وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ناگفته های بیرانوند در مورد مهار پنالتی رونالدو (عکس)

ناگفته های بیرانوند در مورد مهار پنالتی رونالدو (عکس)

ناگفته های بیرانوند در مورد مهار پنالتی رونالدو (عکس)

 

به گزارش ایران ناز , دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که بخاطر کری خوانی برای رونالدو و مهار پنالتی کریس رونالدو در بازی با تیم ملی پرتغال بسیار مورد توجه مردم و رسانه ها واقع شده است مصاحبه ای جالب انجام داده است . علیرضا بیرانوند به برنامه 2018 آمده بود و با فردوسی پور مصاحبه ای درباره جام جهانی و گرفتن پنالتی رونالدو انجام داد.

 

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که عملکرد درخشانی در جام جهانی 2018 روسیه داشت مهمان عادل فردوسی پور در برنامه 2018 بود.

 

بیرانوند در ابتدا گفت:« دوست داشتیم هدیه خوبی به مردم ایران بدهیم اما متاسفانه موفق نشدیم و امیدوارم در جام ملت های آسیا جبران کنیم. من انتظار فیکس بودن را داشتم چون در بازی های مقدماتی دروازه بان اول بودم ولی آنقدر که رسانه ها فشار می آوردند و می گفتند که ایران قرار است درون دروازه سورپرایز داشته باشد. آنقدر می گفتند که من ترسیده بودم نکند واقعا این ها چیزی می دانند که من نمی دانم.»

 

ناگفته های بیرانوند در مورد مهار پنالتی رونالدو (عکس)

 

بیرانوند در مورد شرایط خودش قبل از آغاز بازی ها گفت:« وقتی در ترکیه بودیم باورم نمی شد که من این جا هستم. گذشته خودم را نگاه می کردم و واقعا باور نمی کردم که الان در این شرایط هستم. وقتی به روسیه رفتیم هم تا مدتی گیج بودم و اصلا نمی دانستم در اطرافم چه می گذرد. »

 

دروازه بان ایران در مورد اتفاقاتی که در سه بازی جام جهانی افتاد گفت:« در بازی با مراکش وقتی آن شیرجه را رفتم، واقعا احساس کردم یک نیرویی من را هل می دهد و فکر می کنم آن دعای خیر مردم ایران بود.

 

بیرانوند گفت: در مورد پنالتی کریستیانو رونالدو باید بگویم که وقتی رونالدو آن گل زیبا را به بوفون زد، مردم من را کلی اذیت کردند و می گفتند تو چطور می خواهی در مقابل این بایستی؟ تصویر رونالدو را هم روی آن شخص داعشی در فیلم به وقت شام گذاشته بودند و نوشته بودند: چطوری بیرانوند؟

 

او ادامه داد: همه این کارها انگیزه من را بیشتر کرد و باعث شد بیشتر تمرین کنم. من هم در پاسخ به آن شوخی ها آن کری را خواندم و گفتم چطوری کریس؟ خواستم با آن کار روحیه خودم را بازیابی کنم.

 

دروازه بان ایران گفت: موقع ضربه پنالتی هم وقتی داور برای ویدیوچک رفته بود حدودا 3 دقیقه با خدای خودم خلوت کردم و خواستم که جواب زحماتم را بدهد. اگر آن پنالتی گل می شد با توجه به آن کری ای که خوانده بودم شرایطم سخت تر می شد ولی خدا کمک کرد و توانستم پنالتی را بگیرم. برایم مهم نبود که رونالدو چگونه پشت توپ ایستاده. من تصمیمم را گرفته بودم که به آن سمت بپرم. توپ به صورت و بینی ام هم برخورد کرد و در نهایت گل نشد. خدا یك بینی بزرگ به من داده كه با آن، پنالتی رونالدو را گرفتم. بینی ام را عمل نمی‌كنم چون با آن پنالتی رونالدو را گرفتم.

 

او ادامه داد: در مورد برخوردم با دیگو کاستا هم باید بگویم که او واقعا پای مرا لگد کرد و من اصلا فیلم بازی نکردم.»

 

بیرانوند در مورد توپی که از رونالدو گرفت گفت:« لحظه ای که توپ رونالدو را گرفتم انگار تمام دنیا را بغل کردم و نمی خواستم آن را از دست بدهم.نتیجه تمام زحماتم را دیدم و فکر می کردم اگر توپ را رها کنم دیگر آن را به دست نخواهم آورد. مهدی طارمی پس از پنالتی به من گفت که انگار بازی از الان برای من شروع شده و کل تیم انگیزه دوباره ای برای ادامه دادن پیدا کرد.»

 

 

دروازه بان تیم ملی گفت:« کارلوس کی روش یک روانشناس بزرگ است. هر وقت برای ناهار یا شام می رفتیم برای ما صحنه های فیلم های جنگی یا مثلا فیلم های گاوبازی را پخش می کرد تا ما انگیزه بگیریم. همیشه ما را برای جنگیدن آماده می کرد.امیدوارم کادرفنی تیم ملی برای جام ملت های آسیا حفظ شود.»

 

بیرانوند در پایان گفت:« پیشنهاداتی از سری آ و لیگ اسپانیا دارم اما چون با پرسپولیس قرارداد دارم آن باشگاه ها باید با پرسپولیس مذاکره کنند. ضمن اینکه می خواهم این نیم فصل را در پرسپولیس بمانم چون تیم شرایط سختی دارد و بعد اگر شرایطش فراهم بود جدا شوم.»

 

ناگفته های بیرانوند در مورد مهار پنالتی رونالدو (عکس)

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره