وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیشگویی نابودی رژیم صهیونیستی در 2048

پیشگویی نابودی رژیم صهیونیستی در 2048
یارون كفتوری، كارگردان اسراییلی در فیلم "2048" خود كه در جشنواره سینمایی قدس نمایش داده می‌شود، تلاش كرده است نابودی رژیم صهیونیستی را از طریق قصه‌ی گمنام یك كارگردان اسراییلی به نام " یویو نیتزر" نشان دهد كه در سال 2048 سفری به جهان می‌كند تا با اسراییلی‌های مختلف سراسر جهان دیدار داشته باشد.
به گزارش پایگاه اینترنتی المحیط ، این فیلم نشان می‌دهد كه اسراییل در جهان وجود ندارد و تنها رویای شوم هرتزل به عنوان تنها خاطره از این رژیم باقی خواهد ماند.
دراین فیلم نمایش داده می‌شود كه قبرهای قدیمی از اسراییلی‌ها به طور پراكنده در جهان وجود دارد و فیلم یویو ساخته شده تا یك نوار مستند را كه جدش طی چهل سال پیش یعنی در سال 2008 درشصتمین سالگرد تاسیس اسراییل مطرح كرده بود را تكمیل كند.
در بخش‌هایی ازاین فیلم نشان داده می‌شود كه از مردم اسراییل تنها تعداد اندكی باقی مانده‌اند كه قصه‌هایی از اسراییل را به زبان عبری بیان می‌كنند.
دوربین به همراه قهرمان فیلم كه كارگردان یویو است به مكان‌های مختلف می‌رود تا آخرین نشانه‌های اسراییل را به تصویر بكشد، ازجمله این آثار قبرهای به جا مانده‌ی اسراییلی و بخش تحقیقاتی اسراییل در دفتر برلین و مغازه‌ای است كه اشیای به جامانده از اسراییل را در فلسطین می‌فروشد.
دراین فیلم نمایش داده می شود كه اسراییل دولتی اشغالگر و غاصب است كه دست به كشتارهای هر روزه زده است و موساد را در كشورهای مختلف فعال ساخته تا دست به ترورها بزند و سلاح را به كشورهای دیگر بفرستد.
در پایان این فیلم نشان داده می‌شود كه اسراییل به دلایل داخلی نابود می‌شود و اسراییل با اوضاع بحرانی روبرو است كه به سرعت نابودی دولت اسراییل كمك می‌كند.
این فیلم در راستای تشویق تماشاگران اسراییلی است كه برای تغییر اوضاع كنونی داخل اسراییل تلاش كنند؛ چراكه درغیر این صورت، ادامه وضع كنونی موجب نابودی اسراییل خواهد شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره