وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز سه شنبه 30 فروردین 1390

فال روز سه شنبه 30 فروردین 1390
فروردین: با اینکه ممکن است با یک ترس عمیق روبرو شوید اما مایل هستید که درباره یک مسئله و مشکل پیچیده بحث کنید. متاسفانه قصد و نیت خوب شما همواره باعث نخواهد شد آن چیزی که خواهانش هستید را بدست آورید. هدفی که در ذهن خود دارید قابل تحسین است بنابراین با دقت بیشتری به مسیر حرکت خود ادامه بدهید. احساسات و تفکرات خود را با شخص مورد اعتمادی در میان بگذارید این کار باعث می شود که کمتر احساس تنهایی و انزوا بکنید.

اردیبهشت: همکاران یا دوستان تان امروز می خواهند که با شما ارتباط داشته باشند و بیش از حد با شما تماس برقرار می کنند و با اینکه شما کمی بی حوصله هستید اما نمی توانید آنها را نادیده بگیرید. حس وظیفه شناسی که دارید، شما را قادر می سازد تا با دیگران تعامل خوبی داشته باشید اما گاهی اوقات حس عدم رضایت در وجود شما رشد می کند و این حس تا زمانی که نگویید چه چیزی در ذهن شماست، از بین نمی رود. نسبت به احساسات شدیدی که دارید بیش از حد سختگیر نباشید و اجازه دهید این احساسات فوران کنند!

خرداد: امروز با خون سردی بیش از حد خود می توانید باعث تعجب همگان شده و این توانایی را بدست آورید که کارها را به خوبی انجام دهید، درصورتی که دیگران از عهده آنها برنمی آیند! در همین حال شما تلاش می کنید که اصلا جلب توجه نکرده و به کار خود مشغول باشید. سیاره مهم شما یعنی عطارد به دلیل ارتباط با مریخ، باعث می شود انرژی فوق العاده ای بدست آورید، اما به این معنی نیست که بیش از حد تلاش کرده و وقت خود را صرف صحبت کردن با دیگران نمایید. قبل از بیان خیلی از مسائل بهتر است خوب فکر کرده و سعی کنید امروز با کسی، حرفی را به اشتراک نگذارید!

تیر: امروز شما یک دلبستگی و احساس عاشقانه عمیقی در وجود خود حس می کنید اما با این وجود نمی خواهید این حس در مقابل دیگران به عنوان یک نقطه آسیب پذیر شناخته شده و سعی می کنید که برروی آن سرپوش بگذارید. باید به این نکته توجه کنید که به اشتراک گذاشتن احساسات عاشقانه با شخصی که دوستش دارید می تواند راه های جدید و خوب ارتباطی را برروی شما بگشاید. خیلی سخت نگیرید و از زمان حال لذت ببرید و نسبت به هر اتفاقی که افتاد رضایت داشته باشید.

مرداد: شما می توانستید بیش از همیشه از خود محافظت کرده، قبل از اینکه دیگران نسبت به آسیب پذیر بودن شما آگاه شوند اما ظاهر و رفتار اجتماعی شما به گونه ایست که در هر ارتباطی کاملا از شما حمایت می کند. شما با رفتار خوش بینانه ای که دارید می توانید افراد نزدیک به خود را تحت تاثیر قرار بدهید. درحال حاضر هیچ دلیلی برای تغییر دادن رفتار و عادات شما وجود ندارد و این خیلی خوب است که شما در هر موقعیت و شرایطی که قرار بگیرید همواره قادر خواهید بود که یک برگ برنده را رو کنید!

شهریور: امروز ترجیح می دهید که کسی مزاحم نشده و براساس برنامه زمان بندی شده‌ی خود حرکت کنید، چرا که به خوبی می دانید چه می خواهید و چه کاری باید انجام دهید. از اینکه بخواهید وقت خود را صرف توضیح دادن به دیگران بکنید، اصلا احساس خوبی ندارید با این وجود در حال حاضر اصلا راه هوشمندانه ای نیست که بخواهید با دوستان و خانواده تان بیگانه شوید. برروی هدفی که دارید تمرکز کنید اما از عشق و محبت و ارتباط با دیگران خودداری نکنید!

مهر: شما گاهی اوقات خیلی مهربان به نظر می رسید و بیش از حدی که واقعا هستید شخصیتی دلسوز نشان می دهید. با این حال امروز شخصیتی مغرور خواهید داشت، البته این به معنی ضد اجتماعی بودن شما نیست، بلکه شما نمی خواهید رابطه ای ساختگی و ظاهری با کسی داشته باشید. نیازی نیست که اقدامات خود را توجیه کنید فقط زمانی که می خواهید با دیگران مهربان باشید، اول با خودتان رو راست بوده و سپس محبت کنید!

آبان: با بازگشت ماه، شما این توانایی را خواهید داشت که احساسات خود را کنترل کرده و از آنها در جهت مثبت استفاده نمایید. خوشبختانه این توانایی را دارید که لحظات و احساسات بد را با دیدی امیدوارانه نگاه کرده و به آینده امیدوار بمانید. رویاهایی که برای آینده دارید با شخص مورد علاقه خود درمیان بگذارید چرا که هم به او امید و انرژی می بخشید و هم خلق و خوی خودتان عوض شده و احساس مثبتی در درون خود بوجود می آورید.

آذر: با ورود همزمان خورشید و عطارد به پنجمین خانه، شما هدیه هایی الهام بخش خواهید گرفت که شما را برای ادامه مسیر تحریک خواهند کرد. صحبت های شما اغلب باعث دلگرمی و اعتماد به نفس دیگران می شود و این یک نکته خوب می باشد. برای رسیدن به مقصد عجله نداشته باشید و دیگران را نیز از دیدگاه های خود آگاه نمایید.

دی: تماس و ارتباط بیشتر با دوستان می تواند روابط بین شما و آنها را بهبود ببخشد، بجای مخفی کردن احساسات و نظرات خود، بهتر است آنها را بیان کنید زیرا در غیر اینصورت تنش های غیرضروری بوجود خواهد آمد. نگران نباشید چرا که دوستی های واقعی در برابر بیان حقیقت، استوار خواهند ماند.

بهمن: امروز گذراندن زمان خود با دوستان یا همکاران، می تواند یک تجربه خوب بوده که نشاط و شادابی را به شما باز می گرداند. هرچند که ممکن است در این ارتباطات کمی حیله گری از سوی بعضی از دوستان تان وجود داشته باشد اما در کل این تجربه برای شما خوب و مفید خواهد بود. سعی در توجیه چیزی نداشته باشید، ذهن خود را باز کرده و چیزهای جدید را یاد بگیرید.

اسفند: همدلی شما با همه افراد، یکی از نقاط قوت شما می باشد اما در عین حال همین نقطه قوت می تواند یکی از دلایل اضطراب شما نیز باشد. اینکه شما نسبت به همه حساس بوده و احساس مسئولیت داشته باشید، خوب است اما باید بدانید در بعضی از شرایط، کمکی از دست شما بر نمی آید بنابراین نباید خود را عذاب بدهید! با اینکه نیت شما خوب است اما نباید با این کار، خود و خانواده تان را ناراحت بکنید. سعی کنید خوب و مثبت باقی بمانید اما از کنار مسائلی که توانایی برطرف کردن آنها را نداشته و به شما مربوط نیستند، عبور نمایید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره