وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بدنیا آمدن پسر سوم لیونل مسی با نام ایرانی (عکس)

بدنیا آمدن پسر سوم لیونل مسی با نام ایرانی (عکس)

بدنیا آمدن پسر سوم لیونل مسی با نام ایرانی (عکس)

 

فوق ستاره فوتبال جهان برای سومین بار پدر شد . به گزارش ایران ناز , لیونل مسی برای بار سوم صاحب فرزندی شد و نامی ایرانی برای او انتخاب کرد . این فرزند پسر دقایقی قبل از بازی فوتبال باشگاه بارسنال و گوانا بدنیا آمد .

 

شب گذشته لیونل مسی با تصویری زیبا و پیامی در مورد خوشحالی خانواده اش صفحه اجتماعی خود را به روز کرد ، پسر سوم مسی به دنیا آمد و نام او نیز انتخاب شد.

 

مسی خبر تولد سومین پسرش را منتشر کرد و عکسی از دست پسر تازه متولد شده اش را در صفحه اجتماعی و شخصی اش قرار داد.

 

بدنیا آمدن پسر سوم لیونل مسی با نام ایرانی (عکس)

 

پسر سوم مسی Messi announces arrival of third child after

withdrawing from Barca squad

 

شب گذشته تیم فوتبال باشگاه بارسلونا به مصاف گنوآ رفت اما ترکیب آبی اناری پوش ها بدون لیونل مسی بسته شده بود و این موجب نگرانی و شک برخی از هواداران شد .

 

ستاره شماره 10 بارسلونا برای آنکه دلیل غیبت خود را در این مسابقه به هواداران اعلام کند تصویر زیبایی در صفحه ی شخصی اش منتشر کرد ، تصویری از دست یک نوزاد و این نوزاد پسر سوم لیونل مسی بود که ساعاتی پیش از مسابقه به دنیا آمد.

 

برخی از خبرگزاری ها منتشر کردند :لیونل مسی نام “سایروس” را برای پسرش انتخاب کرده است. “سایروس” از ریشه فارسی “سیروس” گرفته شده است اما این حقیقت ندارد و نام انتخابی لیونل مسی برای پسرش چیز دیگری است .

 

پسر سوم لیونل مسی هم نام کوروش ایرانی است؟

 

لیونل مسی کنار عکس مربوط به دست نوزاد جدید خانواده نوشت :”خوش آمدی چیرو”Lionel Messi and Antonella welcome third

son Ciro

 

این هم اولین عکس دسته جمعی خانواده لیونل مسی در کنار همسر و فرزندانش به بهانه تولد پسر سوم مسی

 

بدنیا آمدن پسر سوم لیونل مسی با نام ایرانی (عکس)

 

“چیرو” یک نام یونانی است و معنی آن پادشاه نور و خورشید است البته این معنی یونانی این اسم است و معنی اسپانیایی آن متفاوت است . اسم Ciro به اسپانیایی Cyrus است که ریشه ی آن در فرهنگ لغت اسپانیایی به نام پادشاه مشهور ایرانی یعنی “کوروش” باز می گردد و در حقیقت معنی نام پسر سوم لیونل مسی “کوروش” است که یک نام ایرانی است و هیچ ارتباطی به ریشه “سیروس” ندارد اما از آنجایی که ریشه ی نام فرزند جدید خانواده مسی ایرانی است برخی از وب سایتها عنوان ایرانی بودن نام پسر مسی را منتشر کردند.

 

ارتباط نام پسر سوم لیونل مسی با نام کریستین رونالدو چه بود ؟

 

ماه گذشته تیتر جالب لیونل مسی به شکلی ناخواسته نام کریستیانو را برای پسر سوم خود که به زودی متولد خواهد شد انتخاب کرده است منتشر شد تا برخی تصور کنند نام عضو جدید خانواده مسی کریستین است اما این طور نبود ؛ واقعیت این بود که نام فرزند سوم مسی ciro ) انتخاب شد این نام با حمایت هواداران چینی مواجه شده است چرا که به طور تصادفی و با پیروی از قوانین ترجمه بر مبنای ترجمه آوایی کلمات، نام سومین فرزند خانواده مسی بر اساس زبان ماندارین(یک نوع زبان چینی)شباهتی عجیب با ستاره پرتغالی رئال مادرید پیدا می کند.

 

در این نوع زبان چینی، نام کریستیانو رونالدو از نظر آوایی اینگونه است:”Kelisidiyanuo Luonaerduo”. قبلا تلاش هایی صورت گرفته است تا آنها بتوانند نام فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید را راحت تر بخوانند و از این رو آنها به کریستیانو،C-Luo میگویند که مخفف آن نام طولانی و سخت است .

 

لیونل مسی بعد از این اخبار نوشت :نام پسر سوم من “چیرو” است که یکی از نام های مشهور در ایتالیا ، اسپانیا و یونان است .

 

احتمالا ستاره آرژانتینی بارسلونا با این پیام به طور غیرمستقیم اعلام کرده است که نام فرزندش هیچ ارتباطی به تلفظ چینی کریستین رونالدو ندارد.

 

از سوی دیگر تلفظ ایتالیایی ciro به ترجمه آوایی Qiluo منجر شده است .البته هنوز مشخص نشده است نام فرزند مسی با تلفظ ایتالیایی است یا اسپانیایی .

 

راز نام پرحاشیه ی پسر سوم مسی چیست؟

 

در شبکه های اجتماعی یکی از دوستان نزدیک لیونل مسی نوشت :”چیرو” اسم پسر سوم لیونل است و دلیل انتخاب این نام علاقه ی مسی و همسرش به خواننده ای با این نام است.

 

در نهایت هنوز کسی قطعا نمی داند علت انتخاب این نام برای برادر کوچک تیاگو و متیو چیست.

 

بدنیا آمدن پسر سوم لیونل مسی با نام ایرانی (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره