وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طنز : قوانین حرفه ای رانندگی !

ماده 1- قوانین راهنمایی و رانندگی برابر است باهیچ.. مگر آنکه ؛ الف- پلیس رؤیت شود. ب- تصادف شود.
ماده 2- هدف از رانندگی حرفه ای، سریع به مقصد رسیدن با دو شرط عدم تصادف و حداقل مبلغ جریمه است.
تبصره – دارندگان خودروهای اسقاطی با مدل پایینتر از 52 (شمسی، نه میلادی!) از شرط اول، دارندگان پلاکهای جعلی از شرط دوم و مایه دارها از هر دو شرط معافند.

ماده 3- همیشه حق تقدم با کسی است که سپر خودرواش جلوتر باشد، حتی اگر واقعاً حق تقدم نداشته باشد.
تبصره 1- خاور و اتوبوس واحد از این قاعده مستثنی هستند. زیرا اگر به امید این ماده بنشینید، نیمی از خودرو شما توسط آنها برطرف خواهد شد.

تبصره 2- همواره حق تقدم با خانمهاست چون آنها هرگز به این آیین نامه عمل نخواهند کرد.

ماده 4- فقط اشتباهات حرفه ای مانند ترمز بیجا، انحراف به چپ بی مقدمه و سرعت کمتر از حد مورد انتظار قابل سرزنش هستند. مرتکبین این اعمال، به شنیدن بوق ممتد از 1 تا 120 ثانیه (برای بی جنبه ها) و نگاه چپ چپ از 90 تا 180 درجه محکوم خواهند شد.

ماده 5- اتوموبیل نشان دهنده شخصیت و سوابق راننده است. فلذا از نزدیک شدن و سبقت گرفتن از خودرویی که سپر جلو یا گلگیر سمت چپش یکبار خورده، جداً خودداری کرده و یا مسئولیت عواقب آن را شخصاً بر عهده بگیرید.
تبصره 1- بمحض مشاهده نزدیک شدن وانت نیسان، در منتهی الیه سمت راست جاده توقف کرده و فقط پس از حصول اطمینان از دور شدن آن به مسیر خود ادامه دهید.

ماده 6- در صورتیکه راننده خودرو جلویی آقای بالای 65 سال یا خانم بالای 25 سال باشد، تصور سبقت از چپ را از مخیله خود خارج کرده و سریعاً بفکر پیدا کردن راهی از سمت راست، بالا یا … باشید.


روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره