وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گرانقیمت ترین ابرخودروی جهان!

گرانقیمت ترین ابرخودروی جهان!
شرکت پورشه در نظر دارد یکی از طرحهای خودروهای هیبریدی خود را به تولید رسانده و با قیمت 400 هزار پاوند در اختیار 1000 مصرف کننده قرار دهد.
شرکت "پورشه" تصمیم دارد تعدادی محدود از ابرخودروی هیبریدی جدید خود به نام 918Spyder را به تولید برساند.
این خودرو که از دو موتور سوختی و الکتریکی برخوردار است بر اساس طرحی ساخته خواهد شد که در نمایشگاه اتومبیل ژنو امسال به نمایش گذاشته شده است.

این خودرو می‌تواند در عرض 3.2 ثانیه از سرعت صفر به 99.7 کیلومتر در ساعت برسد، حداکثر سرعت آن 318.6 کیلومتر بر ساعت بوده و می‌تواند با استفاده از موتور پاک و الکتریکی خود مسافتی برابر 25 کیلومتر را طی کند.
این خودرو می‌تواند جایگزین مناسبی برای خودروی Carreta GT این شرکت به شمار رود و با قیمتی در حدود 400 هزار پاوند گران قیمت ترین خودروی این شرکت خواهد بود.

یکی از موتورهای الکتریکی خودرو حرکت دادن چرخهای جلویی و موتور الکتریکی و بنزینی با هم حرکت دادن چرخهای پشتی را به عهده دارند. همچنین این خودرو از چهار حالت رانندگی برخوردار است که از میان آنها می‌توان به حالت الکتریکی و مسابقه ای اشاره کرد.
میزان مصرف سوخت 918Spyder در حدود پنج لیتر در هر 160 کیلومتر بوده و میزان انتشار دی اکسید کربن آن 70 گرم است. همچنین بدنه این خودرو از فیبرهای کربنی ساخته شده است.
بر اساس گزارش بی بی سی، این خودروی قیمتی تنها به تعداد هزار دستگاه ویژه افرادی تولید خواهد شد که درخواست خرید آن را امضا کرده باشند، اگر می‌خواهید به تعداد تولید آن بیافزایید کافی است 660 میلیون تومان کنار گذاشته و نام خود را به لیست این خریداران بیافزایید!