وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شکایت بازیگر زن ایرانی بخاطر تجاوز جنسی همکارش

شکایت بازیگر زن ایرانی بخاطر تجاوز جنسی همکارش

شکایت بازیگر زن ایرانی بخاطر تجاوز جنسی همکارش

 

به گزارش ایران ناز تجاوز جنسی همکار بازیگر مشهور زن کشورمان باعث شکایت این خانم بازیگر شد . حکم این ماجرای جنجالی و خبرساز که سوژه رسانه ها شده است سرانجام در دادگاه اعلام شد . در پی شکایت یکی از بازیگران مشهور کشورمان از یکی از همکارانش ، حکم شلاق برای مرد متجاوز بریده شد . ديوان عالي کشور حکم شلاق هنرپيشه جواني را که به تعرض به همکارش متهم شده ‌بود، تأييد کرده است.

 

در مسافرت او به من تعرض کرد…

 

يک سال قبل زني جوان به پليس مراجعه کرد و مدعي شد از سوي همکارش مورد آزار و اذيت قرار گرفته ‌است. اين زن در توضيح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت:

 

من و همکارم در يک نمايش نقش زوجي را بازي مي‌کرديم و ارتباط نزديک بين ما باعث شد همکارم به من علاقه‌مند شود و اين موضوع را به من بگويد. اوايل ارتباط ما فقط تلفني بود، مدتي بعد به من گفت قصد دارد با من ازدواج کند؛ چون فکر مي‌کند خوب مرا شناخته و مي‌توانيم زوج خوبي باشيم.

 

بعد هم دعوتم کرد با هم به يک مسافرت برويم، من هم قبول کردم. از نظر من، ما نامزد بوديم؛ در مسافرت او به من تعرض کرد و بعد هم به من گفت ناراحت نباش؛ چون قصد دارم با تو ازدواج کنم اما چند روز بعد بي‌محلي‌‌هايش را شروع کرد و بعد هم گفت پشيمان شده ‌است و من آن زني نيستم که او مي‌خواهد. بعد از اين ماجرا بود که تصميم گرفتم شکايت کنم و موضوع را به دادگاه بکشانم.

 

مرد هنرپيشه با شکايت اين زن بازداشت و تحقيقات از وي آغاز شد.

 

پسر جوان گفت:

من قبول دارم با هم ارتباط داشتيم اما در اين ارتباط هيچ زوري در کار نبود. من اصلا نمي‌خواستم همکارم را وادار به رابطه کنم و البته ارتباطي هم که ما داشتيم ارتباط تلفني و در حد بيرون‌رفتن بود و من گفته‌هايش را قبول ندارم.

 

او درباره وعده ازدواج به دختر جوان هم گفت:

 

اين تصوري بود که اشتباهي براي اين خانم به وجود آمد؛ البته من ابتدا به او ابراز علاقه کردم اما بعد متوجه شدم اين زن کسي نيست که من خيلي دوستش داشته ‌باشم و بخواهم با او زندگي کنم و خصوصيات اخلاقي ما با هم يکي نيست؛ به‌همين‌خاطر هم به او گفتم که نمي‌خواهم با او ازدواج کنم و بهتر است به دنبال زندگي خودش باشد.

 

اين دختر براي انتقام‌گيري از من دست به اين کار زده‌ است. با تکميل تحقيقات، شاکي و متهم در دادگاه حاضر شدند و گفته‌هاي خود را در جلسه رسيدگي مطرح کردند. با پايان جلسه هيأت قضات وارد شور شدند و پسر هنرپيشه را در ارتباط نامشروع مجرم شناختند و به 99 ضربه شلاق محکوم کردند. اين رأي که از سوي دادگاه کيفري استان تهران صادر شده‌ بود، در شعبه پنجم ديوان عالي کشور تأييد شد.

 

شکایت بازیگر زن ایرانی بخاطر تجاوز جنسی همکارش