وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روشهایی برای سفید کردن دندان در منزل

روشهایی برای سفید کردن دندان در منزل
همه آنچه که برای سفید کردن دندانهایتان نیاز دارید محصولات خانگی ساده ای هستند که بسادگی یافت می شوند.پولی که با دست خود بسختی بدست آورده اید را صرف خرید سفید کننده های گوناگون از داروخانه نکنید! میتوانید بصورت کاملاً رایگان همان نتایج را در خانه حاصل نمایید! پول خود در کلینیکهای گرانقیمت برای سفید کردن دندانهایتان خرج نکنید! می توانید با موادی که احتمالاً هم اکنون در جعبه داروها و کابینت آشپزخانه تان موجود است اقدام به سفید کردن دندانهایتان نمایید.

خودتان را با ژلهای مخصوصی که مجبورید روی دندانهایتان نگه دارید اذیت نکنید. از خرید دهان شویه های مربوط به افراد سیگاری صرفه نظر کنید! شما به همه آنچه که برای درخشان و سفید کردن دندانهایتان نیاز دارید هم اینک در خانه دسترسی دارید. به یاد داشته باشید که این دستورالعمل ساده و کارا می باشد.

– آیا جوش شیرین دارید؟ احتمالاً بله! تقریبا دو قاشق چای خوری از آن را در فنجان ریخته و به سمت جعبه دارو حرکت کنید. درب آن را باز کنید. آیا هیدروژن پروکساید (آب اکسیژنه) 5% درون آن یافت می شود؟ احتمالاً این ضد عفونی کننده محبوب خانگی را هم در اختیار دارید! بعد از زدن آن ها به دندان هایتان آن ها به صورت فوق العاده سفید می شوند ولبخندی زیبا را تجربه خواهید کرد.

-‌ خوردن كرفس و سیب؛ این دو خوردنی حاوی سلولزهای رشته‌ای هستند كه مانند یك مسواك طبیعی می‌توانند به آرامی و بدون ضرر، دندانها را تمیز و سفید كنند. این خوردنی‌ها اثر رنگدانه‌های ناشی از مواد غذایی را از روی دندانها پاك می‌كنند.

– استفاده از پراكسید هیدروژن (یا آب اكسیژنه)؛ این ماده كاملا طبیعی و غیرسمی كه تركیبی از مولكول‌های اكسیژن و آب است و می‌تواند به شیوه‌ای بی‌خطر دندانها را پاكسازی كند و برای بهداشت و سلامت كلی دندانها نیز مفید است.

استفاده از آب اكسیژنه این است كه پودر 3 درصد آن را در آب شیر به مقیاس 50-50 حل كرده و هر شب قبل از خواب دندانهایتان را با این محلول بشوئید. پس از چند هفته متوجه خواهید شد كه دندانهایتان سفیدتر و روشن‌تر شده‌اند.

-‌ توت فرنگی بخورید؛ این میوه خوشمزه و پرطرفدار تابستانی به دلیل اینكه حاوی ماده‌ای موسوم به اسید مالیك است درسفید كردن دندانها نقش موثری دارد. برای بهره‌مند شدن بیشتر از این خاصیت توت فرنگی هفته یكبار دستورالعمل زیر را انجام دهید:

ابتدا یك عدد توت فرنگی را با یك قاشق غذاخوری جوش شیرین تركیب كنید تا یك خمیر قرمز رنگ حاصل شود. این خمیر را روی مسواك قرار داده و آن را مدت 5 دقیقه روی دندانهایتان بگذارید.برای جلوگیری از پوسیدگی دندانها پس از 5 دقیقه با یك مسواك استاندارد، دندانهایتان را بشویید تا هرگونه قندطبیعی از روی دندانهایتان پاك شود.

– استفاده از پوست پرتقال و برگهای درخت برگ بو؛ این دو سفید كننده طبیعی دندانها كه غیر معمول‌تر از بقیه موارد هستند می‌توانند رسوبات روی دندانها را تاحد زیادی برطرف كرده و دندانها را درخشان‌تر كنند شما می‌توانید به نوبت هر یك از آنها را به طور خشك یا به صورت پودر تركیبی با یكدیگر روی دندانها بگذارید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره