وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رزرو مجلل ترین هتل مشهد با ایران هتل آنلاین

رزرو مجلل ترین هتل مشهد با ایران هتل آنلاین

رزرو مجلل ترین هتل مشهد با ایران هتل آنلاین

 

شهر مقدس مشهد به‌عنوان پایتخت معنوی و مذهبی، یکی از مهم‌ترین قطب گردشگری کشورمان بشمار می‌رود که سالیانه میلیون‌ها زائر، از سراسر دنیا برای زیارت و همچنین سیاحت به مشهد سفر می‌کنند و همین موضوع باعث شده، در هرچند قدمی از کوچه خیابان‌های مشهد شاهد هتل‌های گوناگونی باشیم.

 

آشنایی با هتل مجلل درویشی مشهد

 

در بین هتل‌های متنوع مشهد، تعداد هتل‌های لوکس و مجلل کم نیست؛ اما وقتی سخن از هتل مجلل است، اغلب افراد تصویر هتل درویشی مشهد در ذهنشان نقش می‎بندد.

 

هتل مجلل مشهد، نه‌تنها در مشهد بلکه آوازه‌اش در آن‌سوی مرزها نیز پیچیده است؛ از همین رو وقتی سخن از مجلل‌ترین هتل مشهد باشد، بدون شک نام هتل درویشی را خواهید شنید.

 

آشنایی با هتل مجلل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره درویشی به‌عنوان مجلل‌ترین هتل مشهد در سال 1391 در 20 طبقه فعالیت خود را آغاز نمود و در همان سال تأسیس، این هتل با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که داشت سروصدا بسیاری به پا کرد، به‌طوری‌که امروزه کمتر کسی است هتل 5 ستاره درویشی را نشناسد.

 

اولین چیزی که در هتل درویشی همه را به وجد می‌آورد، معماری شگفت‌انگیز این هتل است؛ که برخلاف نامش مانند قصری باشکوه و پرزرق و ورق طراحی‌شده است.

 

معماری هتل درویشی به‌قدری خاص و زیبا است که حتی از دور، توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. اگر از فضای دلربا و لاکچری، هتل درویشی بگذریم؛ جالب است، بدانید این هتل تنها هتل آتریوم شرق کشور است.

 

اگر کلمه آتریوم برایتان نا‌آشنا است، باید بگویم به فضای باز دو ساختمان، آتریوم گفته می‌شود. هتل درویشی این فضای زیبا و دل‌نشین را به یکی از رستوران‌های هتل اختصاص داده است.

 

به‌طورکلی اگر در سفر به مشهد به دنبال اقامتی متفاوت و لاکچری هستید، قطعاً هتل مجلل درویشی بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

 

اتاق امپریال برای سه نفر هتل درویشی

 

معرفی واحدهای اقامتی هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی در 20 طبقه، 223 واحد اقامتی لوکس و جذاب را در خود جای‌داده است. واحدهای اقامتی هتل درویشی آن‌قدر متنوع هستند که مهمانان با هر سلیقه‌ای می‌توانند اتاق دلخواه خود را پیدا کنند.

 

اگر شیفته تاریخ و هنر هستید، باید بگوییم که برخی از واحدهای اقامتی هتل درویشی، بر اساس ملیت و تمدن‌های جهان طراحی و تزئین شده است و این موضوع هتل درویشی را با سایر هتل‌های 5 ستاره متمایز می‌کند.

 

در ادامه به معرفی پرطرفدارترین اتاق‌های هتل درویشی خواهیم پرداخت.

 

اتاق یک‌تخته اکونومی

واحدهای اقامتی یک‌تخته اکونومی همان‌طور که از نامش پیداست، از اتاق‌های ارزان و اقتصادی هتل درویشی هستند که در طبقات پایینی هتل (اول تا سوم) واقع‌شده‌اند.

 

توجه داشته باشید، در اتاق‌های یک‌تخته تنها امکان اقامت یک مهمان وجود دارد و سرویس اضافه شامل این اتاق‌ها نمی‌باشد.

 

اتاق دوتخته دبل استاندارد

اتاق‌های دونفره دبل، واحدهای اقامتی مجهز و شیکی هستند که در طبقات دوازدهم تا چهاردهم پراکنده‌شده‌اند؛ ازآنجایی‌که این اتاق‌ها در طبقات بالایی قرارگرفته‌اند از نور بسیار خوبی بهره‌مند هستند.

 

اتاق‌های دوتخته دبل دارای یک تختخواب دونفره می‌باشد که امکان اقامت 2 مهمان بزرگسال به همراه 1 کودک را فراهم کرده است.

 

اتاق سه تخته اسپا

اتاق‌های سه تخته اسپا از پرطرفدارترین واحدهای اقامتی هتل درویشی است که در اتاق 26 متری ظرفیت 3 مهمان بزرگسال و 1 کودک وجود دارد. اتاق‌های اسپا، ضمن امکانات رفاهی بسیار عالی دارای جکوزی و وان می‌باشند.

