وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه با راه رفتن کالری بیشتری بسوزانیم؟

چگونه با راه رفتن کالری بیشتری بسوزانیم؟
بسیاری از افراد خیلی آهسته پیاده‌روی می‌کنند و در نتیجه از فواید آن به عنوان یک ورزش بی‌نصیب می‌مانند. اگر می‌خواهید با کمترین پیاده‌روی بیشترین فایده را ببرید باید سرعت پیاده‌روی خود را افزایش دهید تا تپش قلب‌تان افزایش یابد. در اینجا 4 راه‌حل ساده به شما آموزش می‌دهیم که به کمک آنها می‌توانید سرعت پیاده‌روی خود را افزایش داده و کالری بیشتری بسوزانید.

1- به حالت بدنی خود توجه کنید.
هنگام راه رفتن، سرتان را بالا نگه دارید، شانه‌ها باید صاف باشند و قوز نکنید. روبه رو را نگاه کنید و دست‌ها در دو طرف شما، افقی قرار بگیرند.

 2- قدم‌های‌تان را بشمارید:
قدم‌ها نباید طولانی و بلند باشند. بهترین کار این است که تعداد قدم‌های‌تان را بشمارید. باید بدانید در 20 ثانیه چند قدم برمی‌دارید تا بتوانید سرعت خود را بسنجید. برای این کار تعداد قدم‌های پای راست یا پای چپ‌تان را بشمارید بعد آن را در 2 ضرب کنید. 40 قدم در 20 ثانیه یعنی یک پیاده‌روی سالم 45 قدم یعنی پیاده‌روی با شدت متناسب و 50 قدم یعنی پیاده‌روی با شدت بالا. اگر می‌خواهید وزن کم کنید بهترین حالت 45 قدم در 20 ثانیه و بالا بردن تدریجی آن است.

 3- دست‌ها را خم کنید:
این یک قانون ساده فیزیکی است. اگر دست‌ها را خم کنید: سرعت بالاتر می‌رود. آیا تا به حال دونده‌ای را دیده‌اید که دست‌هایش را صاف نگه دارد؟
 
4- درست قدم بردارید :
یکی از ویژگی‌هایی که نشان می‌دهد شما دارید درست قدم برمی‌دارید این است که فرد روبه‌رویی شما بتواند تا حدی قسمتی از کف کفش شما را ببیند. اگر عادت دارید پاهای‌تان را موقع راه رفتن روی زمین بکشید، کالری کم نخواهید کرد. پاها را باید با قدرت برداشته، از زمین بلند کنید و دوباره روی زمین بگذارید به طوری که مقداری از کف کفش از روبه‌رو دیده شود. می‌توانید جلوی آینه این تمرین را انجام دهید.