وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز چهار شنبه : 20 مرداد 1389

فال روز چهار شنبه : 20 مرداد 1389
فروردین: عذر و بهانه دیگر قابل قبول نیست؛ شما باید به مجموعه پیچیده‌ای از حقایق، روابط و آرزوهایتان كه تا الان دست و پای شما را بسته بودند توجه كنید. در مورد وجود آنها اصلاً نباید شك كنید؛ مطئناً تعداد آنها خیلی زیاد است. خوشبختانه امروز شما در عین حال كه حتی بیشتر از توان یك انسان معمولی تلاش می‌كنید، قادر هستید كه مثل اشعه های لیزر فكرتان را متمركز كنید!!

اردیبهشت: شما زمانی كه ابراز وجود می‌كنید از روش خاص خود پیروی می‌كنید كه این موضوع باعث شده در حال حاضر شما بیشتر از اینكه از خود خلاقیت نشان دهید به طور اتوماتیك و خودكار این كار را انجام دهید. با همه این احوال این روزها شما حتی اگر متفریح و سرگرمی را به یكی دو روز دیگر موكول كنید، اما مسائل زیادی است كه باید رویشان كار كنید و تا موقعی كه آنها را تمام نكرده‌اید نباید دست از تلاش بردارید. سعی نكنید سختی‌های كار را پنهان كنید؛ بگذارید این شرایط آشكار باشند و دست به كار شوید. هرچه زودتر كارتان را شروع كنید زودتر هم تمامش می‌كنید.

دی: امروز كه ونوس و بهرام هر دو همراه با كیوان سخت كوش در برج سنبله قرار دارند، شما شوخ طبعی خود را از دست داده‌اید. برای همین مثل همیشه نمی توانید از روزتان لذت ببرید، ولی این اتفاق در نهایت به نفعتان خواهد بود. نگران آینده نباشید؛ امروزتان را بسازید، آینده هم به زودی از راه می رسد.

بهمن: گاهی اوقات شما از قرار گرفتن در گفتگوهای احساسی پرهیز می‌كنید، اما حالا كه بهرام در هشتمین خانه شما- یعنی خانه صمیمیت و دوستی- قرار دارد، شما عاشق قرار گرفتن در فضاهای احساسی شده‌اید. اما هنوز هم احساس آسیب پذیری می‌كنید و به خاطر همین نمی‌توانید به اندازه كافی از این موقعیت لذت ببرید. با وجود این نگذارید ترسهای درونی‌تان شما را از تجربه كردن زیبایی‌های عشق محروم كند.

 
اسفند: با وجود بهرام- و همچنین سه سیاره دیگر- در هفتمین خانه شما، یعنی خانه‌ای كه به دوستان و همكارانتان اختصاص دارد، خیلی سخت است كه به آرزوهای شخصی‌تان اهمیت داده و در جستجوی اهداف خود بودن را توجیه كنید. اما با توجه كردن به نیازهای دوستان و اعضای خانواده‌تان به راحتی می‌توانید خودتان را راضی نگه دارید. با تحسین و تمجید كردن از كسانی كه دوستشان دارید آنها را حمایت كنید، اما خودتان را نیز فراموش نكنید.