 

اتاق امپریال برای سه نفر

همه واحدهای اقامتی هتل درویشی از فضای دکوراسیون بسیار شیکی برخوردار هستند؛ اما واحدهای اقامتی امپریال نسبت به سایر اتاق‌ها دارای اتاق‌های لوکس‌تری می‌باشد.

 

ظرفیت اتاق امپریال، شامل 3 مهمان بزرگسال و 1 کودک می‌باشد البته امکان سرویس اضافه در این اتاق نیز وجود دارد.

 

دوبلکس تمدن هتل درویشی

 

دوبلکس ملل (چین-هند -عرب) برای چهار نفر

جذاب‌ترین واحدهای اقامتی هتل مجلل درویشی متعلق به ملیت‌های چین، هند و عرب می‎باشد که این واحدهای اقامتی دوبلکس بر اساس هنر و معماری ملیت‌ها طراحی‌شده‌اند.

 

واحدهای ملیت فوق‌العاده زیبا در فضای وسیع (88 مترمربع) دارای ظرفیت 4 مهمان بزرگسال به همراه 1 کودک است. البته قابلیت 2 مهمان اضافه در این واحدهای اقامتی وجود دارد.

 

دوبلکس تمدن (ایران باستان- ایران اسلام-مصر)

اگر دوست دارید برای یک‌شب هم که شده مانند پادشاهان زندگی کنید واحدهای اقامتی مجلل تمدن ایران باستان، ایران اسلام و مصر پذیرای شما خواهند بود.

 

این واحدهای اقامت در فضای 100 متری دارای 2 اتاق‌خواب در طبقه بالا و یک نشیمن شیک در طبقه همکف است که به سبک تمدن‌ها طراحی‌شده‌اند و به‌طور استاندارد، دارای ظرفیت 4 بزرگسال و 1 کودک می‌باشد؛ همچنین سرویس اضافه شامل حال این اتاق‌ها می‌باشد.

 

امکانات تفریحی‌ورزشی هتل درویشی

 

خدمات و امکانات هتل مجلل درویشی

خدمات و امکانات بسیار عالی و بی‌نقص هتل درویشی مشهد، چیزی دور از انتظار نیست.

 

به‌جرئت می‌توان گفت هتل 5 ستاره درویشی با ارائه امکانات فوق‌العاده، حتی فراتر از یک هتل 5 ستاره معمولی عمل کرده است و همین موضوع یکی از مهم‌ترین عواملی است که سبب شهرت این هتل لاکچری شده است.

 

پارکینگ

اگر با وسیله نقلیه شخصی به مشهد سفر کرده‌اید، با رزرو هتل مجلل درویشی دیگر لازم نیست دغدغه جای پارک امن داشته باشید؛ چراکه این هتل پارکینگی با ظرفیت 80 خودرو به‌صورت رایگان در محدوده هتل برای مسافران در نظر گرفته است.

 

لاندری (خشکشویی)

مسافران در مدت اقامتشان در هتل درویشی لازم نیست نگران لباس‌های کثیف خود باشند؛ کافیست لباس‌های کثیف را به خشکشویی هتل تحویل دهند و تمیز و مرتب تحویل بگیرند.

 

سالن‌ کنفرانس

هتل درویشی در کنار تمام امکانات رفاهی، بخشی از هتل را به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن آمفی‌تئاتر، اتاق جلسه و… اختصاص داده است. این سالن در فضایی شیک و مجهز، مکانی عالی برای برگزاری مراسمات مهم شما خواهد بود.

 

سرویس به حرم

هتل مجلل درویشی با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله چندانی ندارد؛ اما این هتل برای رفاه حال مسافران، سرویس به حرم در نظر گرفته است. این سرویس روزانه چندین مرتبه به سمت حرم حرکت می‌کند.

 

صبحانه رایگان

یکی از بهترین خدمات هتل درویشی ارائه وعده صبحانه به‌صورت رایگان است؛ فرقی ندارد کدام واحدهای اقامتی هتل درویشی را برای اقامت انتخاب می‌کنید، درهرصورت با صبحانه مفصل پذیرایی خواهید شد.

 

سایر خدمات و امکانات هتل درویشی

از دیگر خدمات و امکانات هتل 5 ستاره درویشی می‌توان به فروشگاه و غرفه، صندوق امانات، آرایشگاه زنانه و مردانه، اتاق برای سیگاری‌ها، خدمات ویژه معلولین، کافی‌نت، اینترنت، اتاق چمدان و… اشاره کرد.

 

رستوران‌های هتل درویشی

هتل درویشی تنها یک اقامتگاه فوق‌العاده نیست؛ بلکه بهترین رستوران‌های مشهد در این هتل جا خوش کرده‌اند. این هتل باوجود رستوران‌های مجلل و البته باکیفیت، پاسخگوی هر سلیقه غذایی خواهد بود.

 

درست است که رستوران‌های هتل درویشی از گران‌ترین رستوران‌های مشهد است، اما شک نکنید در ازای پرداخت این هزینه گران، غذاهای لذیذ و باکیفیتی دریافت خواهید کرد.

 

رستوران آتریوم

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، رستوران آتریوم، یکی از خاص‌ترین رستوران‌های هتل درویشی و مشهد است. این رستوران با طراحی جذاب نئوکلاسیک، فضای مجلل را پدید آورده است.

 

البته شهرت رستوران آتریوم تنها فقط به خاطر فضای متفاوتش‌ نیست، بلکه منوی غذای باکیفیت و عالی باعث محبوبیت این رستوران شده است.

 

رستوران فست‌فود فیروزه

اگر طرفدار غذاهای فست‌فود هستید، رستوران فیروزه در محیطی گرم و صمیمی با انواع غذاهای فست‌فودی پذیرای شما خواهد بود. در میان غذاهای این رستوران، پیتزا و بشقاب سوخاری بسیار پرطرفدار است.

 

رستوران روف‌ گاردن

اگر دوست دارید در فضای آرام و دل‌نشین غذاهای خود را نوش جان کنید، رستوران روف گاردن هتل درویشی بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این رستوران باوجود درختان و پوشش گیاهی خاص، لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند.

 

رستوران صبحانه ارغوان

در طبقه چهاردهم هتل درویشی، یکی از بهترین رستوران‌های صبحانه مشهد واقع‌شده است. این رستوران جذاب با دکوراسیون بنفش و ارغوانی، فضای مجلل و سلطنتی را به وجود آورده است.

 

اگر به وعده صبحانه اهمیت می‌دهید، توصیه می‌کنم در سفر به مشهد به‌هیچ‌وجه صبحانه‌های مفصل هتل درویشی را از دست ندهید. در منوی رستوران ارغوان هتل درویشی انواع صبحانه گرم و سرد، نوشیدنی‎ها، سبزیجات و… سرو می‌شود.

 

رزرو مجلل ترین هتل مشهد با ایران هتل آنلاین

 

امکانات تفریحی‌ورزشی هتل درویشی

 

هتل مجلل درویشی به فکر تفریح و سرگرمی مهمانان خود بوده است؛ به همین دلیل برای همه مهمانان با هر رنج سنی، امکانات تفریحی‌ورزشی مناسبی فراهم کرده است.

 

مجموعه آبی

مجموعه آبی هتل درویشی که شامل استخر، سونا بخار، سونا خشک و حمام ترکی است، یکی از پرطرفدارترین امکانات تفریحی‌ورزشی هتل می‌باشد. مسافران مقیم هتل درویشی می‌توانند در طول اقامت، از مجموعه آبی هتل بهره‌مند شوند.

 

رستوران صبحانه ارغوان هتل درویشی

 

سالن بدنسازی

 

 

اگر ورزش بخش جداناپذیر از زندگی‌تان باشد، با اقامت در هتل مجلل درویشی دیگر لازم نیست نگران تمرینات ورزشی خود باشید؛ چراکه این هتل برای علاقه‌مندان به ورزش، سالنی مجهز به وسایل پیشرفته بدنسازی در نظر گرفته است.

 

اتاق بازی کودکان

امکانات تفریحی هتل درویشی فقط برای بزرگسالان در نظر گرفته نشده است؛ بلکه مهمان خردسال در اتاق بازی هتل درویشی، لحظات شاد و مفرحی را تجربه خواهند کرد.

 

امکانات تفریحی‌ورزشی هتل درویشی فقط به موارد گفته‌شده ختم نمی‌شود؛ از دیگر امکانات این هتل می‌توان به خدمات ماساژ و اسپا، زمین‌بازی، بیلیارد و… اشاره کرد.

 

موقعیت مکانی هتل درویشی

هتل مجلل درویشی در خیابان امام رضا (ع) یکی از بهترین مناطق مشهد واقع‌شده است.

 

این هتل دسترسی آسانی را به حرم، بازارها و مراکز خرید و همچنین جاذبه‌های گردشگری فراهم می‌کند و همین موقعیت مکانی عالی باعث شده، بسیاری از زائران و مسافران در سفر به مشهد هتل لوکس درویشی را برای اقامت انتخاب کنند.

 

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا 24 و 26

 

جمع‌بندی

هتل درویشی به‌عنوان مجلل‌ترین هتل مشهد شناخته می‌شود. با توجه به خدمات و امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهند، هزینه گران این هتل چیز عجیبی نیست؛ اما شما می‌توانید هتل مجلل درویشی را با تخفیف ویژه در ایران هتل آنلاین رزرو کنید و با هزینه مناسب اقامت لاکچری را تجربه کنید.