وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بارداری دسته جمعی دختران در تعطیلات !!

بارداری دسته جمعی دختران در تعطیلات !!
خبرنامه دانشجویان ایران: نوزده ژانویه 2011 ویدیویی بر روی شبکه خبری سی ان ان آمریکا قرار گرفت که در آن از باردار شدن 90 دانش آموز دختر کمتر از 18 سال یک دبیرستان در ممفیس آمریکا خبر می داد. دبیرستان Frayser در ممفیس ایالات متحده آمریکا که کمتر از 800 دانش آموز دارد، در هفته گذشته با واقعیتی مواجه شد که نشان می داد بیش از 11 درصد دانش آموزان آن دبیرستان در انتظار فرزند خویش هستند!
 
یکی از دانش آموزان این دبیرستان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفته است : “این خیلی طبیعی است. وقتی که ما از تعطیلات تابستانی بر می گردیم هزاران نفر شکم هایشان بالا آمده است!”.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، "خرچنگ زاده در غربت" نوشته است: حالا تلویزیون ها و شبکه های خبری ممفیس آمریکا سخت به تکاپو افتاده اند تا با ساختن برنامه های تلویزیونی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی به دختران “نه گفتن ” را بیاموزند! نکته جالب توجه این است که یکی از مقامات گفته است که افراد مسن تری که از خارج شهر به اینجا می آیند به دختران شهر به عنوان طعمه های آسان می نگرند و در ایجاد مشکل نقش اساسی دارند!

به شهادت آمار مرکز کنترل بیماری ها  (Center of disease control)، ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان بارداری نوجوانان زیر 20 سال را در سراسر جهان دارد. بارداری نوجوانان باعث بروز مشکلات عدیده ای هم چون ترک تحصیل کودکان ، تنها ماندن برای تمام عمر و به دوش کشیدن مسوولیت فرزند ناخواسته و طرد شدن توسط خانواده می شود. مرکز کنترل بیماری ها آماری بالغ بر 750 هزار کودک باردار در سال را برای آمریکا ارایه داده است و می افزاید از هر ده مورد بارداری 8 مورد ناخواسته بوده است و در 81 درصد موارد این بارداری ها در خارج از عرف ازدواج صورت گرفته است.

این آمار در حالی ارایه شده است که در کشور آمریکا آموزش های جنسی از سنین کودکی در مدارس به دانش آموزان داده می شود و این کشور سالانه ملیاردها دلار صرف آموزش روش های ضد بارداری  می کند. تنها در سال 2002 میلادی کشور آمریکا 1.73 ملیادر دلار صرف آموزش روش های ضد آبستنی کرده است که 653 ملیون دلار آن صرف نوجوانان شده است. با این حال به نظر می رسد این آموزش ها نتوانسته است کمکی در جلوگیری از سقوط اخلاقی جامعه آمریکا بکند.

اما این آمار و ارقام تنها به کشور آمریکا و مهد تمدن غرب منتهی نمی شود و سایر کشورهای اروپایی و غربی نیز از این معضل فرهنگی در امان نبوده اند. به طور مثال به جدولی که یونیسف در سال 2001 برای چند کشور اروپایی منتشر کرده است در زیر دقت کنید. این آمار میزان بارداری از هر هزار دختر 15 تا 19 ساله در برخی کشورهای غربی است.

 
این آمار که متعلق به  سال 1996 میلادی یعنی 15 سال پیش است در اولین ستون تعداد افراد در 1000 نفر را نشان می دهد و آخرین ستون درصد سقط جنین را گزارش می کند (+). بعد از آمریکا ، کشورهایی هم چون اسراییل ، انگلستان ، اسلواکی ایسلند کانادا و استرالیا در صدر سقوط کردگان قرار دارند.

گویی آمار و ارقام دست به دست هم داده اند تا پرده از یک واقعیت تلخ و دردآور در جوامع متمدن (!) غربی بردارند: سقوط شتابان اخلاقیات به رغم ادعای اخلاق مداری اومانیستی

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره