دوستانتان به ID جدید انتقال یافته اند مشاهده خواهید کرد. در مرحله پایانی میبایست با ID که add list هایتان را برایش فرستاده اید لوگین بشوید. به محض ورود با پیغامی روبرو خواهید شد که باید بر روی View Contacts کلیک کرده تا ID های فرستاده شده را دریافت کنید. حال تمامی add list های ID قبل را در ID جدید خود دارید.

2.ایجاد سطر جدید در پیامهای ارسالی در یاهو مسنجر

همانطور که خود نیز می دانید در یاهومسنجر ، هنگامی که در پنجره PM برای طرف مقابل مشغول تایپ پیغام هستید اگر کلید Enter را فشار دهید دهید پیغام برای طرف ارسال می شود ولی اگر شما بخواهید همانند دیگر نرم افزارهای ویرایشی مثل Word و Notpade و ?. هنگامی که کلید Enter را بزنید به خط بعد بروید چه باید کنید ؟ این کار در هنگام چت خیلی کاربردی و حیانی است که بخواهید به سطر بعد بروید و مطلبی را از سر خط شروع کنید و یا اینکه بخواهید بین متن خود چند سطر فاصله دهید ?. فقط کافی است در پنجره چت به جای استفاده از دکمه Enter کلیدهای ترکیبی Ctrl+Enter را بزنید . به همین راحتی ? (به همین خوشمزگی ? ) . این ترفند در چت روم نیز عمل میکند . پس از استفاده ، خواهید دید که استفاده از این ترفند چقدر حیاتی و پر کاربرد است .

3. پنهان شدن فقط برای یک ID مورد نظر

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در محیط نرم افزار Yahoo Messenger باشید وبا ورود بک شخص ، وضعیت خود را به Invisible تغییر دهید. طبعا با این عمل ، شما برای تمامی Add هایتان به صورت خاموش درخواهید آمد که چندان جالب نیست. با بهره گیری از این ترفند میتوانید کاری کنید که تنها برای همان یک نفر به حالت Invisible در بیایید و بتوانید به صورت آنلاین با سایر دوستان خود چت کنید. بدین منظور بر روى ID مورد نظر کلیک راست کنید ، سپس بر روى عبارت Stealth settings کلیک کنید و عبارت permanently Offline ) همیشه خاموش) را انتخاب کنید. حال اگر شما براى تمام دوستان خود Available باشید، برای این شخص مورد نظر Off هستید. براى بازگرداندن تنظیمات، مراحل قبل را طى کرده و سپس عبارت Online را انتخاب کنید.

4. یک ترفند بسیار جالب در سایت یاهو !

ابتدا پیش از هر کاری Speaker های سیستم خود را روشن کنید . حالا به صفحه اصلی سایت یاهو بروید. (www.Yahoo.com) اجازه بدهید تا صفحه به طور کامل لود شود اکنون به لوگوی قرمز رنگ یاهو در بالای صفحه سمت چپ توجه کنید. حالا روی علامت تعجب موجود روی لوگو کلیک کنید! یاهوووووووووووووووووووووو

5. آیا در لیست دوستم هستم؟

وقتی با یك نفر Chat می كنید از كجا می فهمید طرف مقابل شما را در لیست خود Add كرده است یانه! كافی است به طرف مقابل یك PM بدهیم و هنگامی كه جواب طرف مقابل رسید به بالای پنجره ی مخصوص PM نگاه كنید. دو حالت ممكن است رخ دهد: 1.اگر طرف مقابل شما را در لیستش نداشته باشد، در بالای صفحه به صورت زیر اسم ها را مشاهده خواهیم كرد: Yahoo Send ID Instant Messenger در این صورت می بینید كه بین ID دوست شما و Instant Messenger فقط یك خط وجود دارد كه این نشان می دهد كه طرف مقابل شما را Add نكرده است. 2.اگر بین ID دوست شما و Instant Messenger دو خط دیده شود مانند: Yahoo Send ID?Instant Messenger در این صورت ID شما در لیست دوستان تان وجود دارد.

6. چگونه بفهمیم كدام یك از دوستانمان به صورت Invisible وارد Yahoo Messenger شده است؟

برای این كار بر روی نام فردی كه می خواهید بفهمید Invisible آمده یا نه، كلیك راست كنید و از سندی كه ظاهر شده گزینه ی Invite Conference را انتخاب كنید. سپس منتظر بمانید، در این صورت چهار حالت ممكن است رخ دهد: 1. كاربر مورد نظر حضور ندارد، پس پیغامی به صورت زیر ظاهر می شود: None if the Users in the invite list are available t.join the conference.Please try at a later time 2.كاربر در اینترنت حضور دارد ولی دعوت شما را رد می كند سپس در كادر پنجره ی كنفرانسش پیغامی مبنی بر اینكه من دعوت شما را رد می كنم ظاهر می شود! خوب پس كاربر حضور داشته كه توانسته دعوت شما را رد كند. 3.كاربر به دعوتی كه شما برای كنفرانس برای او فرستاده اید پاسخ مثبت می دهد، پر واضح است كه او حضور دارد و شما می توانید نام او را در پنجره كنفرانس ببینید. 4.هیچ پیغامی وارد نمی شود! این كاربر دست شما را خوانده و به پیغامی كه حاوی پرسش مبنی بر دعوت شما به كنفرانس است پاسخ نمی دهد تا لو نرود. پس نتیجه می گیریم كه كاربر حضور دارد. در نتیجه فقط هنگامی كه واقعا كاربر حضور ندارد حالت اول رخ می دهد، در بقیه حالات حتما كاربر حضور دارد شك نكنید.

7. فعال کردن یک امکان جالب در نرم افزار Yahoo Messenger

اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتمأ به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزارهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید. مطمئن باشید از این تغییر رویه پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است این نوع نمایش در مسنجر Windows Live Messenger به طور پیش فرض فعال است. بدین منظور: نرم افزار Yahoo Messenger را اجرا کنید. از منوی Messenger به Preferences بروید. در لیست Category گزینه Messages را انتخاب کنید. اکنون تنظیمات مربوط به این قسمت را در بخش دیگر پنجره مشاهده میکنید. حال تیک گزینه Minimize the message window to the taskbar را از قسمت When I recive a new message بزنید. در زیر مجموعه آن تیک گزینه Show messages at the bottom right of screen را نیز بزنید. دکمه OK را بزنید تا تنظیمات ذخیره شود. اکنون منتظر بمانید تا دوستی به شما PM دهد ، سپس خواهید دید پیام او در پنجره کوچکی ابتدا نمایش داده میشود و خودتان میتوانید با باز کردن پنجره PM در Taskbar ، پیام او را بخوانید. دقت کنید اگر گزینه Show messages at the bottom right of screen را نزنید ، این پنجره کوچک هم دیگر نمایش داده نمیشود.

8. تبدیل متن به تصویر به وسیله سایت یاهو!

شاید زمانی پیش آمده باشد که قصد داشته باشید متن خود را سریعأ تبدیل به یک تصویر کنید. برای اینکار معمول ترین کار استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر Paint یا Photoshop است تا با وارد کردن متن ، آن را با فرمت تصویری ذخیره کرد. اما شما میتوانید خیلی ساده و از طریق یک روش مخفی در سایت یاهو ، متن خود به تصویر تبدیل نمایید! برای اینکار: مرورگر اینترنتی خود را اجرا کنید: سپس آدرس زیر را در نوار آدرس وارد کنید: http://l.yimg.com/img.sports.yahoo.com/static/bir/headline?txt=majid در آدرس بالا ، در انتهای آن به جای عبارت majid در جلوی علامت مساوی ، بایستی عبارتی که دوست دارید به تصویر تبدیل شود را وارد کنید. سپس Enter بزنید تا متن خود را به شکل تصویری مشاهده کنید.

امیدوارم از آموزش امروز استفاده کافی رو برده باشید