وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برای رشد سریع موها چه باید کرد؟

برای رشد سریع موها چه باید کرد؟

اگر میخواهید موهایتان سریع رشد کند به نکات زیر توجه کنید.مو زیبایی خاصی به چهره میبخشد و آدم بدون مو چهره اش زیبایی آنچنانی ندارد.اگر از کم مویی و بد رشد بودن موهایتان ناراضی هستید یا اگر در اطراف تان آدم کم مو میبینید و میخواهید به آن کمک کنید،

 

پیشنهاد میکنیم ماسک موی جادویی که در ادامه به آن اشاره میکنیم را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.این ماسک موی جادویی در تقویت ریشه‌های مو و همچنین رشد سریع آن به شما کمک می‌کند.چه خانم‌ها و چه آقایان با مشکلات ریزش مو مواجه هستند

 

برای رشد سریع موها چه باید کرد؟

 

به ویژه زمانی که مو نازک و شکننده باشد. ریزش مو در مردان بیشتر دلایل ژنتیکی داشته و در زنان نیز بیشتر به خاطر رنگ کردن مو و استفاده از مواد شیمیایی است.نرم کننده‌های مو نیز در سرعت رشد آن اثر منفی می‌گذارند. به همین دلیل قصد داریم ماسک مویی را به شما معرفی کنیم که در رشد سریع موهایتان کمک شایانی می‌کند.

 

نتایج جادویی این ماسک در طول یک شب هم محسوس است.این ماسک تمام مواد مغذی طبیعی برای رشد مو را به آن رسانده که باعث درخشندگی و بهبود کیفی موهایتان می‌شود. ریشه مو نیز پس از دریافت آن مواد مغذی رشد سریع‌تری را تجربه خواهد کرد.

 

برای رشد سریع موها چه باید کرد؟

 

مواد مورد نیاز و طرز تهیه :

 

برای تهیه این ترکیب شما تنها به 3 ماده نیاز دارید :
دو قاشق غذاخوری روغن کرچک
یک عدد زرده تخم مرغ
یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی

 

کافی است تمام موارد را داخل ظرفی ریخته و آن‌ها را خوب با هم مخلوط کنید. سپس ریشه‌های موهایتان را به خوبی با ترکیب حاصل شده ماساژ دهید و باقیمانده آن را روی سرتان اعمال کنید. پس از آن، سر را با یک پلاستیک یا کلاه ویژه مو بپوشانید. سپس اجازه دهید تا ترکیب به مدت 2 تا 4 ساعت روی موهایتان بماند. در نهایت نیز موهایتان را آب بکشید.
این کار را یک تا 2 مرتبه در هفته و به مدت 2 ماه تکرار کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره