وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا

قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا

قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا

 

هر سال میلیون‌ها زائر، توریست و مسافر به شهر مشهد مقدس سفر می‌کنند و همه مهمانان تمایل دارند که در روزهای اقامتشان در این شهر، احساس امنیت و آرامش داشته باشند و از رفاه خوبی برخوردار شوند.

 

قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا به تعداد ستاره هتل، خدمات، نوع وعده‌های غذایی، فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) و تاریخ روز رزرو بستگی دارد.

 

قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا

 

بنابراین اگر می‌خواهید به زیارت امام رضا (ع) بروید، توصیه می‌کنیم به ادامه این مقاله توجه کنید تا بیشتر با هتل و هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم مطهر آشنا شوید و سفر راحت‌تری را تجربه کنید.

 

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد، نیاز به معرفی ندارد. این هتل 5 ستاره یکی از بهترین و باشکوه‌ترین هتل‌های مشهد، ایران و خاورمیانه است که امکانات و خدمات ویژه‌ای برای مسافران، توریست‌ها و زائران فراهم کرده تا در مدت اقامتشان، خاطرات خوشی از سفر مشهد داشته باشند.

 

ظاهر و دکوراسیون هتل قصر طلایی مشهد شبیه به یک قصر بزرگ و رویایی است که از معماری مدرن و خاصی در ساخت اتاق‌ها، سوئیت‌ها، مبلمان، تختخواب‌ها و… استفاده کرده است.

 

این هتل مجهز به به‌روزترین سالن‌های همایش، آمفی تئاتر، سالن‌ بدنسازی، سالن آرایشگاه، سونا، جکوزی، استخر، سالن ماساژ، حمام ترکی، سالن بیلیار، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر و… است تا مهمانان اوقات خوشی در هتل داشته باشند.

 

اما مهم‌ترین ویژگی هتل قصر طلایی مشهد، فاصله نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است؛ چرا که این هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36 قرار دارد که البته هتل سرویس رفت‌و‌آمد زائران به حرم مطهر را نیز برعهده می‌گیرد.

 

همچنین هتل قصر طلایی مشهد، رستوان‌ها و کافی شاپ‌های مدرن با غذاهای بسیار متنوع و بین المللی دارد که حتی مسافران و بومیان مشهد نیز به رستوران و کافه‌های هتل قصر طلایی مشهد می‌آیند.

 

بنابراین اگر کیفیت غذا و بهداشت محیط در سفر برایتان اهمیت زیادی دارد، با خیال آسوده می‌توانید از سرویس بسیار خاص و بهداشتی رستوران‌های هتل قصر طلایی مشهد بهره‌مند شوید.

 

بهتر است بدانید که قیمت اقامت در هتل قصر طلایی مشهد، بیش از شبی 1 میلیون تومان است که میزان قیمت به روزهای سال و عوامل دیگر نیز بستگی دارد.

 

معرفی هتل آپارتمان آرمان مشهد

 

اگر می‌خواهید در هتل آپارتمان شیک و تمیزی در شهر مشهد اقامت کنید، هتل آپارتمان آرمان مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

 

این هتل آپارتمان شهرت زیادی در میان مسافران به دلیل کیفیت و خدمات دارد. این هتل آپارتمان مناسب خانواده‌هایی است که می‌خواهند برای مدت طولانی در شهر مشهد اقامت کنند.

 

قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا

 

فاصله این هتل آپارتمان به حرم مطهر بسیار مناسب است، چرا که در خیابان نواب صفوی قرار دارد. همچنین نمای اتاق‌های هتل آپارتمان آرمان روبه‌ حرم مقدس امام رضا (ع) است که خاطره خوشی برایتان رقم خواهد زد.

 

اگر می‌خواهید از قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا باخبر شوید، بهتر است بدانید که در برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آپارتمان‌ها اجازه آشپزی یا گرم کردن غذا را دارید.

 

با این حال این هتل آپارتمان شامل رستوران با تنوعی غذایی مناسب و کافی شاپ است و امکاناتی همچون استخر، شیرینی فروشی، خیاطی، سالن اسپا، سالن ماساژ و… به همراه دارد.

 

بنابراین قیمت یک روز اقامت در این هتل آپارتمان به خدمات، نوع اتاق و روز اقامت بستگی دارد که به طور میانگین از شبی پانصد هزار تومان آغاز می‌شود.

 

معرفی هتل هما مشهد

 

هتل هما مشهد (هتل هایت سابق) یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های پنج ستاره ایران است. این هتل اگرچه در گروه هتل‌های نزدیک حرم مطهر قرار نمی‌گیرد، اما مزیت متفاوتی دارد.

 

هتل هما 1 مشهد نزدیک به متروی مشهد است، بنابراین شما می‌توانید بدون صرف هزینه‌ی زیاد رفت‌و‌آمد، به زیارت امام رضا (ع) و مکان‌های تاریخی و تفریحی مشهد بروید.

 

هتل هما مشهد بسیار مجلل است که خدماتی همچون رستوران، کافی شاپ، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن ورزش، سالن تنیس و سرویس رفت‌و‌برگشت به حرم مطهر و فرودگاه دارد.

 

همچنین کارمندان هتل هما مشهد سعی کرده‌اند که فضایی مدرن و باکیفیت برای مهمانان ایرانی و خارجی فراهم کنند.

 

بنابراین منوی غذای هتل هما بسیار متنوع و باکیفیت است که مسافران و بومیان شهر مشهد نیز به این رستوران برای صرف غذا می‌آیند.

 

قیمت یک شب اقامت در هتل هما مشهد به خدمات، روز و نوع اتاق بستگی دارد و حدود شبی 1 میلیون تومان است.

 

معرفی هتل سی نور مشهد

 

هتل سی نور مشهد یک هتل لوکس پنج ستاره برای اقامت خاطره‌انگیز مشهد است.

 

این هتل که در سال 1393 افتتاح شد، خدمات ویژه‌ای همچون رستوران‌های بین‌المللی، کافه، استخر، حمام ترکی، سونا، جکوزی و… دارد.

 

همچنین به ازای سه شب اقامت در این هتل مجلل، یک شب رایگان مهمان هتل سی نور مشهد خواهید بود.

 

قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا

 

اگرچه هتل سی نور مشهد در خیایان هفده شهریور، بین هفده شهریور 2 و 2/2 با فاصله بسیار کوتاهی از حرم امام رضا (ع) قرار دارد، اما هتل سی نور مشهد سرویس رایگان به حرم مطهر برای مسافران و زائران فراهم کرده است.

 

بنابراین شما می‌توانید هر زمان از روز، با خیالی آسوده برای زیارت به حرم امام رضا (ع) بروید. همچنین کیفیت غذای هتل سی نور مشهد بسیار متنوع است و برای هر سلیقه‌ و ذائقه‌ای غذای باکیفیت و لذیذی فراهم می‌کند.

 

قیمت اقامت در این هتل بسیار متفاوت است و از شبی در حدود یک میلیون تومان آغاز می‌شود.

 

معرفی هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

 

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد، یکی دیگر از اقامتگاه‌های معروف این شهر است. این هتل آپارتمان اتاق‌های راحت، تمیز و متنوعی دارد و شما می‌توانید با توجه به بودجه و تعداد همراهان، بهترین و مناسب‌ترین اتاق را انتخاب کنید.

 

این هتل تمام امکانات مورد نیاز مسافران را فراهم کرده تا زائران و توریست‌ها اوقات خوشی در این سفر داشته باشند. هتل آپارتمان شباهنگ مشهد در خیابان امام رضا (ع) و خیابان امام رضا 5 قرار دارد.

 

بنابراین شما تنها 8 دقیقه تا حرم مطهر فاصله خواهید داشت که در مسیر نیز می‌توانید از بازار مشهد خرید کنید.

 

همچنین رستوران هتل آپارتمان شباهنگ مشهد غذاهای باکیفیتی دارد که خیال شما را از خورد و خوراک و هزینه سفر راحت می‌کند. قیمت اقامت در هتل آپارتمان آرمان در حدود شبی 700 تومان است.