وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فروشگاه فروش شوهر در نیویورك، اینجا فقط بخندید!

فروشگاه فروش شوهر در نیویورك، اینجا فقط بخندید!
بنگاه‌های همسریابی مختص كشور خاصی نیستند. می‌توانند در هر جامعه‌ای با توجه به شرایط و فرهنگ آن، تاسیس شوند و رشد كنند.
 
از این رو بسیاری از كشورهای جهان وجود چنین بنگاه‌هایی را نه‌تنها ابزاری برای مخدوش شدن چهره ازدواج نمی‌دانند كه تلاش می‌كنند مردم را هر چه بیشتر به ارتباط با آنها ترغیب كنند تا به هدف غایی خود كه همانا تشكیل خانواده است نزدیك شوند؛ خانواده‌ای كه اگر سالم باشد بستر جامعه‌ای پویا را به وجود می‌آورد. از این رو است كه فروشگاهی در نیویورك به فروشگاه شوهریابی معروف شده اما اندر حكایت این فروشگاه باید گفت خانمی كه وارد آن می‌شود…
 
فروشگاهی که شوهر می‌فروشد تنها در نیویورک باز شده جایی كه یک خانمی ممکن است برای انتخاب یک شوهر آنجا برود. مابین دستورالعمل‌های در ورودی توضیحی در مورد عملکرد فروشگاه وجود دارد. (شما ممکن است فروشگاه را فقط یک بار ویزیت کنید) 6 طبقه موجود است با وی‍ژگی‌های مردان که هر چه خریدار بالا می‌رود ویژگی‌ها افزایش می‌یابد.
 
اما شرطی دارد:
شما ممکن است مردی را از یک طبقه ویژه انتخاب کرده یا امكان دارد رفتن به طبقه بالاتر را انتخاب کنید؛ اما نمی‌توانید به طبقه پایین‌تر برگردید مگر برای خروج از ساختمان. طبق آنچه در تبلیغ این فروشگاه آمده خانم‌ها بهتر است با دقت به نكات مندرج توجه كنند تا در نهایت با چهره‌ای بشاش از آن خارج شوند.

طبقه یک:
این مردان شغل دارند و خدا را دوست دارند.

طبقه دو:
این مردان شغل دارند، خدا و بچه‌ها را دوست دارند.

طبقه سه:
این مردان شغل دارند، خدا و بچه‌ها را دوست دارند و خیلی خوش‌قیافه هستند.
 
طبقه چهار:
این مردان شغل دارند، خدا و بچه‌ها را دوست دارند، خوش‌قیافه هستند و در کار خانه کمک می‌کنند. قبولش برایتان واقعا سخت است. باورتان نمی‌شود. می روید به طبقه پنجم و شرایط را می‌خوانید.
 
طبقه پنج:
این مردان شغل دارند – خدا و بچه‌ها را دوست دارند، باشكوه هستند، در کار خانه کمک می‌کنند رمانتیک هستند. شما خیلی فریفته شده‌اید
 
اما به طبقه ششم می‌روید و شرایط را می‌خوانید. شما 4 میلیون و 265 هزار و 725 مین بازدید کننده این طبقه هستید… در این طبقه هیچ مردی وجود ندارد و طبقه فقط برای این ساخته شده که ثابت کند راضی کردن زنان غیرممکن است! این یك شوخی با شما بازدید‌كننده محترم بود.
 
حالا بخندید. با تشکر از خرید شما از فروشگاه شوهر…
 
لطفا هنگام خروج مراقب باشید که زیاد از کوره در نروید… روز خوبی داشته باشید. البته «ماریانا دواری» كه یكی از سهامداران این فروشگاه است درباره این ایده می‌گوید:«ما می‌خواهیم به خانم‌ها بگوییم تنها راه خوشبختی در پیدا كردن همسر نیست.
 
حتی به آقایان هم چنین توصیه‌ای داریم اما وقتی مسائل رنگ و بوی جدی به خود می‌گیرند كمتر می‌توانیم به حصول نتیجه‌ای خوب امیدوار باشیم. بنابراین با این شوخی هم اجناس خود را به مردم می‌فروشیم و هم بازدیدكنندگان زیادی داریم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره