وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لطافت و جوانی پوست با عصاره گل بابونه

لطافت و جوانی پوست با عصاره گل بابونه

لطافت و جوانی پوست با عصاره گل بابونه

 

استفاده از گیاهان و عصاره‌های گیاهی یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین روش‌ها برای بازسازی و جوان‌سازی پوست و است که اتفافا نتایج فوق‌العاده‌ای هم به دنبال دارد. علاوه بر استفاده مستقیم از عصاره انواع گیاهان برای جوانی و بازسازی پوست و مو استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌ها و شامپوهای حاوی این مواد یک راه‌حل آسان و بدون‌دردسر است. خواص بی‌نظیر عصاره گیاه گل بابونه بی‌نظیر برای جوانی و لطافت پوست و مو که از جمله ترکیبات موثر بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی هستند را در جمله افق کوروش بخوانید.

 

۱- عصاره گیاه گل بابونه

عصاره گیاه گل بابونه از قدیم‌الایام یکی از محبوب‌ترین عصاره‌های طبیعی برای زیبایی پوست و مو بوده است. از جمله مهم‌ترین خواص عصاره گیاه گل بابونه برای زیبایی پوست و مو عبارتند از:

*ضد جوش و ضدآکنه به دلیل خواص ضد‌التهاب و ضدقرمزی

*از بین بردن قرمزی و جای زخم

*ضد شوره

*درخشان کننده و تثبیت کننده رنگ مو

*نرم کننده و مرطوب کننده مو

 

اگر قصد استفاده از عصاره گیاه بابونه به عنوان یک مرطوب کننده موثر و ضد‌التهاب را دارید پیشنهاد ما به شما کرم دست و صورت بابونه شون است. کرم دست بابونه شون با استفاده از یکی از مرغوب‌ترین انواع عصاره گیاه گل بابونه موجب لطافت و محافظت از پوست دستان شما می‌شود. این کرم از یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های معتمد جهانی دارای تاییدیه «تست درماتولوژیکی» است.

 

کرم دست و صورت بابونه شون

در حقیقت استفاده از یکی از مرغوب ترین انواع عصاره گیاه گل بابونه در ترکیب این کرم، با قدرت جذب سریع به داخل پوست، آن را به یک محصول منحصر‌به‌فرد برای رطوبت‌رسانی، نرم کنندگی و ترمیم‌ کنندگی پوست تبدیل کرده است. کرم دست و صورت بابونه شون به دلیل قدرت پخش بالا و جذب سریع یک کرم مرطوب کننده مناسب برای استفاده روزانه است.حتما بخوانید 4 مغز آجیل که خطر سکته قلبی و اضافه وزن را کاهش می‌دهند

 

۲- عصاره گیاه گل سرخ

می‌دانستید عصاره گل سرخ چه تاثیرات شگرفی بر جوانی پوست، از بین بردن جای آکنه و زخم و کاهش چین و چروک و استرچ مارک یا همان خط‌های سفید ناشی از بارداری یا چاقی و لاغری‌های پیاپی دارد؟ عصاره یا همان افشره گل سرخ یا گل محمدی که نوعی گل رز و سرشار از آنتی‌اکسیدان است خواص بی‌نظیری برای شادابی و جوانی پوست دارد. برخی از این خواص عبارتند از:

*نرم کننده و شاداب‌کننده پوست

*رفع افتادگی و جوان کننده پوست

*کنترل چربی پوست و درمان آکنه

*از بین بردن لکه‌های پوستی و روشن کننده پوست

*از بین بردن سلول‌های مرده و تمیز کردن پوست

*مرطوب کننده و ضد‌آفتاب طبیعی به خاطر وجود ویتامین C و افزایش مقاومت پوست در برابر آفتاب

 

۳- عصاره گیاه سیر

سیر یک گیاه ضد میکروب و ضد باکتری طبیعی و بسیار موثر در درمان انواع عفونت و زخم و یک عصاره گیاهی موثر در حفظ سلامت و جوانی پوست و مو است. یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای گرفتن عصاره تازه سیر له کردن سیر و اضافه کردن چند قطره آب به آن است.

 

این محلول را از صافی رد کنید و از آن برای خوردن یا استعمال خارجی استفاده کنید. یک روش استفاده از عصاره گیاه سیر مالیدن آن به روی پوست صورت و بدن و پوست کف سر است. عصاره گیاه سیر جوش و آکنه را از بین می‌برد و فولیکول‌های موی سر، ابرو و حتی ریش را تقویت می‌کند.

 

اگر برای کاهش و توقف ریزش موی و نیز کنترل چربی و شوره سر قصد استفاده از عصاره گیاه سیر را دارید بهتر است از شامپوهای حاوی عصاره این گیاه جادویی استفاده کنید. شامپو شون با عصاره سیر از عصاره سير (بدون بو) به عنوان يك كمپلكس گياهي مغذي و محرك رشد مو در ترکیب خود استفاده کرده است.

 

شامپو شون با عصاره سیر به خوبي موها را تميز کرده و به كنترل شوره سر كمك مي‌كند. تركيبات اين كمپلكس شامل موارد زیر است:حتما بخوانید 10 روش ساده و موثر برای کاهش استرس دوران بارداری

 

شامپو شون با عصاره سیر

كوئرستين (Quercetin) از تركيبات آنتي اكسيدان موجود در عصاره سير است كه استفاده موضعي آن موجب رشد مجدد موها مي‌شود. آليسين (Allicin) تركيب ديگري است كه اثرات آنتي باكتريال و ضد قارچ آن مورد تاييد قرار گرفته است و موجب تاثير شگفت انگيز اين عصاره در كنترل شوره هاي قارچي مي‌شود.

 

آدنوزين (Adenosine) علاوه بر اينكه موجب افزايش ضخامت موها مي شود تركيب بيولوژيكي بسيار موثري در درمان آلوپسي آندروژنيك است. درصد بالاي ويتامين C و دارا بودن ويتامين هاي B3، B6 و B2 و نيز محتوي مواد معدني نظير سلنيوم، منيزنيوم، و گوگرد موجب تغذيه و ترميم موها مي‌شود.ش

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره