وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خصوصیات و علایق جنسی مرد متولد آذر

خصوصیات و علایق جنسی مرد متولد آذر

خصوصیات و علایق جنسی مرد متولد آذر

 

 مرد متولد آذر خصوصیات و اخلاق منحر به فرد خود را دارد اگر میخواهید با مرد متولد آذر دوستی نزدیکی داشته باشید یا با وی ازدواج کنید بهتر است این مطلب از سایت ایران ناز را بخوانید تا با علائق و ویژگیهای شخصیتی مردان متولد آذر آشنا شوید . کنجکاوی مرد متولد آذر و بی قراری او در فیصله دادن ھر چه زودتر مشکلات چنان زیاد است که به راستی گاھی نمی توان حدی برای آن قائل شد .

 

یکی دیگر از ویژگی او این است که پیوسته گروھی در اطراف وی دیده می شوند و بالنتیجه برای دستیابی به چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید، از سوی دیگر لازم است عنوان کرد که به ھیچ وجه جایز نیست نسبت به این شخص بدبین باشید، چه او بلاشک یکی از خوشبین ترین افرادی است که خداوند کرده است .و آنقدر خوشبین است که اگر یکی از دشمنایش یک دھانه اسب برای او ارسال دارد، به خود می گوید حتما اسبش را فراموش کرده است.

 

طبیعی است یک چنین خوشبینی ممکن است خطرناک باشد زیرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد می کند که حدی بر آن متصور نیست، البته من منکر آن نیستم که این خوش بینی ازنظر زن و فرزندانش یک امتیاز جالب محسوب می شود.خوشبختانه برای او و احتمالا برای او و احتمالا برای شما، مرد متولد آذر آدم فوق العاده خوش شانسی است و این شانس اغلب در لحظاتی که خوشبینی ھای بی دلیل او برایش گرفتاری ایجاد می کند، به داد او می رسد، او آنقدر خوش شانس است که اگر به مس دست بزند، طلا می شود و طبیعی است که آدمی با چنین خوش شانسی خوش بین ھم می شود .

 

خوش شانسی او در مسائل عاشقانه نیز قابل رؤیت است و اگر احیانا پای عشقی در میان بیاید که نتواند عاقبت خوشی برای او داشته باشد، زود به ریشه آن پی می برد و دست از آن می شوید . مرد متولد آذر صاحب بزرگرترین کلکسیون دوست و آشنا در دنیاست و این دوستان اغلب دوستان واقعی و ھستند زیرا به ھنگام انتخاب مرد متولد آذر به جای توجه به ظاھر دوستان، دقت خود رامتوجه باطن آنھا می سازد، در مقابل تعداد دشمنان او بسیار محدود است کسانی که از رک گویی او آزرده خاطر می شوند، چند روزی و یا چند ھفته ای با او بد می شوند و در جرگه مخالفین در می آیند، اما پس از مدتی پی می برند که او بدون ھیچ گونه قصد و غرضی حقیقت تلخ را گفته و منظور آزار و اذیت نداشت است.ھمانطور که قبلا گفته شد، سیاره کسی که در ماه نھم سال متولد شده، مشتری است و کسی که تحت تأثیر این غول منظومه شمسی قرار داشته باشد، کمی در رفتار و گفتار بی ملاحظه است، اما بدجنس و موذی نیست.

 

راجع به بد زبانی و نحوه سخن گفتن او باید گفت که مقصود خود را به راستی شبیه در چنته دارد ، بیان می دارد . یعنی « کماندار « تیرھایی که صورت فلکی او یعنی بدون سیاست و ملاحظه کلمات را از چله کمان دھان رھا می سازد . کلام او ممکن است درست مانند این تیر قلب شما را جریحه داز کند، اما اگر قدری مقاومت به خرج دادید و به آن عادت کردید ، آن وقت تا آخر عمر از قرار داشتن در جوار مردی که دل و زبانشیکی است ، چنان احساس آرامشی خواھید داشت که بی شک برای بسیاری از زنان رشک آفرین خواھد بود.

 

برای مثال او ممکن است در یک گردش عاشقانه در زیر مهتاب با لحن مؤثری به شما بگوید: « عزیزم، بدون شک تو مناسب ترین زنی هستی که یک مرد ممکن است به عنوان دوست خود انتخاب کند» سپس با مشاهده آثار عصبانیت در قیافه شما با دستپاچگی اضافه می کند که : « آخر عزیزم، مرد وقتی اقدام به گرفتن دوست دختر می کند که زنش پیر و زشت شده است»، آن وقت سعی می کند زیباترین دختران دنیا را برای معشوقه بودن پیدا کند.

 

به هر صورت اگر این اصل مهم خاصی نیست و به هیچ عنوان مایل به آزرده خاطر ساختن کسی نمی باشد، آن وقت می توانید با خیال آسوده در جوار او قرار بگیرید و از داشتن نامزد یا همسر صادقی چون او لذت ببرید. از نظر امور عاطفی باید بگویم که عشق در قلب او نه تنها به کندی صورت می گیرد بلکه هرگز نمی تواند شور عشق به اعماق آن برسد اما شما می توانید به همین رسوخ سطحی اعتماد کامل داشته باشید، اگر شما به دورویی هایی که در برخی مردان وجود دارد واقف باشید، آن وقت می بینید که خداوند با قرار دادن یک مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است، آن وقت دیگر وقتی او از عشق های قدیم خود یا خاطرات خوش گذشته خویش برای شما صحبت می کند . یا گاهی با زخم زبان شما را کمی می آزارد، قلبا ناراحت نمی شوید.

 

دخترها و در دوستی خود با مرد متولد آذر اغلب دچار اشتباه می شوند و رابطه خود را خیلی جدی تر از آنچه که واقعا هست فرض می کنند و این امر بالطبع منجر به قضاوت های ناروایی درباره او می گردد، اما در اینجا نیز شانس معروف به کمکش می آید و دیری نمی گذرد که این دخترها پی می برند اشتباه از ایشان بوده و او نظر خاصی از این دوستی نداشته است.

 

دمدمی مزاجی او در روابط عاشقانه ای که در دوران تجرد و جوانی با جنس مخالف بر قرار می سازد، به خوبی مشاهده می گردد و به قول معروف هر روز با یکی سر می کند و اگر در این میان کسی پیدا شد که این رابطه را جدی گرفت و خواست قدمی فراتر بگذارد، به احتمال قوی از عکس العمل طنز آمیز او افسرده خاطر می گردد.

 

امتیازاتی که موجب جلب این مرد به طرف یک زن می گردد، ھوشمندی است ، مرد متولد آذر ھرگز حاضر نیست با زنی سبک سر دوستی خیلی نزدیک داشته باشد و و یا احیانا با او پای سفره عقد بنشیند . از اینکه مورد سؤال ھای متعدد قرار بگیرد، بیزار است و اگر میخواھید که او را ھمیشه از آن خود بدانید ، سعی نکنید غل و زنجیر به پاھایش بزنید یا در حقش حسادت به خرج بدھید و بخواھید که از ھمه اسرار دل او باخبر شوید. او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید و خیالتان از ھر جھت راحت باشد، اگر بتوانید دنیا را از ھمان دیدگاھی که او به آن می نگرد ، نگاه کنید و انسان ھا را به ھمان صورتی که ھستید ، قبول داشته باشید، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به ھنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را بر می گیرد، شما آن ھم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواھید بود و او ھرگز شما را به دیگری نخواھد فروخت.

 

برای آنکه عزیزترین زن دنیا برای او باشید، راه ھای دیگری ھم وجود دارد: سعی کنید پیوسته ھوشیار باشید ، بگذارید او فرمانروای خانه باشد ، به ورزش عشق بورزید، او را در سفر و کوھنوردی ھمراھی کنید، دست و دلباز باشید، احساسات به خرج بدھید ، ناز و کرشمه داشته باشید . بالاخره ھرگز نخواھید که مانع آزادی و رفت و آمد او بشوید. لطفا زود قضاوت نکنید، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است ھمین امتیاز را برای شما قائل بشود، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما ھم روح آزادمنشی دارید.

 

او مخالفت نکنید و یادتان باشد که پس از ازدواج با مردی که » انقلابی » ھرگز با افکار تحت تأثیر صورت فلکی کماندار است، بیش از ھر زن دیگری در معرض خطر طلاق و ازدست دادن شوھر خود قرار گرفته اید، وقتی دیدید که او کمان خود را در دست گرفته و تیرھایش را یکی پس از دیگری به سوی ھدفی غیرممکن رھا می کند، بھترین کار آن است که فکر خود را به موضوع دیگر معطوف سازید و ان وقت در یک شب عاشقانه خواھید دید که صادقانه به شما می گوید: به راستی ھمسر ایده آلی برای او ھستید .

 

اغلب مردان متولد آذر به طرز و حشتناکی از تشکیل دادن خانواده امتناع دارند، اغلب آنه ھا به خاطر اینکه اعضای خانواده او ھستند، آنھا را دوست دارد و به ھمین دلیل ھمیشه بین ایشان و سایر اعضای خانواده مثل خواھران، برادران، پدر و مادر نوعی جدایی آشکار مشاھده می گردد. او درست مثل متولدین ماھھای دیگر با پدر و مادر و برادر و خواھر خود رفت و آمد می کند و نسبت به آنھا علافقه مندی نشان می دھد، اما ھرگز مایل نیست و اجازه نمی دھد که آن ھا در زندگی خصوصی او دخالت بکنند.

 

شما ھم اگر زن عاقلی باشید، می توانید از این موضوع سرمشق خوبی بگیرید و ھرگز به دنیای خیلی اختصاصی او قدم نگذارید. از جمله چیزھای عجیبی که باید در منزل یک شوھر متولد آذر داشته باشید، یک چمدان کاملا آماده برای مسافرت است زیرا بدون شک مسافرت ھای زیادی انجام خواھید داد شما در این مسافرت ھا می توانید با خیال راحت سگ و گربه خود را ھم ھمراه ببرید زیرا شوھرتان عاشق حیوانات است. در این مسافرت ھا او خواھان آزادی بیشتری است ، پس با کمال سخاوتمندی بر تعداد شب ھایی که او می تواند بیرون بماند، بیفزایید و طبق معمول یادتان باشد که صبح روز بعد سئوالی درباره صداقت و وفاداری او نکنید. اگر مرد متولد آذر عصبانی بشود ، به صورت موجود خطرناک و غیر قابل کنترلی در می آید و به قول معروف تا عقده خود را خالی نکند، آرام نمی گیرد .

 

بین زحمت ترمیم خرابی ھایی که او به ھنگام عصباینت به بار می آورد و زحمت خودداری از متھم کردن او به نادرستی، انجام این آخری به مراتب راحت تر از آن دیگری است . اگر او کار خلافی انجام بدھد ، بدون شک خودش به شما می گوید ( در حالی که معلوم نیست شما تاب تحمل شنیدن آن را داشته باشید . ) علاقه او به کودکانش در سنین بالا زیادتر می شود ، اما علی الاصول از مشاھده بچه مخصوصا بچه ھای کوچک شاد می گردد . متولد آذر مردی است که کودکان خود را خیلی زیاد برای انجام کارھای ورزشی به گردش می برد و به این دلیل روابط او با پسرھایش نزدیکتر از دخترھا برای ورزش، مخصوصا ورزش ھایی نظیر کوه نوردی دارند و بھتر می توانند پابه پای او قدم بردارند، از سوی دیگر بچه ھای پسر ھم او را خیلی به خود نزدیک و صمیمی احساس می کنند به نحوی که پس از سن سیزده چھارده سالگی نوعی حالت رفاقت بین ایشان پیدا می شود و ھر قدر بچه ھا بزرگتر می شوند، این رفاقت عمیق تر و افزون تر می گردد.

 

رک و راستی این پدر گاھی اوقات که کودکانش نیاز به ھمدردی دارند، ممکن است توی ذوق ایشان بزند، از آن گذشته کنجکاوی او ھم گاھی موجب ناراحتی بچه ھایش می شود زیرا بچه ھا نسبت به اسرار خود سخت حساس ھستند و وقتی با سئوالات پشت سر ھم پدر خود مواجه شدند، ناراحت می گردند.تنھا موردی که پدر متولد آذر از خود خشونت و سختی نشان می دھد، موقعی است که از بچه ھای خود دروغ بشنود .

 

یادتان باشد که به خاطر بچه ھا او را فراموش نکنید و وقتی دیدید که می خواھد با شما و در کنار شما باشد، بچه ھا را فورا فراموش کنید، ممکن است بگویید مگر این کار ممکن است، اما به ھر صورت ھمیشه یادتان باشد که تا چه حد در جوار این مرد دمدمی مزاج و تند که ریشه ھای عشق به انتھای قلب او رسوخ نمی کند، در معرض خطر طلاق قرار دارید، اگر نمی خواھید او را از دست بدھید، بچه ھا را به وی ترجیح ندھید مرد متولد آذر با مغز و دل خود به تناوب فکر می کند، به ھمین دلیل اصلا نباید انتظار داشته باشید که پیوسته احساساتی وعاشق پیشه و یا دائما منطقی و عادل باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

با این رفتارها آقایان از میل جنسی سرد می شوند

 

طالع بینی آبان ماه امسال برای متولدین همه ماهها

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره