وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ساخت 5 سریال برای شب های ماه رمضان

ساخت 5 سریال برای شب های ماه رمضان
به گزارش عصر ایران،در حالی كه كمتر از سه ماه دیگر به ضیافت رمضان باقی‌مانده است، برنامه‌سازان تلویزیون در تدارك ساخت 4 سریال برای پخش در ایام ماه مبارك رمضان هستند.
امسال در شبكه اول «در مسیر زاینده‌رود» به كارگردانی حسن فتحی، در شبكه دوم «سی‌امین روز» با كارگردانی پرویز شیخ طادی، و «زندگی در شیفت دوم» كار محمدرضا آهنج، در شبكه سوم «جراحت» توسط محمد مهدی عسگرپور و در شبكه تهران (5) «فعلاً از پذیرفتن خانواده معذوریم» به كارگردانی فرزاد مؤتمن مراحل ساخت را از سرمی‌گذرانند.
در سریال «در مسیر زاینده‌رود» كه تصویربرداری آن در اصفهان انجام می‌شود، بازیگرانی همچون حسین محجوب، مهرانه مهین‌ترابی، اشكان خطیبی، بهنوش طباطبایی، پردیس افكاری، هومن برق نورد و … بازی می‌كنند. این سریال درباره یك فوتبالیست جوان تهرانی است كه در اصفهان و در تصادف با یك جوان نخبه اصفهانی وارد ماجراهای تازه‌ای می‌شود. این سریال در مرحله تصویربرداری قرار دارد.
 
اما در شبكه دوم 2 سریال به طور موازی كار آماده‌سازی را دنبال می‌كنند و در نهایت یكی از آنها انتخاب می‌شود و دیگری در زمان دیگری نمایش داده می‌شود. تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سی‌امین روز» به تهیه‌كنندگی رضا جودی در خیابان‌های تهران ادامه دارد.
این مجموعه با رویكرد ماورایی به موضوع‌هایی همچون رفاقت، صداقت، پایبندی به اخلاق و ارزش‌های دینی می‌پردازد.
فیلمنامه این كار را سید سعید رحمانی نوشته و در آن محمود عزیزی، گلچهره سجادیه، هومن سیدی، آزاده صمدی، ستاره اسكندری، رزیتا غفاری، میرطاهر مظلومی، كوروش سلیمانی، پاشا رستمی و … در آن بازی می‌كنند. تصویربرداری «زندگی در شیفت دوم» هم كه از شنبه گذشته آغاز شده است، در این سریال محمد رضا شریفی‌نیا، كوروش تهامی، رز رضوی و … بازی می‌كنند. فیلمنامه سریال هم نوشته احمدرضا معتمدی است و محسن شایانفر تهیه‌كنندگی آن را برعهده دارد.
اما در شبكه سوم، 80 درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «جراحت» به كارگردانی محمد مهدی عسگرپور به پایان رسیده است. تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «جراحت» به كارگردانی عسگرپور و تهیه‌كنندگی محمدرضا شفیعی همچنان ادامه دارد. گروه تولید در لوكیشن‌ دارآباد مشغول كار هستند. این روزها هم امین تارخ، آتنه فقیه نصیری و مهوش صبركن جلو دوربین قرار دارند. مجموعه «جراحت» ملودرامی اجتماعی است كه سعید نعمت‌الله فیلمنامه آن را نوشته و در آن امین تارخ، ثریا قاسمی، علی عمرانی، فرهاد اصلانی، آتنه فقیه نصیری، مهوش صبركن، رامین راستاد، لیلا بلوكات، هستی مهدوی‌فر، یاسر جعفری، میلیشیا مهدی‌نژاد، كریم‌ اكبری مباركه و گیتی قاسمی بازی می‌كنند.
در نهایت شبكه 5 هم سریال «فعلاً از پذیرفتن خانواده معذوریم» را آماده می‌كند. فیلمنامه این سریال توسط عباس نعمتی و طلا معتضدی نوشته می‌شود و محمود رضوی هم تهیه‌كننده آن است. بازیگران سریال ظرف یكی دو روز آینده معرفی خواهند شد و تصویربرداری آن هم تا هفته آینده شروع می‌شود.