وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درمان گرفتگی رگ های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش

درمان گرفتگی رگ های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش
– مصرف عصاره :
اگر دچار رسوب گرفتگی در رگهای بدن شده اید، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد. زیرا گرفتگی رگها پس از این شما را آزار نخواهد داد. فقط کافی است روزی نصف استکان معادل 30 CC از این شربت غلیظ و طبیعی میل نمایید ؛ تا به کلی برطرف گردد.

– طرز تهیه :
تعداد 30 حبه ی سیر را پوست گرفته همراه با 5 عدد لیموترش (شیرازی) با پوست که قبلا هسته های آن را گرفته اید، در هم زن (میکسر) بریزید. پس از آن که همه ی محتویات در میکسر له شد با یک لیتر آب مخلوط نموده و بجوشانید (نکته ی مهم : فقط و فقط، یک بار جوش بخورد). پس از سرد شدن، آن را از صافی رد نموده و محتویات را داخل یک شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

– مصرف :
همانطور که قبلا نیز گفته شد، روزانه نصف استکان (معادل 30 CC) از این مایع به اختیار خود تان قبل یا بعد از غذاهای اصلی میل نمایید. پس از سپری شدن سه (3) هفته از مصرف مداوم این
عصاره ی طبیعی، احساس جوانی و شادابی در تمام وجود بدنتان قابل لمس است. تمامی گرفتگی های رگ های بدن و سایر عوارض آنها به عنوان مثال دید کم و سنگینی گوش به حالت عادی خود
باز خواهد گشت.

به یاد داشته باشید ؛ بعد از مصرف یک دوره ی سه هفته ای، شما باید هشت (8) روز استراحت کرده و سپس دومین دوره ی مصرف سه هفته ای را اجرا کنید. به این ترتیب یک موفقیت موثر ایجاد می شود. این دوره ی درمان، ارزان، موثر و بی ضرر را می بایست هر ساله تکرار کرد.

– بوی سیر :
با خوردن این مایع، هیچ کس بوی نامطلوب سیر را حس نخواهد کرد (امتحان کنید).

– خواص شربت :
نیروهای شفا بخش سیر و لیموترش، کاملا خود را پس از مصرف این عصاره، نشان می دهند. افرادی که رگ های آنها رسوب گرفتگی دارد و یا این که مشکل (LDL) که مبتلا به کلسترل بد چربی خون دارند، می توانند ؛ شبها بدون پریشانی خاطر خواب راحت و آسوده ای داشته باشند.

 
به فعالیت های بدنی، ورزش پرداخته، زیرا انسداد رگهای آنها، از بین رفته است. همچنین مصرف این عصاره را برای کسانی که سایش دندان (دندان کروچه) داشته و یا جرم دندان دارند، مفید است. در آخر توصیه می کنیم برای اینکه سیر را پوست بکنید، در کاسه ای آب ریخته و پس از آن پوست سیر را به راحتی از آن جدا کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره