وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو

 

به گزارش ایران ناز تقریباً دو سوم از روزهای گرم فصل تابستان را گذرانده ایم و این می تواند بهترین موقعیت باشد برای آنکه چیزهای جدید را امتحان کنیم. اگر عاشق آب وهوای گرم باشید از اینکه فصل تابستان در حال به پایان رسیدن است دلگیر خواهید شد و اگر از آن دسته افرادی هستید که از گرما و عرق کردن به ستوه آمده اید از آمدن روزهای خنک تر به وجد خواهید آمد.صرف نظر از اینکه شما جزو کدامیک از این دو دسته باشید آن چیز که در آب و هوای شرجی اولویت اول شما خواهد بود این است که ظاهری به هم ریخته و غرق در عرق نداشته باشید.

 

مطمئناً بستن دم اسبی موها آسان ترین کاری است که برای خنک تر کردن خودتان می توانید انجام دهید اما به احتمال زیاد تا الآن از این مدل تکراری خسته شده اید.راه حل مناسب برای خلاصی از مدل دم اسبی حوصله سر بَر چیست؟ بافتن موها. مهم نیست که همه موهایتان را یک جا و در یک دسته ببافید و یا دسته ای از موهایتان را ببافید و به دم اسبی خود اضافه کنید

 

در هر صورت این کار روشی برای جمع نگه داشتن موها در بالای سر و مانع از ریختن آن ها بر روی صورتتان در گرمای تابستان خواهد بود.ما در این جا برای روزهای باقی مانده از فصل تابستان شش مدل مورد تأیید ستاره ها را برای بافت مو کنار هم آورده ایم . بافت موهایی که مورد پسند ستاره هاست

 

1. بافت موی دختر شیر دوش

 

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو

 

برای شما مدل های بسیار شیک در نظر گرفته ایم برای رهایی از موهایی که از شدت رطوب زیاد مجعد و غیر قابل کنترل شده اند، مدل موی دختر شیر دوشِ «کیت باسورث» یک گزینه ایده آل است. «بریجیت براگر»، آرایشگر حرفه ای این ستاره، گیس های بافته¬ی «باسورث» را با سنجاق به شکل ضربدری در پشت سرش ثابت کرده تا ترکیبی صاف ولی در عین حال رمانتیک داشته باشد.

 

2. بافت چند لا

 

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو

 

اگر شما هم از مدل موی بافت تک گیس خسته شده اید می توانید از مدل موی چند لایه ای «کریسی تیگن» ایده بگیرید. موهای خود را دو قسمت کنید و ببافید و از سنجاق سری ضخیم مثل سنجاق سر نشان داده شده در تصویر برای بستن بافت هایتان استفاده کنید. برای یک پایان راحت می توانید از سرم براق کننده و کراتینه بر روی موهای لجوج و سرسخت خود استفاده کنید.

 

3. بافت شل و آزاد

 

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو

 

یک بافت کلاسیک در همه موقعیت ها به کار می آید. یک مدل بافت شل همچون مدل بافت «هیلی بالدوین» جایگزینی راحت برای جنگ با هوای شرجی و داشتن موهایی صاف و مرتب است. قبل از بافتن موهایتان اسپری مناسب مو را از نیمه انتهایی ساقه مو تا انتهای مو اسپری کنید تا استحکام بیشتری به تارهای موی خود بدهید. اضافه کردن چند دسته اکستنشن مو می تواند شما را در رسیدن به ظاهری شبیه راپونزل یاری کند.

 

4. مدل بافت تاجی بالای سر

 

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو

 

برای اینکه ثابت کنید با داشتن مدل موی کوتاه همچنان گزینه هایی برای بافتن موهایتان دارید می توانید بر روی «لوسی هیل» حساب باز کنید. ما هنوز هم بر روی بافت تاجی بالای سر او که در تابستان سال گذشته جزو محبوب ترین مدل های بافت بود حساب می کنیم.قبل از اینکه موهای جلوی سرتان را از دو طرف به صورت شل و آزاد ببافید، از هر طرف یک اینچ از موهایتان بردارید و بگذارید دور صورتتان را در حالتی آزاد و رها در بر بگیرند پس از آن موها را همچون تاج در دو طرف سر ببافید و از اسپری مو استفاده کنید. می توانید برای محکم کردن موها در جای خود بدون اینکه تکان بخورند از اسپری استفاده کنید.

 

5. بافت بغل سر

 

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو

 

دوست دارید که حتی در روزهای گرم و شرجی هم موهای خود را پایین ببندید؟ یک بافت تکی در قسمت بغل سر مثل مدل بافت «کارا دلوین» می تواند کمک خوبی برای جمع کردن مقداری از موهایتان از روی صورت عرق کرده باشد.

 

6. بافت دم اسبی

 

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو

 

در دو کلمه می توان گفت مدل موی «جولیان هاف» از مجموعه تلوزیونی “رقص با ستارگان” یعنی:هدف بافتن. در حالی که این مدل مو نیاز به صرف وقت و تلاش بیشتری دارد با این حال نتیجه نهایی ارزش این همه تلاش را خواهد داشت.موهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کرده (در دو طرف و قسمت بالای سر) و تا قسمت گیج گاه ببافید. پس از آن سه رشته بافته شده را در یک دسته قرار داده و با هم ببافید. پس از اینکه انتهای بافت را با کش مو محکم کردید می توانید همانند «هاف» از حلقه های نقره ای با گل های کوچک برای کامل تر کردن استایل خود استفاده کنید.

 

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره