وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه شنبه 5 فروردین 1396

فال روزانه شنبه 5 فروردین 1396

فال روزانه شنبه 5 فروردین 1396

 

متولد فروردین : مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی‌توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می‌کنید. این مشکل باعث شده است که نسبت به کارهایی که لازم است به اتمام برسانید بی‌توجه باشید، الان وقت این رسیده که روش خود را تغییر دهید. بهترین کاری که می‌توانید از آن شروع کنید این است که با حقیقت روبرو بشوید.

 

متولد اردیبهشت : ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و کاملاً واضح است که چیزهای کمی وجود دارند که شما دلتان نمی‌خواهد در موردش با کسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید که در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که لازم است رازهایتان را افشا کنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌کنید که آمادگی صحبت کردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را که برای توجیه کردن خود در ذهنتان آماده کرده‌اید را بازبینی کنید.

 

متولد خرداد : حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می‌شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی‌نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می‌دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.

 

متولد تیر : با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته‌‌اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه‌تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می‌توانید تعهدات خود را انجام دهید.

 

متولد مرداد : برای شما لازم است که نسبت به قبل اجتماعی‌تر باشید. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پایبند هستید. و اکنون اگر شما بتوانید این تعصب خود را با یک پیشنهاد با انگیزه اجتماعی ارتباط دهید، حتی امکان دارد که این تعصب شما شدیدتر هم شود. اما شما باید قدری هم محتاط باشید و قبل از اینکه تعهدی را به صورت جدی قبول کنید باید در طول روز چندین بار در موردش فکر کنید.

 

متولد شهریور : خوشبختانه، ایده پیک نیک رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد که برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتاً مشکلات مربوط به کار و همکاران خود را فراموش کنید. و اکنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید که بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمرکز شوید. فراموش نکنید که شما زمان کافی برای رسیدن به کارهایتان را دارید، بنابراین می توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت کنید.

 

متولد مهر : درست در زمانی که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می‌خواهید خود را با حرکت آن هماهنگ کنید. اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهدافتان می‌باشد. هر چیزی که برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی هستند که در ذهنتان کاشته می‌شوند و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنان باشید.

 

متولد آبان : باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان‌بر شما را به هدف نمی‌رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

 

متولد آذر : ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

 

متولد دی : شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

 

متولد بهمن : شما با یک چشم‌انداز جدید در مورد امور روزمره زندگی خود هیجان زده شده‌اید و آمادگی کامل برای ترقی کردن دارید. امم وقتی شما شروع به کار می‌کنید، در حالی که از شدید بودن تغییرات هراسانید، ممکن است ناگهان آروز کنید که روال کارها آرامتر پیش برود. اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. به یاد دشته باشید که می‌تواند امور را کنترل کنید و برنامه‌های روزانه خود را متعادل کنید.

 

متولد اسفند : زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره