وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی 10 لپ‌تاپ برتر جهان

معرفی 10 لپ‌تاپ برتر جهان
به دنبال افزایش محبوبیت رایانه‌های همراه نزد كاربران، كارشناسان در یك بررسی جدید نام و مشخصات 10 لپ‌تاپ برتر جهان را معرفی كردند.

لپ‌تاپ‌ها از جمله دستگاه‌های الكترونیكی محسوب می‌شوند كه طی سال‌های اخیر بسیار مورد توجه كاربران قرار گرفته‌اند و فروش آنها تقریباً از فروش رایانه‌های رومیزی بیشتر شده است. این جریان كه بسیار مورد توجه تولیدكنندگان رایانه‌های شخصی قرار گرفته‌، آن‌ها را برآن داشته تا با افزایش تمركز و سرمایه‌گذاری روی رایانه‌های قابل‌حمل، سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند و بتوانند كاربران بیشتری را به سمت خود جذب كنند.

تمركز بیشتر تولیدكنندگان رایانه‌های شخصی بر لپ‌تاپ‌ها موجب شده است تا ظرف یك سال گذشته شاهد گسترش خدمات ارایه شده در آن‌ها و كاهش قیمت این محصولات باشیم. به دنبال این جریان، كارشناسان مركز تحقیقاتی PC World بررسی جدیدی را انجام داده‌اند كه به موجب آن 10 لپ‌تاپ برتر جهان مشخص شده است كه نام و مشخصات آن‌ها را در زیر مرور می‌كنیم.

EliteBook 8440w شركت اچ‌پی: این لپ‌تاپ یك صفحه‌كلید استاندارد را در خود جا داده كه برای تایپ متن‌های طولانی بسیار مناسب است. این صفحه‌كلید كه مهم‌ترین عامل افزایش فروش این محصول محسوب می‌شود، در كنار دیگر امكانات قابل ملاحظه چندرسانه‌ای آن قرار گرفته است. قیمت این محصول بین 1200 تا 1400 دلار است.

Envy 13 شركت اچ‌پی: این لپ‌تاپ شباهت زیادی به سری رایانه‌های قابل‌حمل MacBook اپل دارد و طراحی زیبا و بدنه باریك آن باعث شده است تا عموم كاربران سراغ آن بروند. اگرچه قیمت این محصول اندكی گران است، اما زیبایی آن باعث شده است فروش بالایی در بازار داشته باشد. قیمت این لپ‌تاپ پیشرفته 1449 دلار است.

ThinkPad SL610 شركت لنوو: این لپ‌تاپ با نام 2847-22U نیز شناخته می‌شود و برای كاربران تجاری و دانشجویان بهترین گزینه است. فناوری‌های پیشرفته و قیمت ارزان این محصول باعث شده است فروش بالایی در بازار داشته باشد. قیمت این لپ‌تاپ 899 دلار است.

MacBook Pro شركت اپل: شركت اپل مدل‌های مختلف سری لپ‌تاپ‌های MacBook Pro را روانه بازار می‌كند. اما مدل 15 اینچی آن با پردازنده 8/2 گیگاهرتزی بیشترین فروش را داشته است. این لپ‌تاپ كه نخستین بار در ژوئن 2009 وارد بازار شد، زیبایی خاصی دارد و بسیار باریك طراحی شده است. باتری این لپ‌تاپ منحصر به‌فرد از نوع لیتیوم-پولیمر است و انرژی مورد نیاز كاربر را برای مدت طولانی در خود نگه می‌دارد. قیمت كنونی این لپ‌تاپ در بازارهای جهانی 1999 دلار است.

Aspire 5740G-6979 شركت ایسر: این لپ‌تاپ ارزان كه هم‌اكنون با قیمت كمتر از 750 دلار فروخته می‌شود، قابلیت‌های اجرایی مناسبی دارد و می‌تواند برای كاربرانی كه فعالیت‌های پایه‌ای و معمولی را با رایانه شخصی انجام می‌دهند، بهترین گزینه باشد. سیستم صوتی ارایه شده در این لپ‌تاپ بسیار پیشرفته است.

Inspiron 15 شركت دل: این لپ‌تاپ با نام 1564 نیز شناخته می‌شود و از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های شركت دل به حساب می‌آید. كارشناسان این محصول را برای كاربران حرفه‌ای مناسب می‌دانند و آن را یكی از موفق‌ترین محصولات در بازار می‌شناسند.

ThinkPad T400s شركت لنوو: كاربر با داشتن این لپ‌تاپ می‌تواند تمام امكانات مورد نیاز برای گشت‌وگذارهای اینترنتی، خدمات چندرسانه‌ای، انجام همزمان چند فعالیت رایانه‌ای را در اختیار داشته باشد. خرید این لپ‌تاپ به صاحبان شركت‌های تجاری و كارمندان توصیه می‌شود.

Studio XPS 16 شركت دل: سری لپ‌تاپ‌های Studio شركت دل بسیار زیبا طرحی می‌شوند و این محصول نیز مانند مدل‌های پیشین خود بدنه براق و صیقلی دارد. طراحی زیبا، نمایشگر باكیفیت و قیمت مناسب این محصول مهم‌ترین عوامل در فروش بالای آن محسوب می‌شوند. این لپ‌تاپ 949 دلار قیمت دارد.

Satellite U505-S2980 شركت توشیبا: این لپ‌تاپ كه ظاهر نسبتاً معمولی دارد، با قابلیت‌های اجرایی خود كاربران را جذب می‌كند. برای این لپ‌تاپ یك نمایشگر مجزای لمسی نیز در نظر گرفته شده است كه كار را برای استفاده از برنامه‌های داخلی آسان می‌كند. این لپ‌تاپ 992 دلار قیمت دارد.

UL80Vt-A1 شركت ایسوس: طول عمر باتری این لپ‌تاپ بسیار زیاد است و از این رو كارشناسان آن را به كاربرانی كه دائماً در سفر هستند، پیشنهاد می‌كنند.برای این لپ‌تاپ پردازنده گرافیكی باكیفیت و رابط كاربری پیشرفته‌ در نظر گرفته شده است كه البته ظاهر آن به لپ‌تاپ‌های معمولی می‌نماید. این رایانه قابل‌حمل 942 دلار قیمت‌گذاری شده است.