وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زایمان این زن در پخش زنده (عکس)

زایمان این زن در پخش  زنده (عکس)

زایمان این زن در پخش زنده (عکس)

 

به گزارش ایران ناز ، یک مجری معروف آمریکایی مراحل زایمان خود را به صورت زنده برای مردم پخش کرد! کسیدی پروکتور، مجری برنامه صبحگاهی که از یک ایستگاه رادیویی در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری پخش می‌شود، مراحل زایمان خود را برای شنوندگان این برنامه پخش کرد.

 

مجری یک برنامه رادیویی در آمریکا در حالی که در بخش زایمان بیمارستان بود، برنامه‌اش را اجرا کرد.

 

زایمان این زن در پخش  زنده (عکس)

 

کسیدی پروکتور، مجری برنامه صبحگاهی که از یک ایستگاه رادیویی در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری پخش می‌شود، مراحل زایمان خود را برای شنوندگان این برنامه پخش کرد.

 

خانم پروکتور دوشنبه ۱۹ فوریه احساس کرد که درد زایمانش شروع شده. ایستگاه رادیویی که او در آن مشغول کار است با همکاری بیمارستان، امکان پخش مراحل زایمان او را فراهم کردند.

 

این مجری رادیو با اشاره به این که دو هفته زودتر زایمان کرده، گفت که این یک فرصت ناگهانی برای پخش بود.به گفته خانم پروکتور”فوق العاده است که بتوانی هیجان انگیزترین روز زندگیت را با شنوندگان رادیویی‌ات در میان بگذاری.”

 

او گفت اجرای برنامه در حین زایمان، در واقع ادامه سهیم کردن تجربیات زندگی شخصی‌ام با شنوندگان رادیو بود.اسم این نوزاد سه کیلوگرمی که جیمسون است توسط شنوندگان در یک مسابقه در رادیو انتخاب شده است.

 

اسپنسر گروز که همراه خانم پروکتور برنامه اجرا می‌کند، گفته که این روش زایمان ” لحظه‌ای صمیمی و جادویی بود.”این خانم مجری در حال حاضر دوران مرخصی زایمانش را می‌گذراند.

 

اسم این نوزاد هم توسط شنوندگان در یک مسابقه در رادیو انتخاب شده است.اسپنسر گروز که همراه خانم پروکتور برنامه اجرا می‌کند، به بی‌بی‌سی گفته که این روش زایمان ” لحظه‌ای صمیمی و جادویی بود.”

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره