وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اگر قصد دارید بیزینس خانگی راه بیندازید با فواید آن آشنا شوید

اگر قصد دارید بیزینس خانگی راه بیندازید با فواید آن آشنا شوید

اگر قصد دارید بیزینس خانگی راه بیندازید با فواید آن آشنا شوید

 

همانطور که همه ما میدانیم مشکلات اقتصادی و حجم بالای بیکاری در کشور سبب شده است که بسیاری از افراد به مشاغل خانگی روی آورند.

 

به هر نوع فعالیت اقتصادی در منزل، کسب و کار خانگی می گویند که امروزه از بخشهای حیاتی و ضروری فعالیتهای اقتصادی محسوب می شوند.

 

شانس موفقیت این نوع کسب و کارها بالا بوده و در صورت بروز رکود اقتصادی بیشتر دوام می آورند. در این بخش از سبک زندگی نمناک شما را با مزایای کسب و کار خانگی آشنا می کنیم.

 

1-ساعت کاری آن انعطاف پذیر است

اداره مشاغل خانگی این امکان را فراهم می کند که ساعت کاری انعطاف پذیری داشته باشید. خودتان تعیین می کنید چه زمانی وظایف را انجام دهید و چه وقت استراحت کنید، اینطور کنترل کاملی در برنامه کاری خود دارید و می توانید به صورت نیمه وقت کار انجام دهید و سبک زندگی خود را با اوقات کاری خود متناسب کنید.

 

می توانید کمی بیشتر برای خانواده وقت بگذارید زیرا مشاغل خانگی انعطاف پذیری بیشتری در مراقبت از کودک یا والدین مسن و سایر وظایف و مسئولیت های خانه به شما می دهد.

 

اگر قصد دارید بیزینس خانگی راه بیندازید با فواید آن آشنا شوید

2-نداشتن مشکل در خرید و فروش

با در دسترس بودن رایانه، اینترنت و فناوری ارتباطات، افراد اکنون می توانند پیام ارسال و دریافت کنند، اطلاعات را انتقال دهند، تحقیقات و فعالیت های تبلیغاتی را در خانه خود انجام دهند. این امر تا حد زیادی نیاز به رفت و آمد به محل کار را از بین می برد.

 

به همین ترتیب، استفاده گسترده از تلفن های همراه، سیستم های پیام صوتی این اطمینان را به وجود آورده که افراد از هر جا در ارتباط باشند. پیشرفت های سریع فناوری، تعداد زیادی از کارآفرینان مستقر در خانه را قادر ساخته است تا همان درآمد را که می توانند در یک کار معمولی بدست آورند، در خانه داشته باشند.

 

3-کاهش هزینه های رفت و آمد

یکی از مزیت های مشاغل خانگی کاهش هزینه های رفت و آمد و همچنین مشکلات ناشی از ترافیک می باشد. به عنوان یک مالک مشاغل خانگی، تنها رفت و آمد ممکن است پیاده روی از یک قسمت خانه به قسمت دیگر باشد.

4-کاهش برخی هزینه ها و پرداخت مالیات

اگر در حال انجام یک کار تجاری جدید در خانه هستید، می توانید هزینه های سربار و هزینه های کاری خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

 

اول، شما مجبور نیستید هزینه اجاره و حمل و نقل بپردازید. این امر هزینه های سربار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، بنابراین نیازی به نگهداری محل های اداری جداگانه ندارید و در این صورت هزینه صورتحساب ها را کاهش می دهید.

 

بسته به مقررات مالیاتی، حتی ممکن است از مزایای مالیاتی به صورت کسر بهره مند شوید. باید با مقررات مالیاتی منطقه خود آشنا باشید تا تعیین کنید آیا می توانید به عنوان کارآفرینی که خانه محل اصلی کارتان است، کسر مالیات بر درآمد را دریافت کنید. برای اطلاع بیشتر در این مورد می توانید با سازمان امور مالیاتی تماس بگیرید.

 

5-مشارکت آسان خانواده

مشاغل خانگی مشارکت خانواده را در کارهایی که انجام می دهید آسان می کند. اگر فرزندانتان به اندازه کافی بزرگ باشند که بتوانند یاد بگیرند، می توانید به آنها اجازه دهید بخشی از کارتان را انجام دهند و حتی می توانید آنها را به کار بگیرید، به این ترتیب می توانید ارزش کار را به آنها بیاموزید و از کاری که انجام می دهند قدردانی کنید.

6-عدم تفکیک جنسیتی

زنان و مردان می توانند با توجه به مهارت خود در خانه، برای خود و سایر اعضای خانواده شغل ایجاد کنند و در مشاغل خانگی تفکیک جنسیتی وجود ندارد.

 

اگر قصد دارید بیزینس خانگی راه بیندازید با فواید آن آشنا شوید

 

7-توسعه فرهنگ کار در خانواده

مشاغل خانگی موجب توسعه فرهنگ کار در خانواده می شوند زیرا فرزندان از حضور پدر یا مادرخود در منزل احساس امنیت می کنند، اهمیت کسب و کار را از نزدیک یاد می گیرند.

 

8-راحتی بیشتر،کار با آسایش

کار در منزل بسیار راحت است. بیشتر صاحبان مشاغل مستقر در خانه مشاغل آزاد دارند. می توانید هر مشتری را که مایلید بگیرید و هر شغلی را که احساس می کنید تمایل کمتری برای اداره آن دارید، رد کنید همچنین، به شما کمک می کند جنبه های اساسی زندگی (خانه و محل کار) خود را در یک مکان ادغام کنید.

 

9-کنترل کامل بر درآمد

شما به عنوان مالک مشاغل مستقر در خانه، کنترل کامل درآمد را در اختیار دارید. از آنجا که تمام سود را به دست می آورید، این می تواند منجر به افزایش درآمد شما شود و به افزایش پس انداز کمک کند اما این همچنین بدان معنی است که نیز متحمل همه ضررها شده اید.

 

10-فرصت های بیشتر

با وجود بسیاری از شرکت ها و صنایع در رکود، راه اندازی مشاغل خانگی به این معنی است که می توانید فرصت های تولید درآمد خود را ایجاد کنید.

 

چشم اندازهای مناسب شغلی می تواند در برخی صنایع کم باشد و فرصتهای تبلیغاتی در شرکتهای بزرگ نیز در حال کاهش است.

 

11-فرصت رشد حرفه ای

رئیس بودن به شما این امکان را می دهد که مسئولیت های مختلفی را انجام دهید. مدیر فروش، متخصص بازاریابی، استراتژیست، مدیر توسعه تجارت و موارد دیگر.

 

این امر به شما بصیرت و تجربه در مورد تمام جنبه های اداره یک کسب و کار را می دهد که به نوبه خود باعث می شود بیشتر در بازار تجارت کنید.

 

12-افزایش بهره وری

اکنون که دیگر مجبور نیستید وقت و انرژی خود را برای رفت و آمد یا جلسات پی در پی بی فایده اختصاص دهید، باید وقت و انرژی بیشتری برای سرمایه گذاری در تجارت و موفقیت در آن داشته باشید.

 

13-خروجی خلاقانه

راه اندازی مشاغل مستقر در خانه می تواند فرصتی برای شما باشد تا احساسات خود را به دنیا بیاورید و به طور بالقوه از سرگرمی ها یا علایق شخصی خود یک درآمدزایی داشته باشید.

 

14-آزادی بیشتر،خودت رئیس خودت و کارمند خودتی

اگر هر روز ساعتها در ترافیک می مانید تا به محل کار خود برسید و یا از محل کار خارج شوید، از جالبترین مزایای راه مشاغل خانگی می توان به آزادی جدید و بازیابی وقت از دست رفته اشاره کرد.

 

وقتی بتوانید از خانه شغلی را اداره کنید، ساعات اضافی دارید تا کنترل زندگی شخصی خود را بدست بگیرید. بعلاوه، هیچ رئیس، لباس، برنامه کاری مشخص و سیاست های اداری وجود ندارد. تمام آنچه نیاز دارید نظم و انضباط و مهارتهای خوب مدیریت زمان است.

 

15-تلاش بیشتر درآمد بهتر

این یک اصل ساده است با تلاش بیشتر، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. پتانسیل درآمد با عملکرد شما کاملاً متناسب است، بنابراین لازم نیست منتظر افزایش یا ارتقا باشید. همچنین در هزینه بنزین و غذا صرفه جویی خواهید کرد. تهیه غذا در خانه مقرون به صرفه تر است.

 

16-نیازی به سرمایه بزرگ نیست

اگر بخواهید خودتان یک کسب و کار خانگی را راه اندازی نمایید، به سرمایه اولیه اندک و محدود نیازمندید و شما احتیاج به دفتر، میز، منشی و… ندارید و با داشتن حداقل امکانات می توانید یک کسب و کار موفق راه اندازی کنید.