وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قابل توجه خانم ها !!

قابل توجه خانم ها !!
متخصصان تاکید کردند: پیاده‌روی خطر بروز سکته مغزی را در زنان کاهش می‌دهد.
محققان در یک پژوهش جدید دریافته‌اند زنانی که دو ساعت یا بیشتر در هفته پیاده‌روی می‌کنند یا معمولا عادت دارند که سریع راه بروند، در مقایسه با زنانی که اصلا عادت به پیاده‌روی ندارند، به میزان قابل توجهی کمتر دچار سکته مغزی می‌شوند.
محققان تاکید کردند: با پیاده‌روی خطر بروز تمام انواع سکته مغزی از جمله سکته ناشی از تشکیل لخته‌های خونی و نیز سکته ناشی از خونریزی کاهش می‌یابد.
دکتر جاکوب ساتلمایر، پژوهشگر اصلی این تحقیق و متخصص اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد در بوستون خاطرنشان کرد: فعالیت و تحرک بدنی از جمله پیاده‌روی منظم یک رفتار و عادت اصلاح کننده مهم برای پیشگیری از سکته مغزی است.
وی افزود: تحرک بدنی برای ارتقای سلامت قلبی و عروقی و کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی ضروری بوده و پیاده‌روی یکی از روش‌های مهم برای رسیدن به تحرک بدنی مطلوب است.
محققان در این پژوهش، 39 هزار و 315 متخصص بهداشتی زن را که متوسط سن آنها 54 سال بود و عمدتا سفید پوست بودند، تحت مطالعه قرار دادند. شرکت کنندگان هر دو یا سه سال یکبار از میزان فعالیت‌های بدنی خود در ساعات تفریح گزارش دادند.
 
این ساعات شامل انجام انواع مختلفی از ورزش‌ها مثل دوچرخه‌سواری، تنیس، استفاده از دستگاه‌های ورزشی مثل تردمیل، یوگا، شنا، ایروبیک، دو و پیاده‌روی می‌شدند و محققان دریافتند حتی یک پیاده‌روی ساده می‌تواند به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به سکته مغزی را در زنان کاهش دهد.