وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فروش ماشین سرقتی به مبلغ 350 هزار تومان

فروش ماشین سرقتی به مبلغ 350 هزار تومان
ماموران نیروی انتظامی كرج، سارقی را که خودروها را پس از سرقت به قیمت 350 هزار تومان به اوراقی‌های می‌فروخت دستگیر كردند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اصلانی، فرمانده انتظامی شهرستان كرج در تشریح این خبر گفت : ماموران كلانتری 29 مشكین دشت، ظهر روز جمعه سوم دی ماه حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های آریانشهر به یك دستگاه خودرو پراید نوك مدادی مشكوك و دستور توقف صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو پراید به دستور پلیس توجهی نکرد و قصد متواری شدن را داشت كه پس از مدتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و راننده بلافاصله از آن پیاده شد و اقدام به فرار کرد كه ماموران او را دستگیر کردند.

اصلانی تصریح کرد : با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد که سابقه سرقت از تهران دارد و ماموران نیز راننده خودرو به نام «آرش» 24 ساله را برای بررسی‌های بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده در بازجوئی ضمن اعتراف به 5 فقره سرقت خودرو در یک ماه گذشته در کرج، تهران و شهریار اعتراف كرد که خودروهای سرقتی را به مبلغ 350 هزار تومان به اوراقی‌ها می‌فروخته است. وی گفت: این سارق با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره