وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حمید جبلی خواننده شد !

حمید جبلی خواننده شد !
ایلنا: حمید جبلی كه او را به‌عنوان بازیگر طنز می‌شناسیم؛ برای نخستین بار در آلبوم موسیقی سبزه ریزه میزه به آهنگسازی ملیحه سعیدی برای كودكان خوانده است.
ملیحه سعیدی‏،آهنگساز و نوازنده قانون، گفت: این آلبوم كه در ژانر موسیقی كودك منتشر شده، به‌نوعی آموزش ردیف موسیقی ایرانی برای كودكان است كه در مجموعه‌های بعدی سایر دستگاه‌ها را نیز معرفی می‌كنم.
وی ادامه داد: اثر موسیقایی «سبزه ریزه میزه»‏ شامل 14 قطعه در دستگاه ماهور و آواز اصفهان است كه اشعار آن را مصطفی رحماندوست سروده است.
وی افزود: در این آلبوم كه تنظیم‌ آن برعهده سامان احتشامی بوده، قطعاتی چون نریشن،‌ السون و ولسون، ‌سروناز، لالایی، فوتبال، ‌كوچولو، نان و پنیر و پونه، ‌چشماش قشنگه، ‌سبز بهار، ‌گل پونه، گل و گلدون، گل پسر و سلام وجود دارد.
به‌گفته سعیدی، در این اثر؛ سارا آستاركی، سامان احتشامی،‌ بابك شهركی و رسا اژدری به‌عنوان گروه كر، حمید جبلی را همراهی كرده‌اند.
وی با تاكید بر آموزش موسیقی به كودكان در سن پایین خاطرنشان كرد: آشنایی كودكان با نغمات و گوشه‌های موسیقی ایرانی یكی از اهداف مهم من برای ساخت و انتشار این اثر محسوب می‌شود .
این هنرمند اظهار داشت: به‌منظور تاثیرگذاری بیشتر از صدای حمید جبلی كه محبوبیت زیادی نزد كودكان و سابقه خوانندگی در بعضی از فیلم‌های سینمایی مانند كلاه قرمزی و سروناز را دارد، استفاده كردم.
این نوازنده قانون كه این روزها آلبوم‌های خاطرت می‌ماند و عاشقانه‌های سینما را در دست انتشار دارد، گفت: معرفی هفت دستگاه موسیقی و پنج دستگاه آوازی به كودكان یكی از برنامه‌های مهم من در آینده است كه متاسفانه به‌دلیل نبود سرمایه‌گذار هنوز منتشر نشده‌اند.