وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

به گزارش ایران ناز یکی از جنجالی ترین طلاقهای تاریخ هالیوود طلاق امبر هرد (زیباترین زن دنیا ) و جانی دپ بازیگر مشهور هالیوودی است . امبر هرد چند سال پیش مدعی شد جانی دپ او را مورد خشونت فیزیکی قرار میدهد و با گرفتن مبلغ 7 میلیون دلار از وی طلاق گرفت

 

 اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

به گزارش ایرانناز اما جانی دپ با شکایت علیه امبر هرد مدارکی از قطع انگشتش توسط زن سابقش و سوزاندن صورتش توسط امبر هرد و حتی مدفوع کردن امبر هرد روی تخت خوابش منتشر کرده است !!

 

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

در تازه ترین مدرک > انتشار فایل صوتی گفتگوی امبر هرد و جانی دپ ثابت کرد که امبر هرد به جانی دپ صدمات جسمی وارد میکرده است و او را کتک میزده!

 

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

انگشت قطع شده جانی دپ

 

امبر هرد در یک فایل صوتی جنجالی بالاخره اعتراف کرد که همسر سابقش، جانی دپ، را کتک زده و در موارد متعددی وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرت کرده است. این بازیگر ۳۳ ساله در یک سری فایل های صوتی که این زوج در سال ۲۰۱۵ و در جریان صحبت در مورد مشکلات زندگی زناشویی شان داشته اند از درگیری های خشونت آمیز خود و جانی دپ گفته است.

 

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

دپ مدعی است که درگیری مارس ۲۰۱۵ خود با هرد، ۳۲ ساله، در استرالیا بعد از آن رخ داد که همسر سابقش صحبت های او با وکلایش در مورد تمایل دپ به یک توافق پس از ازدواج بر سر مسائل مالی شنیده است.

 

بازیگر مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» ادعا می کند که این موضوع باعث خشمگین شدن هرد شده است. بر اساس اسناد ارائه شده، دپ با رفتن به طبقه پایین خانه سعی کرده از این درگیری فرار کند اما هرد او را دنبال کرده و با خشونت تمام بر سر او داد زده است. دپ می گوید که در ادامه برای خود مشروب ریخته و آن را نوشیده است و در همین هنگام بوده که هرد یک بطری را به سمت او پرتاب کرده که البته به او نخورده است. او می گوید که در حال نوشیدن دومین لیوان مشروب خود بوده که هرد یک بطری دیگر را به سمت او پرتاب کرده که با دست دپ برخورد نموده و باعث زخمی شدن انگشت او شده است.

 

بر اساس اسناد ارائه شده، خانم هرد در ادامه سیگار خود را روی گونه راست دپ خاموش کرده است. اخیراً نیز عکسی از جانی دپ در بیمارستانی در استرالیا بدست آمده که تنها چند ساعت پس از دیگری دپ و هرد گرفته شده است. این عکس دپ را در حالی نشان می دهد که روی یک برانکارد دراز کشیده و انگشت دستش درون یک باند سبز رنگ پیچیده شده است و زخمی روی صورتش دیده می شود که خود و تیم وکلایش ادعا می کنند جای سوختگی با سیگار است.

 

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

در یکی از این فایل های صوتی، هرد خطاب به دپ چنین می گوید: «متاسفم که مانند یک سیلی معمولی به صورتت ضربه نزدم اما در واقع تو را می زدم. مشت نمی زدم. عزیزم، تو مشت نمی خوردی. نمی دانم که در آن لحظه حرکت دستم چه بود اما تو حالت خوبه. به تو آسیب نرساندم، به تو مشت نزدم. داشتم به تو سیلی می زدم». امبر هرد که سفیر حقوق زنان و طرفدار افشاگری در مورد خشونت های خانگی است در ادامه صحبت های خود جانی دپ را به خاطر فرار از جروبحث آخر شب با خود سرزنش می کند و می گوید: «تو یک بچه هستی. بزرگ شو جانی».

 

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

وی در ادامه به این بازیگر ۵۶ ساله نامزد جایزه اسکار چنین می گوید: «تو به اندازه کافی یک حیوان را تحریک می کنی. در نهایت این کار را می کنی. مهم نیست که این کار چقدر دوستانه باشد، اصلاً جالب نیست». این صحبت ها تنها یکی از موارد درگیری های هرد و دپ در جریان دو ساعت جلسه درمانی رسمی است که با رضایت خود آنان روی تلفن همراه هرد ضبط شده و به تازگی در اختیار روزنامه دیلی میل قرار گرفته است.

 

چندین فایل صوتی دیگر نیز وجود دارد که انتشار آن ها جزییات جنجالی بیشتری را در مورد درگیری های این دو و کتک کاری هایشان که با یک طلاق طولانی به پایان رسید فاش خواهد کرد.

 

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

امبر هرد در یک فایل صوتی اعتراف کرد که همسر سابقش، جانی دپ، را کتک زده و در موارد متعددی وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرت کرده است.

 

در قسمت مربوط به جانی دپ در این نوار صوتی، او با لحنی خشمگینانه و از روی اوقات تلخی چنین می گوید: «صادقانه بگویم، دیشب احساس کردم. به تو فحش دادم زیرا نمی توانستم بیش از این قضیه را فیزیکی کنم، اینکه بیش از این یکدیگر را از لحاظ فیزیکی شکنجه کنیم. زیرا اگر این رویه را ادامه می دادیم، شرایط بسیار بد می شد. و عزیزم یک بار این را به تو گفته ام. تا سر حد مرگ می ترسم زیرا در حال حاضر ما یک صحنه جنایت واقعی هستیم».

 

اما هرد که در می ۲۰۱۶ و پس از ۱۸ ماه زندگی مشترک، با زدن اتهام خشونت فیزیکی نسبت به دپ درخواست طلاق داده بود در ادامه صحبت هایش در این فایل صوتی بار دیگر به کتک زدن جانی دپ اعتراف می کند: «نمی توانم به تو قول دهم که بار دیگر خشونت فیزیکی به کار نبرم. خدای من، گاهی اوقات آن قدر دیوانه می شوم که کنترلم را از دست می دهم».

 

بعد از آنکه امبر هرد در مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست خود را قربانی خشونت خانوادگی شوهر سابقش نشان داد، جانی دپ ادعاهای وی را رد کرده و ادعا کرد که وی قربانی واقعی این خشونت ها بوده و با شکایت از هرد درخواست ۵۰ میلیون دلار غرامت به خاطر صدماتی شد که ادعاهای هرد به شهرت، اعتبار و حرفه او زده است.

 

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

وی در شکواییه خود ادعا می کند که هرد به طور مرتب اشیایی را به سمت او پرت کرده که در مواردی باعث آسیب فیزیکی شدید به او شده است. وی هرد را نه قربانی خشونت خانوادگی بلکه متهم این خشونت معرفی می کند. هرد نیز در پاسخ به این شکواییه، شکایت ۳۰۰ صفحه ای خود را به ثبت رساند که در آن از خشونت های «هولناک» دپ نسبت به خود گفته و او را یک «هیولا» خطاب قرار می داد.

 

امبر هرد در یک فایل صوتی اعتراف کرد که همسر سابقش، جانی دپ، را کتک زده و در موارد متعددی وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرت کرده است.

 

وی تصاویری از کبودی ها و زخم های روی بدن خود، تکه های از موهایش که ظاهراً توسط دپ کنده شده بود و مبلمان های خرد شده را در شکواییه خود گنجانده است که همگی از خشونت دپ حکایت دارند.

 

با این وجود، درگیری های این دو و اتهام هایشان نسبت به یکدیگر همچنان ادامه دارد. فایل های صوتی که به تازگی منتشر شده حدود یک سال قبل از جدایی هرد و دپ ضبط شده است. در دورانی که زندگی عاشقانه این دو به سرعت به یک زندگی زناشویی فروپاشیده تبدیل شد که با هر بار بحث و جدل، این دو مدتی از هم دور می ماندند. هرد ادعا می کند که بعد از هر درگیری، دپ به یک «شوهر دوران تعطیلات» تبدیل شده و دپ نیز ادعا کرده وقتی که هرد «دیوانه و خشمگین» می شده او ترجیح داده همسرش را برای مدتی ترک کند.

 

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

در یکی از این شکایت های دپ از هرد که در فایل صوتی آمده وی چنین می گوید: «نمی خواهم در یک جروبحث فیزیکی با تو باشم… تو دیشب مرا زدی. من آنی نیستم که گلدان و چیزهای دیگر را پرت می کنم». هرد در پاسخ می گوید: «این قضیه فرق می کند. این قضیه فرق می کند. یکی نفی کننده دیگری نیست. به هم ربطی ندارند. این نتیجه گیری کاملاً اشتباه است. اینکه من به سمت تو قابلمه و ماهیتابه پرت کرده ام به این معنا نیست که نمی توانی بیایی و در خانه ام را بزنی. تنها به این دلیل که پرت کردن گلدانی در کار بوده به این معنا نیست که نیایی و در خانه مرا نزنی».

 

دپ در پاسخ به این صحبت ها چنین می گوید: «واقعاً؟ باید می گذاشتم پرت می کردی؟ تنها باری که من به سمت تو چیزی پرت کردم زمانی بود که تو بطری ها را در استرالیا به سمتم پرت کردی».

 

هرد در ادامه می گوید که هیچ ارتباطی بین ثابت کردن شخص پرتاب کننده اشیاء به سمت دیگری و اینکه دپ به دلیل این درگیری ها از هرد دوری کرده وجود ندارد. دپ در پاسخ به این صحبت ها، صدایش را بالا برده و با لحنی که عصبانیت شدیدش را نشان می دهد می گوید: «زیرا این یک حرکت غیرمنطقی و خشونت آمیز است. از این رو مرد می خواهد از آن منطقه خارج شود تا آنقدر عصبانی نشود که همسر لعنتی اش را له کند».

 

در ادامه این فایل صوتی، دپ بار دیگر به کتک خوردن توسط هرد در دعوایی دیگر اشاره می کند که در آن همسر سابقش خشن شده و با مشت به فک او کوبیده است. هرد نیز در پاسخ می گوید: «تو هم جوابم را دادی پس طوری رفتار نکن که انگار تو هم مشارکت نداشتی» که این پاسخ دپ را در پی دارد: «تو را به سمت عقب هل دادم». در ادامه این فایل صوتی بحث دپ و هرد بر سر این است که ضربات هرد به صورت دپ از نوع مشت بوده یا سیلی های ساده.

 

دپ در ادامه با داشتن دستکم ۳ درگیری فیزیکی در یک تا دو ماه گذشته اشاره می کند و می گوید: «اگر درگیری فیزیکی شود باید از هم جدا شویم. باید از هم فاصله بگیریم. چه برای یک ساعت باشد چه ده ساعت و چه یک روز. باید این کار را بکنیم. اینطوری دیگر خشونت فیزیکی علیه یکدیگر در کار نخواهد بود. تمام حرف من این است که باید هر چقدر زمان که لازم است را به کار بگیریم. تو نیاز داری، من نیاز دارم به اینکه به نحوی اجازه دهیم اوضاع برای دقایقی آرام بگیرد. تا اینکه من و تو یکدیگر را نکشیم و حتی بدتر. می دانی، اینکه واقعاً یکدیگر را نکشم یا از هم جدا نشویم یا هر چیز دیگری».

 

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )این فایل صوتی در نهایت به پایان درگیری و آشتی بین طرفین منتهی می شود که در آن دپ به همسرش می گوید: «بیا نهایت سعی مان را بکنیم چیزی که در این ماشین خراب شده را ترمیم کنیم. من تو را دوست دارم و می خواهم که زنم باشی. و می خواهم که شوهرت باشم. و می خواهم که شوهر خوبی باشم». هرد نیز در پاسخ به این صحبت های دپ چنین پاسخ می دهد: «من هم تو را دوست دارم. می دانم که اینطور می توانیم با هم خوب باشیم». اما تنها چند ماه پس از ضبط این فایل صوتی، امبر هرد درخواست جدایی از جانی دپ را داده و این دو بعد از چند سال درگیری بر سر شرایط جدایی، به طور رسمی از هم طلاق گرفتند. متن کامل فایل صوتی جلسه گفتار درمانی جانی دپ و امبر هرد را در این لینک مطالعه کنید.

 

امبر هرد تقریبا هر بلایی سر جانی دپ آورد انگشتشو با چاقو بریده .صورتشو با سیگار سوزوند کتکش زد ، احترام و اعتبارشو نابود کرد،باعث شد از نقش جک اسپارو که عاشقش بود اخراج شه و با دروغ ها و مظلوم نمایی و گرفتن ژست قربانی تو هالیوود مطرح شد

اعتراف امبر هرد به کتک زدن جانی دپ ( تصاویر )

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره