وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکسهای آناهیتا همتی + بیوگرافی

عکسهای آناهیتا همتی + بیوگرافی

نام اصلی: آناهیتا
نام خانوادگی اصلی: همتی
سمت (در بخش های): بازیگران،
تاریخ تولد: 1352
محل تولد: تهران
ملیت: ایران
مدرك تحصیلی: دیپلم

بیوگرافی:

در سال 1372 با نمایش تنبورنوازان (هادی مرزبان) بازی در تئاتر را آغاز کرد و در سال 1374 با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) شناخته شد. او تا به امروز در مجموعه های بسیاری بازی کرده است.
آناهیتا همتی بازی در سینما را در سال 1375 و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرد و اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال 1378 و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.
آناهیتا همتی هیچگاه ندرخشید. هیچگاه آنطور که باید دیده نشد، اما حضور فعالش در تلویزیون و بازیهای روان و راحت او باعث شده تا همچنان پرکارترین بازیگر تلویزیونی باشد.
شاید بهترین و ماندگارترین حضورش در تلویویون مربوط به بازی مجموعه تلویزیونی کلانتر (محسن شامحمدی) و بخصوص خانه به دوش (رضا عطاران) باشد.
آناهیتا همتی‌ بازیگری‌ است‌ كه‌ این‌ روزهاچهره‌اش‌ برای‌ خیلی‌ از بینندگان‌ تلویزیونی‌آشناست‌، بازیگری‌ كه‌ در دو، سه‌ سال‌ اخیر، جزوپركارترین‌ بازیگر زن‌ در تلویزیون‌ بود. فردی‌ كه‌هیچ‌گاه‌ دچار غرور نشده‌ و همیشه‌ از این‌ خصلت‌بد كه‌ ممكن‌ است‌ هر بازیگری‌ دچارش‌ شود و اورا از عرش‌ به‌ فرش‌ برساند، دوری‌ می‌كند.
 آناهیتا دارای‌ روحیه‌ای‌ بانشاط است‌ وهیچ‌گاه‌ خندیدن‌ را فراموش‌ نمی‌كند، همان‌طوركه‌ در سریال‌هایش‌ او را همیشه‌ این‌طور می‌بینیداو معتقد است‌ تا انسان‌ می‌تواند بخندد و شادباشد، چرا افسردگی‌ و چرا بداخلاقی‌…     همتی‌ در اول‌ مرداد ماه‌ 1352 در تهران‌ به‌دنیا آمد، پس‌ از این‌كه‌ دیپلمش‌ را در رشته‌ علوم‌تجربی‌ گرفت‌، وارد عرصه‌ بازیگری‌ شد و در سال‌69 وارد كلاس‌های‌ تئاتر گردید، اولین‌ كار جدی‌او نمایش‌ تنبورنواز بود، پدر او مهندس‌ و مادرش‌كارمند است‌ و خانواده‌ای‌ كم‌ جمعیت‌ را تشكیل‌می‌دهند، دیگر فرزند خانواده‌ برادرش‌ «آرین‌»است‌ كه‌ 13 سال‌ از او كوچك‌تر می‌باشد.

فیلمهای سینمایی:
افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی، 1375)
عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده، 1377)
دختری به نام تندر (حمیدرضا آشتیانی پور، 1379)
قلبهای نا‌آرام (مجید مظفری، 1380)

بخشی از مجموعه های تلویزیونی:
دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی، 1374)
بهشت گمشده (کامران قدکچیان، 1375)
کهنه سوار (اکبر خواجویی، 1376)
چراغ جادو (یک قسمت، همایون اسعدیان، 1379)
برگبار (اکبر خواجویی، 1379)
روزهای مهتابی (سپهر محمدی، 1379)
خانه آرزوها (سیامک سهیلی زاده، 1380)
نسیم رویا (1381)
کلانتر (محسن شاه محمدی، 1381)
طلسم شدگان (داریوش فرهنگ، 1382)
خانه به دوش (رضا عطاران، 1383)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره