وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این بازیگران اکسیر جوانی خورده اند (عکس)

این بازیگران اکسیر جوانی خورده اند (عکس)

این بازیگران اکسیر جوانی خورده اند (عکس)

 

چهره‌های سرشناسی را سراغ داریم که چندین دهه است همچنان زیبا و جذاب باقی مانده‌اند و به قول قدیمی‌ها همانند قالی کرمان به هر اندازه که عمر آن‌ها بیشتر می‌شود به همان اندازه هم زیبا‌تر و جذاب‌تر می‌شوند.

 

این سلبریتی‌ها به اندازه‌ای جوان و سرزنده هستند که انسان با خود فکر می‌کند شاید چشمه حیات را پیدا کرده‌اند و اکسیر جوانی این چشمه را نوشیده‌اند. به همین دلیل قصد داریم ببینم راز جوان ماندن این سلبریتی‌ها در چیست.

 

با این حساب در ادامه با هم نگاهی به فهرست سلبریتی‌هایی خواهیم داشت که در عرض یکی دو دهه اخیر روزگارِ گرد پیری روی چهره آن‌ها نریخته است و شاداب‌تر و جوان از گذشته به زندگی خود ادامه می‌دهند.

 

۱. جنیفر لوپز

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،جنیفر لوپز

 

این ملکه بی‌ چون و چرای دنیای سلبریتی‌ها اکنون به دهه پنجاه زندگی خود نزدیک می‌شوند اما همانند یک بانوی ۲۰ ساله جوانی خود را حفظ کرده است. جنیفر لوپز راز جوانی خود را یوگا و مدیتیشن می‌داند و به‌رغم زندگی پرمشغله‌ای که دارد اما باز هم هر روز این تمرین‌ها را انجام می‌دهد.

 

ملکه موسیقی و سینما وسواس زیادی در خصوص خورد و خوراکش دارد و نوشیدن الکل، غذاهای سرخ‌کردنی و چربی دار را ممنوع کرده است. جنیفر لوپز میانه خوبی با خوراکی‌های کافئین‌دار ندارد و هرگز لب به دخانیات نزده است. جالب است بدانید جنیفر لوپز حتی به خواب خود هم اهمیت زیادی می‌دهد و روزانه دست‌کم ۱۰ ساعت می‌خوابد.

 

۲. جرد لتو

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،جرد لتو

 

باورتان می‌شود این سلبریتی خوش‌تیپ چشم‌آبی چیزی حدود ۴۶ سال عمر داشته باشد؟ درست است جرد لتوی دوست‌داشتنی با ۴۶ سال سن هنوز هم جوان و خوش‌اندام باقی‌مانده است. دلیل این امر را شاید بتوان در رژیم‌غذایی لتو دانست که گیاه‌خواری را در پیش گرفته است.جرد لتو وسواس زیادی برای رژیم‌غذایی دارد و به غیر از گیاهان سالم و مغذی لب به چیز دیگری نمی‌زند.

 

3. گوئن استفانی

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،گوئن استفانی

 

جالب است بدانید چیزی حدود ۲۳ سال از اولین ترانه موفق گوئن می‌گذرد و این سلبریتی جذاب و موفق پس از گذشت ۴۶ سال از عمر خود هر روز بیشتر از دیروز جوان‌تر نشان می‌دهد.گوئن استفانی دوست‌داشتنی سبک‌زندگی سالم را راز اکسیر جوانی خود می‌داند و خوردن غذاهای ارگانیک و ورزش را همیشه در برنامه روزانه این سلبریتی پرطرفدار شاهد خواهید بود.

 

گوئن استفانی پوستی ابریشمی و نرم دارد و برای رسیدگی به پوست خود همیشه از کرم‌های ضدآفتاب استفاده می‌کند و با لوسیون‌های مرطوب کننده فرآیند آبرسانی پوست را انجام می‌دهد.

 

۴. هالی بری

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،هالی بری

 

هالی بری نه تنها پوستی شاداب و ظاهری زیبا دارد بلکه اندام این بانوی ۵۱ ساله هالیوود نیز همیشه متناسب و خوش‌تراش بوده است. هالی بری به لحاظ سلامت با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و به بیماری دیابت مبتلاست اما این امر باعث نشده تا بی‌خیال سلامتی و زیبایی خودش شود و با پایبند بودن به یک رژیم‌غذایی سالم و مفید سعی کرده تا همیشه اندامی متناسب و چهره‌ای جذاب داشته باشد. هالی بری هفته‌ای ۳ بار ورزش‌های هوازی انجام می‌دهد و دستی در بوکس دارد.

 

۵. گوئن پالترو

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،گوئن پالترو

 

این چهره‌سرشناس را مدت‌هاست که می‌شناسیم اما گوئن زیبارو به هر اندازه که بیشتر پا به سن می‌گذارد به همان اندازه جوان‌تر می‌شود. فرزند پالترو مدتی پیش سقط شد و همین امر باعث شد تا پزشک او رژیم‌غذایی ویژه‌ای را به وی پیشنهاد بدهد. در این رژیم‌غذایی تمامی خوراکی‌های مضر حذف شده است و خبری از نان، مشروبات الکلی و شکر در خورد و خوراک پالترو نیست.

 

گوئن شخصاً علاقه زیادی به خوردن غذاهای سالم دارد و در همین زمینه کتابی نیز منتشر کرده است. این سلبریتی‌ جذاب و موفق هالیوود هفته‌ای ۵ بار به مدت یک ساعت و نیم ورزش می‌کند و برای آرایش چهره‌اش از مواد آرایشی ارگانیک کمک میگیرد تا پوست صورتش صدمه‌ای نبیند. در کنار این موارد گوئن پالترو جز معدود سلبریتی‌هایی است که علاقه زیادی به آرایش‌ ندارد و بیشتر مواقع بدون آرایش جلوی دوربین ظاهر می‌شود.

 

۶. کیانا ریوز

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،کیانا ریوز

 

کیانا ریوز که وارد پنجاه و دومین سال زندگی خودش‌ شده‌است هنوز جوان و جذاب است و به غیر از چند رشته تار موی سفید در ریش‌هایش خبری از گرد پیری در چهره این سلبریتی نیست. کیانا ریوز علاقه زیادی به تمرین‌های سخت ورزشی دارد و از طرفداران پروپاقرص موج‌سواری و سوارکاری است.کیانا ریوز را نمی‌توان به عنوان یک گیاه‌خوار تمام‌عیار قلمداد کرد اما غذاهای طبیعی و گیاهی را به سایر خوراکی‌ها ترجیح می‌دهد.

 

۷. کیت وینسلت

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،کیت وینسلت

 

بیشتر ما ایرانی‌ها و سایر مردم دنیا کیت دوست‌داشتنی را با فیلم پرآوازه تایتانیک شناختیم. جالب است بدانید کیت وینسلت زمانی که در فیلم تایتانیک حضور داشت ۲۱ ساله بود و از آن زمان تاکنون که به سن ۴۰ سالگی رسیده است به لحاظ ظاهری تغییر چندانی نکرده و همچنان جوان، جذاب و خوش‌سیما باقی‌مانده است.

 

جالب‌تر اینکه کیت وینسلت خودش را به رژیم‌غذایی خاصی پایبند نمی‌داند و به غذاهای خانگی علاقه زیادی دارد. به همین دلیل اگر فرصتش باشد از پخت و پز بدش نمی‌آید. کیت وینسلت اهل آرایش‌های سنگین و غلیظ نیست و همین امر را می‌توان یکی دیگر از دلایل جوان ماندن این چهره سرشناس هالیوود دانست.

 

۸. لیو تایلر

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،لیو تایلر

 

معصومیت از نگاه لیو تایلر می‌بارد و با توجه به اینکه در ۳۸ سالگی به‌سر می‌برند هنوز هم نگاه دختران نوجوان را در چشمان او می‌توان پیدا کرد. لیو تایلر علاقه زیادی به استفاده از ترکیبات آرایشی ندارد

 

اما در استفاده کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبت از پوست چیزی کم نمی‌گذارد و به دلیل رژیم‌غذایی متعادلی که دارد همیشه اندامش متناسب و خوش‌ترکیب است.لیو تایلر علاقه زیادی به دوچرخه سواری دارد و به لطف این ورزش تناسب اندام خود را حفظ می‌کند.

 

9. گابریل یونیون

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،گابریل یونیون

 

سن و سال این سلبریتی‌ که همیشه لبخند بر لب دارد را نمی‌توان از روی چهره‌اش تشخیص داد. یونیون اکنون در ۴۵ سالگی به سر می‌برد اما روحیه شاداب و چهره‌ سرزنده وی باعث می‌شود فکر کنید هنوز ۲۰ ساله است.

