وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ازدواج عجیب و خنده دار این دختر با اسباب بازیش (عکس)

ازدواج عجیب و خنده دار این دختر با اسباب بازیش (عکس)

ازدواج عجیب و خنده دار این دختر با اسباب بازیش (عکس)

 

ازدواج عجیب این دختر 28 ساله با هواپیمای اسباب بازی اش خبری که برای خیلی از افراد خنده دار است. این دختر که از کودکی عاشق هواپیما بوده و دوست داشته در صنعت هوانوردی کار کند حالا به آرزوی خود رسیده است.

 

ازدواج عجیب و خنده دار این دختر با اسباب بازیش (عکس)

 

البته او قبلا نامزدهای زیادی داشته و گفته که آنها با رابطه عشقی اش با این هواپیمای اسباب بازی کاری نداشته اند. در ادامه جزئیات بیشتری را می خوانیم.

 ازدواج عجیب و خنده دار این دختر با اسباب بازیش (عکس)

 

درصدر خبرهای عجیب این هفته، رسانه های زیادی خبر ازدواج دختر جوان با هواپیما را پررنگ کرده اند. نام این دختر جوان ساندرا است و اهل بوداپست مجارستان واقع در اروپای شرقی می باشد.

 

دختر مجارستانی این هواپیمای اسباب بازی را به قیمت 600 پوند خریداری کرده و حالا این اسباب بازی به شریک زندگی او تبدیل شده است. در زیر ماجرای ازدواج با هواپیما توسط این دختر جوان را بررسی می کنیم.

 

ازدواج عجیب و خنده دار این دختر با اسباب بازیش (عکس)

 

خب، در بالا کمی با ماجرای سندرا آشنا شدیم. این دختر مجارستانی در رابطه با هواپیمای اسباب بازی اش، می گوید که او بهترین شریکی است که تا به حال داشته است.

 

خانم ساندرا، زن مجارستانی که عاشق یک هواپیمای اسباب‌بازی رابطه شده است، گفت که این هواپیما همسر او و بهترین شریک زندگی او است. باید بگوییم که (ساندرا) ذکر کرده که این هواپیما را در ژانویه سال جاری خریداری کرده است.

 

ازدواج عجیب و خنده دار این دختر با اسباب بازیش (عکس)

 

ساندرا گفت که او با یک هواپیمای اسباب بازی رابطه ای عاشقانه دارد و با این اسباب بازی هم روح اوست. او این هواپیما را در ژانویه 2022 خریده و نام او را “لوفانس” گذاشته است.

 

جالب است بدانید که وی از سه سالگی عاشق هواپیما بوده و از سال گذشته کار در صنعت هوانوردی را نیز آغاز کرده است. البته او عکس های زیادی را هم با هواپیماهای غول پیکر واقعی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

 

این که زنی اهل بوداپست مجارستان با یک هواپیمای اسباب بازی رابطه ای عاشقانه پیدا کرده است به خودی خود خبر عجیبی است.

 

اما عجیب تر این است که ساندرا، 28 ساله، این هواپیما را “Luffancs” نامیده است و در ژانویه 2022 این شیء را به قیمت 600 پوند خرید.

 

او گفت که این هواپیمای اسباب بازی “بهترین شریکی است که او تا به حال داشته است”. تا به حال کمتر کسی برای هواپیمای اسباب بازی اش اسم گذاشته است.

 

خانم ساندرا حتی هنگام خواب هواپیما را نزد خودش نگه می دارد و دوست دارد هر روز با صبح بخیر و شب بخیر این اسباب بازی را ببوسد.

 

او می گوید: “فقط او را دوست دارم و نمی دانم چرا! او زیباست و رفیق روح من است. این هواپیما اولین چیزی است که صبح ها می بینم و آخرین چیزی است که وقتی به خواب می روم می بینم. هیچ چیز دیگری جای او را برای من نخواهد گرفت.

 

علاقه ساندرا به هواپیما از سه سالگی شروع شد. او در دوران بزرگ شدن رویای کار با هواپیما را در سر داشت و سال گذشته در صنعت هوانوردی مشغول به کار شد.

 

جالب است بدانید که شرکای عشقی سابق او هرگز با عشق او به هواپیما مشکلی نداشتند. پس از جدایی از نامزد سابقش در سال گذشته، او تصمیم گرفت اولین رابطه خود را با یک شیء اعلام کند.

 

او گفت: “من قبلاً هرگز چنین احساسی با یک شریک زندگی نداشتم. برای اولین بار در زندگی ام عاشق شده ام. همیشه هواپیما را بیشتر از یک فرد معمولی دوست داشتم.

 

ازدواج عجیب و خنده دار این دختر با اسباب بازیش (عکس)

 

البته هرگز در روابط دیگر من مشکلی وجود نداشت. آنها چیزی نگفتند و من هم هرگز چیزی نپرسیدم. اگر برای آخر هفته به تعطیلات بروم، مطمئن می شوم که او را با خودم می برم. او برای همیشه مال من است.”

 

ساندرا گفت: “خیلی مطمئن نیستم که به رابطه انسانی برگردم. هواپیماها به عنوان شریک زندگی قابل اعتمادتر هستند. زیرا می دانم که همیشه می توانم با او صحبت کنم.

 

” وی افزود: “من دوست دارم هواپیماها فرصت های بی پایان را به من نشان دهند. برای من، این چیزی مثبت است و می خواهم در زندگی ام این شیء را داشته باشم.”

 

در پایان نیز باید بگوییم که اگر علاقه دارید تا اخبار عجیب از گوشه و کار جهان را دنبال کنید، می توانید به مطالب پیشنهادی زیر مراجعه کنید. هر روز اخبار و اتفاقات عجیبی در جهان رخ می دهند.

 

دانستن آنها می تواند برای افراد سرگرم کننده و گاهی خنده دار باشد. ازدواج هایی همانند این، هر روز در جهان اتفاق می افتند، حتی برخی افراد با خودشان نامزد کرده و گفته اند که نیازی به شریک زندگی ندارند!