وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر
بسیاری از خانمها و آقایان برای داشتن چهره ای زیبا تر و مورد پسندتر از انواع آرایش و پیرایش استفاده می کنند و البته این خود بر اساس علمی است که به انسانها کمک می کند به ظاهر مورد پسندشان دست پیدا کنند.
آیا می خواهید ازنظر ظاهر سرتر از دوستانتان باشید؟ به عقیده یک روانشناس معروف آنچه که شما نیاز دارید " پوستی صاف و لطیف، چشمانی روشن، موهایی درخشان و اندامی متناسب است". 
آیا می خواهید در محل کارتان برش داشته باشید؟ نتایج تحقیقی جدید نشان می دهد کمی آرایش سبک و متناسب می تواند در متقاعد کردن مخاطبتان کمک کند. البته این بدان معنی نیست که ما نمی توانیم بر اساس پارامترهای زیبایی شناختی راه های جدیدی را برای مثلا مدل موهایمان یا آرایش صورتمان امتحان کنیم، روشهایی که شاید عامدا با قوانین انتخاب طبیعی در تضاد هستند. شاید بر همین اساس است که بدترین مدلهای زیبایی در نیم قرن اخیر بوجود آمدند. 
 
مدل موی کندو عسلی _ 1960 

 

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر 
 
 

پس از اینکه یک آرایشگر در ایلینویز این مدل مو را معرفی کرد به سرعت در همه جا گسترش یافت و تقریبا تبدیل به مدل نمادین اوایل دهه 60 میلادی شد. پس از ظهور نسلهای جدید مانند هیپی ها این مدل مو کم کم فراموش شد تا اینکه ژان پاول گولتیر  Jean Paul Gaultier  طراح مد، دوباره این مدل را به روی صحنه آورد که ادای احترامی به شمار می آید به امی واینهوس Amy Winehouse خواننده بریتانیایی که همواره مدل موی کندویی را برای خود انتخاب می کرد. 

 

سایه چشم آبی _ 1972 

 

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر 

 
این قیافه خیلی مورد انتقاد قرار گرفت، حتی پاولا بیگون Paula Begoun  متخصص زیبایی در موردش کتابی نوشت و گفت سایه چشم آبی باید ممنوع شود چون سبکی کاملا خام و از روی بی تجربگی است. در حالی که احتمالا سابقه استفاده از سایه چشم آبی به زمان مصر باستان بر می گردد که از مواد معدنی برای تهیه رنگ استفاده می کردند اما به نظر می رسد که تب استفاده از این سایه چشم در دهه 70 به اوج خود می رسد، سند این ادعا هم رویش سریع دیسکوها و تبیلغات لوازم آرایشی آن زمان و ستاره معروف آن موقع فارا فاست  Farrah Fawcett  می تواند باشد. می دانیم که چشمان درشت ممکن است نشان دهنده جوانی و شادابی باشد اما یک سایه چشم نامناسب کاملا عکس این را نشان خواهد داد. 
 
مدل مولت Mulle _ 1974 

 

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر 
 
 

شاید این مدل مو را اینطور بتوان تعریف کرد: جلوی آن برای سر کار رفتن مناسب است و پشت آن برای مهمانی! در این مدل جلوی موها کوتاه می شود و پشت سر را کاملا بلند نگه می دارند. از اولین افراد معروفی که از این مدل استفاده می کردند می توان به پاول مک کارتنی Paul McCartney و دیوید بویی David Bowie اشاره کرد.
شاید تقلید محترمانه ترین روش چاپلوسی باشد اما الان می دانیم که گاهی اوقات می تواند نتیجه معکوس دهد مانند مورد جویس دویت  Joyce DeWitt که بازیگر نقش ژانت در سریال  Three’s Company بود. از دیگر افراد معروف استفاده کننده از این مدل در دهه 70 می توان به دیوید کاسیدی  David Cassidy  و فلورنس هندرسون Florence Henderson اشاره نمود. 
 
موهای بلند _ 1983 

 

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر 
 
 

به لطف یک نمایش تلویزیونی به نام دالاس که در آن دسته های موسیقی متال حضور داشتند با آن مدل موهای عجیبشان این مدل مو رواج گسترده ای یافت. ما مطمئن نیستیم که چطوری نسل بشر با تکامل خویش از این قیافه رهایی پیدا کرد اگر چه به نظر می رسد این مدل مو تنها با بلند نگه داشتن و شانه نکردن طولانی مدت به دست می آید! 
 
فر دائم _ 1983 

 

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر 
 
 

فر مو سابقه ای طولانی دارد، در 1872 از این مدل مو استفاده می شده است و از نظر مدل موی زنانه از دهه 20 میلادی به بعد شایع شد.  اما هر کسی که در دهه 80 زندگی کرده به خوبی تب استفاده از فر دائم را به یاد دارد و اینکه چطور در کمال ناآگاهی با داغ کردن و آسیب زدن به مو این مدل را برای خود انتخاب می کردند. تب موی فر آمد و خوش بختانه زود فراموش شد البته اگر می خواهید یادی از آن دوران داشته باشید کافیست چشمانتان را ببندید و تصور کنید موهایتان را با داغ کردن فر می زنند و بوی نامطبوع موی سوخته مشامتان را پر کرده است. 
 
مدل مجعد و موج دار _ 1985 
 

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر
 
 
 

مدلی نزدیک به فر دائم، این مدل مو را با اتوهای مخصوصی ایجاد می کردند که در دهه 80 باب شد. خیلی ها برای اینکه موهایی شبیه به ستاره های راک شبکه ام تی وی داشته باشند با این اتوها گونه ، گردن و گوشهایشان را می سوزاندند. در همان اثنا بود که عروسک باربی هم با آن موهای موج دارش به بازار آمد. اما باربی هم مانند ما آنقدر باهوش بود تا خود را از این مخمسه برهاند و مدل موی خود را عوض کند. 
 
ابروهای نازک _ 1992 

 

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر 
 
 

شاید بارزترین شخصی که از این مدل ابرو استفاده کرد مدونا  Madonna  باشد، مدلی که اقبال چندانی نداشت. ملکه پاپ با ابروهایی کاملا طبیعی به دنیا آمده و خب با افزایش سن قطر ابروها کمتر می شود اما اینکه چرا او در شوهایش اینچنین ابروی نازکی انتخاب کرده معلوم نیست. 
 
ترکیب خط لب تیره و رژ لب روشن _ 1999 

 

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر 

 

شاید برای جلب توجه رسانه ها خود را به شکل بومی های آمریکایی در آورده است! در هر صورت این چهره متمایز نمی تواند مورد پسند باشد، لب در جذابیت صورت تاثیر خاصی دارد اما به نظر می رسد این رنگ قرمز است که جلب می کند نه رنگ بی روح استخوانی که با خطی قهوه ای احاطه شده است. کیم مترز Kim Mathers نامزد امینم Eminem خود را اینگونه آرایش کرده است.
 
برنزه کردن با اسپری _ 2009 

 

زشت ترین مدل آرایش های دخترانه و زنانه + تصاویر  
 

شاید بهترین معرف این مدل پاریس هیلتون  باشد. این مربوط به موقعی است که از اسپری برنزه 35 دلاری  استفاده کرد. متاسفانه این اسپری ها دارای ماده شیمیایی به نام DHA  است که باعث التهاب و آماس پوست در افراد حساس می شود، حقیقتا فریبنده ست! 
 
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره