وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش بسیار عالی و فوری برای صاف کردن مو

روش بسیار عالی و فوری برای صاف کردن مو

روش بسیار عالی و فوری برای صاف کردن مو

 

به جای استفاده از اتو مو با حرارت شدید برای صاف کردن مو به آن استراحتی بدهید و برخی از جایگزین های طبیعی را برای صاف کردن آن بدون تضعیف مو انتخاب کنید.راههای زیادی برای نرم کردن مو، ابریشمی و سالم بدون قرار دادن آن در دماهای بالا وجود دارد.

 

از اواخر قرن نوزدهم،اتو مو جای خود را در زندگی بسیاری از زنان باز کرد با این حال، اکنون می دانیم استفاده مداوم اتو می تواند باعث آسیب زدن مو شود. بسیاری از متخصصین توضیح داده اند حرارت مداوم باعث آسیب برگشت ناپذیر می شود.

 

به علاوه، باعث می شود موهای شما خشک، کدر و ضعیف به نظر برسند. بنابراین اگر به دنبال راهای طبیعی تر برای صاف کردن مو هستید، در اینجا راههایی برای صاف کردن موها بدون اتو وجود دارد.

 

1. صاف کردن مو با جو و آلوئه ورا :

اول از همه، جو دو سر برای تغذیه ، تقویت و مرطوب کردن مو عالی است. پروتئین ها، مواد معدنی، عناصر و ویتامین های زیادی دارند و دقیقا همان چیزی هستند که موها نیاز دارند.

 

آلوئه ورا بیش از 75 ماده مغذی دارد که رشد مو را تحریک می کند و نیز آن را یک نرم کننده عالی می سازد. هم چنین ترکیبی از بلغور جو دو سر و آلوئه ورا به صاف کردن مو بدون اتو مو کمک می کند. در اینجا نحوه استفاده از آن را شرح می دهیم:

 

مواد لازم

1 عدد آلوئه ورا
2 قاشق سوپ خوری جو ( 30 گرم )

 

آماده سازی و کاربرد

اول، خمیر آلوئه ورا را بردارید و دو قاشق سوپ خوری جو اضافه کنید تا خمیر درست شود.سپس آن را در میان موهای خود بمالید و پوست سر را با آن ماساژ دهید.
20 دقیقه بماند. سپس موهای خود را با آب سرد بشویید.

 

2. چگونگی صاف کردن مو با یاسمن و روغن زیتون:

روغن زیتون یک ماده عالی برای مو است. بعد از همه اینها ، این روش درمانی موها را براق و مرطوب می کند. آلوئه ورا هم چنین به جلوگیری از ریزش مو و تضعیف آن کمک می کند.

 

در عین حال روغن یاسمن یک ماده عالی به دلیل خاصیت صافی آن است. ترکیب این دو جز باعث می شود موی سالم تر و صاف تر داشته باشید

 

مواد لازم

2 قاشق نرم کننده طبیعی ( 30 میلی لیتر )
2 قاشق روغن زیتون ( 30 میلی لیتر )
5 یا 6 قطره روغن یاسمن

 

آماده سازی و کاربرد

نرم کننده ، روغن زیتون و روغن یاسمن را با هم مخلوط کنید.آن را بعد از شستن مو با شامپو و قبل از زدن نرم کننده به مو بزنید.20 دقیقه بماند و سپس با مقدار زیادی آب بشویید.

 

3. روش صاف کردن مو با سرکه سیب و آب:

علاوه بر سم زدایی بدن و کمک به فرآیند گوارش، می توانید از سرکه سیب برای صاف کردن موهای خود بدون اتو مو استفاده کنید. این جز طبیعی پ هاش موها را متعادل و با شوره سر مبارزه می کند ، و باعث می شود مو سالم، قوی و لطیف شود.

 

مواد لازم

2 قاشق سوپ خوری سرکه سیب ( 30 میلی لیتر )
یک فنجان آب ( 250 میلی لیتر )

 

آماده سازی و کاربرد

اول، سرکه سیب را در فنجان آب رقیق کنید.سپس آن را بعد از شستن موهایتان با شامپو روی پوست سر بمالید.پس از آن اجازه دهید خشک شود.

 

4. راهکار صاف کردن مو با آرد برنج و تخم مرغ:

به خاطر خواص بسیار زیاد آن، تخم مرغ همیشه در ماسک های مو وجود دارد ، زیرا آن ها مو را سالم، قوی و لطیف می سازند. این جز که با آرد برنج ترکیب می شود ، برای صاف کردن مو بسیار موثر است زیرا چربی های اضافه را حذف و وزوز مو را کاهش و از شکننده شدن مو جلوگیری می کنند.

 

مواد لازم

1 عدد سفیده تخم مرغ
3 قاشق آرد ( 45 گرم )

 

آماده سازی و کاربرد

ایران ناز اول آرد برنج را به سفیده تخم مرغ اضافه و مخلوط کنید.سپس مخلوط را به موهای خود بزنید.پس از آن موها را شانه کرده و بگذارید یک ساعت بماند.پس از این زمان، موهایتان را شامپو بزنید و با آب سرد خوب آبکشی کنید.

 

5 .عسل و شیر برای صاف کردن مو:

1 فنجان شیر
1 قاشق عسل

این دو را با هم ترکیب و یک ساعت روی مو بگذارید سپس با آب بشویید.

 

6. نحوه صاف کردن مو با شیر و تخم مرغ :

2 فنجان شیر
1عدد تخم مرغ

این دو مواد را با هم ترکیب و 30 دقیقه با کلاه بپوشانید سپس بشویید و شانه بکشید.

 

نکات دیگر برای صاف کردن مو بطور طبیعی :

برای شستن موی خود از آب سرد یا ولرم استفاده کنید. آب داغ باعث وزوزی شدن و شکنندگی مو می شود .علاوه بر این ، از شامپو و نرم کننده بدون نمک برای جلوگیری از خشک شدن مو استفاده کنید.

 

موهایتان را بالا نگه دارید. بعد از شستن مو آن را درهم بیندازید و با یک شانه آن را قسمت کنید. سپس موهای خود را مثل یک عمامه به دور سرتان حلقه کنید. از سنجاق مو و یا یک کلاه برای نگه داشتن آن در جای خود استفاده کنید و زمانی که خشک شد آن ها را بردارید. موها تون خیلی صاف می شوند !

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره