وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تنقلات و رازهای شخصیتی!

تنقلات و رازهای شخصیتی!
بر اساس تحقیقات انجام شده استفاده از تنقلات مختلف ( البته به انتخاب افراد) رازهایی از شخصیت انها را نشان می دهد شما چه تنقلاتی را دوست دارید؟
1-كیكهای كوچك خامه دار.. پیراشكی ها ٬ دونات٬ شیرین عسل …

2- بستنی های مختلف خامه دار میوه ای

3 – انواع و اقسام شكلاتها

4- انواع شیرینی های شكلاتی و قهوه دار

5- انواع چیپس ها
_______________________________________
بستنی های مختلف (خامه دار میوه ای .
محققان بر این اعتقادنند كه بستنی غالباْ محبوب مدیران و رهبران ارشد سازمانهاست. شما یك مدیر و هدایت كننده واقعی هستید و هیچگاه از مبارزه عقب نشینی نمی كنید ٬ خواه این مبارزه آغاز یك كار تجاری برای خودتان باشد ٬ خواه سازماندهی یك موسسه خیریه و….. شما هیچگاه در انتظار تشویقها و كمكهای بیرونی نمی مانید.
دید مثبت شما و مسولانه شما به زندگی ٬ به این معناست كه همیشه شخصی موفق حتی در صحنه های كوچك زندگی هستید و از این بابت به خود می بالید.
_____________________________________
كیكهای كوچك خامه دار ..پیراشكی ها ٬ دونات٬ شیرین عسل .

کسانی كه به این تنقلات علاقه دارند افرادی سنت گرا و دارای شخصیتی قوی و غیر قابل انكار هستند. شما می دانید چه می خواهید این خواست شما ممكن است غذا ـ كتاب یا حتی یك دوست باشد ولی در آن به هیچ وجه بدنبال تنقلات جدید یا غذاهای سبك امروزی و یا یك بلوز و دامن مد روز نیستند !
شما آنچه را دوست دارید انجام می دهید . شما هنوز خاطره ها و مزه غذاهای دوران كودكی خود را به یاد دارید . بنابراین اگر حتی دنیا سریعتر از اكنون نیز رو به تحول رود ایمان و عقیده تان تغییر نخواهد كرد . وشما به همان چیزی كه از ابتدا باور داشتند و واقعاْ برایتان حایز اهمیت بوده و هنوز پابرجایید.
__________________________________
انواع و اقسام شكلاتها
بسیاری از مردم ٬شكلات را به عنوان اصلی ترین تنقلات خود انتخاب می كنند (شكلات دارای یك ماده شیمیائی بنام تیو برمین است كه احساسی سرشار از شادی ٬گرمی و شكوفایی می دهد) .
محققان بر این باورند كه انتخاب اول شما اگرشكلات باشد همیشه بدنبال شادی غرور و یافتن فرصتهای نیكو هستید اگر بعد از یك روز خسته كننده به خانه یاید به جای خوابیدن و استراحت به دنبال باقی كار ها می روید به آخر هفته با نگاهی تازه و برنامه ای جدید می نگرید.
شما می توانید شادی و نشاط را در خود ذخیره كنید كه در روزهای سخت از آن استفاده كنید شما با عشق و توان خود زندگی می كنید و در هر كجا باشید این لذت را برای خود به وجود می آورید واین نمونه یك فرد شاد و موفق است.
________________________________
انواع شیرینی های شكلاتی و قهوه دار
در زبان لاتین به این شیرینی كوكی می گویند. این شیرینی تجملی و گرانقیمت است اما طعمی عمیق و واقعی دارد كه می تواند نفس و جان را تازه كند .
افرادی كه این تنقلات را می پسندند به سطح هر چیز با یك نگاه عمیق می نگرد و در واقع تصمیمهای بخردانه اتخاذ می كنند. و با این دید به قلب مسیله وارد شده آن را شكافته و اجزای مختلف آن را می بینند.
_______________________________
انواع چیپس ها
افرادی كه به این تنقلات علاقه دارند دوست دارند در امتحانات بالاترین نمرات را بیاورند این افراد همیشه امتیازات را در صفاتی چون خستگی ناپذیری ٬متفكر بودن ٬ بهترین ایده را ارایه دادن و تغییر و تفسیر و….. می دانند.
شما موافق تغیرات هستید و با طیب خاطر می پذیرید مثل تغییر شغل ٬دكوراسیون منزل و یا حتی كوتاه كردن مو و…..بدنبال آن تغییرات ذهنیتان است.