وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اتفاق وحشتناکی که در حمام بر سر دو خواهر آمد

اتفاق وحشتناکی که در حمام بر سر دو خواهر آمد

اتفاق وحشتناکی که در حمام بر سر دو خواهر آمد

 

اتفاقی ناگوار انتظار دو خواهری که با ذوق و شوق فراوان به حمام میرفتند را میکشید . به گزارش ایران ناز دو خواهر که با هم به حمام رفته بودند به کام مرگ فرو رفتند . مونوکسید کربن آنها را دچار خفگی کرده بود و هردوی آنها درون حمام مرده بودند اما جنازه ی انها نزدیک به 24 ساعت بعد پیدا شد !

 

این دو و خواهر که در روستای شیرمحله فریدونکنار به حمام رفته بودند به بلای وحشتناکی گرفتار شدند.به گزارش ایران ناز سید احمد نورمحمدحسینی، مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار در تشریح این خبر اظهار کرد: دو خواهر گرگانی شهروند فریدونکنار روز گذشته بر اثر خفگی ناشی از گازگرفتگی در حمام منزل خود به کام مرگ رفتند.مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) افزود: اسما و یسنا باقری خواهران چهار و هشت ساله متولد سال‌های 1391 و 1387 اهل گرگان بودند.

 

وی تصریح کرد: این دو خواهر نونهال که از شهروندان فریدونکناری محسوب می‌شدند، روز گذشته در حمام منزل محل کار پدر خود در روستای شیرمحله دچار گازگرفتگی شده و جسم بی‌جان آن ها به این بیمارستان منتقل شده است.

 

حسینی خاطرنشان کرد: جسد این دو خواهر نونهال از عصر روز گذشته تاکنون در سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار نگهداری شده و سپس تحویل خانواده آن ها می‌شود.

 

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) بیان کرد: تحویل اجساد بعد از صدور گواهی دفن از طرف پزشکی قانونی انجام می‌شود و در همین زمینه منتظر نظر کارشناسان پزشکی قانونی شهرستان و صدور گواهی دفن هستیم.

 

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود کمتر از 24 ساعت از مرگ این دو خواهر گذشته و در واقع این شهروندان فریدونکناری از روز گذشته یعنی چهارشنبه 10 آذرماه در حمام خانه دچار گازگرفتگی، خفگی و مرگ شدند.

 

حسینی در پایان گفت: با توجه به افزایش سرمای هوا و افزایش استفاده از لوازم گرمایشی، مردم نباید در حمام‌ها از بخاری و یا آبگرمکن استفاده کنند

 

مطالب مرتبط:

 

گاز گرفتگی موجب مرگ جوان 22 ساله شد (عکس)

 

نکات ایمنی برای جلوگیری از گاز گرفتگی

 

این دکتر معروف 12 سال است حمام نرفته +عکس