 

گابریل یونیون علاقه زیادی به معاشرت با مردان جوان‌تر از خودش دارد و اعتقادی به آرایش روزانه ندارد. این بانوی خوش‌سیمای هالییود روانه ۱.۴۵ لیتر آب می‌نوشند تا پوستش همیشه شاداب و ابریشمی باقی بماند.

 

۱۰. الیجا وود

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،الیجا وود

 

الیجا وود که این روزها سی و هفتمین سال زندگی خود را پشت سر می‌گذارد، با مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت می‌شناسیم. این هنرپیشه موفق در زمان فیلمبرداری ارباب حلقه‌ها چیزی حدود ۱۸ سال داشت و چهره ۳۷ ساله‌اش با آن دوران فرق چندانی نمی‌کند.

 

الیجا وود اشاره‌ای به اکسیر جوانی که به کمک آن توانسته است تا این حد جوان بماند نکرده است اما کاملاً مشخص است رژیم‌های غذایی سالم و ورزش توانسته است الیجا را جوان‌تر از گذشته نشان دهد.

 

۱۱. اوا مندس

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،اوا مندس

 

این الهه‌ زیبای هالیوود که فیلم‌های خوب و خاطره‌انگیزی را در کارنامه‌اش دارد به جای اینکه پا به سن بگذارد روز به روز جوان‌تر می‌شود. اوا مدنس روز خود را با یک لیوان آب لیموی نیم‌گرم شروع می‌کند و در رژیم غذایی او خبری از قهوه و کافئین نیست.مندس وسواس زیادی برای زیبایی چهره خود دارد و با بهترین محلول‌ها پوست صورت خود را می‌شوید. اوا مندس ورزش و خوردن غذاهایی که گوشت کمی در آن‌ها وجود دارد را راز زیبایی خود می‌داند.

 

۱۲. جنیفر آنیستون

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،جنیفر آنیستون

 

این بازیگر خوش‌خنده و مهربان هالیوود را با سریال فرندز می‌شناسیم. آنیستون زمانی که اولین قسمت سریال فرندز پخش شد ۲۵ سال بیشتر نداشت و به‌رغم اینکه این روزها تولد ۴۹ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد اما باز هم همان دختر ۲۵ ساله جذاب و خنده‌رو باقی‌مانده است.

 

آنیستون حسابی اهل ورزش و خوردن غذاهای سالم است. جنیفر صبح‌ها پس از بیدار شدن ویتامین‌های مورد نیاز بدن را حتماً میل می‌کند و سرکه سیب طبیعی از رژیم‌غذایی صبح‌های آنیستون حذف نمی‌شود.

 

جنیفر آنیستون در کنار اهمیت زیادی که به سلامتی‌اش می‌دهد توجه به‌خصوصی به گیسوان خود هم دارد و همین امر باعث شده است کمند گیسوان جنیفر آنیستون زیبایی و جوانی چهره‌اش را دو چندان کند.

 

۱۳. فارل ویلیامز

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،فارل ویلیامز

 

این خواننده سرشناس با ترانه هپی توانست جهانی شود و آوازه‌اش را حتی به ایران هم برساند. فارل ویلیامز که این روزها ۴۵ سال دارد راز جوانی‌اش را حفظ روحیه شاداب خود می‌داند. این خواننده خوش‌آوازه هر روز صورت خود را با آب سرد می‌شوید و کرم‌های رسیدگی به پوست را همیشه استفاده می‌کند.

 

۱۴. انریکه ایگلسیاس

 

سن بازیگران،عکس بازیگران،اکسیر جوانی،سن بازیگر،این بازیگر اکسیر جوانی خورده،انریکه ایگلسیاس

 

انریکه به ۴۰ سالگی نزدیک می‌شود اما هنوز هم چهره‌ای جوان و جذاب دارد و هر روز جوان‌تر از دیروز می‌شود. ایگلسیاس اشاره‌ای به راز جوانی خود نکرده است اما بسیاری بر این باورند عشق میان ایگلسیاس و آنا کورنیکوا، ستاره سرشناس تنیس باعث شده است انریکه همیشه روحیه جوان خود را حفظ کند و همیشه شاداب و سرزنده باشد.

 

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌هایی رسیدیم که اکسیر جوانی نوشیده‌اند و هرگز پیر نمی‌شوند، پیشنهاد میکنیم اگر شما هم چهره‌های سرشناس داخلی یا خارجی را می‌شناسید که گرد و غبار پیری نتوانسته است جوانی را از چهره آن‌ها بگیرد. در قسمت نظرات نام این سلبریتی‌ها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.