وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این لوازم آرایشی باعث بیماری پوستی می شود!!

این لوازم آرایشی باعث بیماری پوستی می شود!!

اگر به طور مرتب آرایش صورت شما زیاد باشد پوست شما بیمار می شود و اینکه یک سری لوازم آرایشی هستند که شما را به بیماری های پوستی دچار میکند.آیا می‌دانید چند وقت یکبار باید ریمل خود را عوض کنید؟ هر چهار ماه باید این تغییر صورت گیرد.

 

بیشتر افراد این نکته را رعایت نمی‌کنندو حتی ریمل خود را با دوستان نیز به اشتراک می‌گذارند. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ انجام شد نشان می‌دهد که ۷۰ درصد زنانی که از ریمل به مدت طولانی استفاده می‌کنند، باعث تجمع باکتری‌ها می‌شوند و همین امر منجر می‌شود

 

فرد در معرض عفونت‌های شدید قرار گیرد. بنابراین شما باید از ریمل قدیمی خود دل بکنید و به سراغ یک ریمل تازه بروید. این محصول دارای عمر بسیار کوتاهی است. چشمان شما نواحی بسیار حساسی هستند بنابراین نباید با استفاده کردن از ریمل‌های تاریخ گذشته آن را به خطر بیندازید.

 

اگر با یک عفونت حاد همچون ورم ملتحمه روبرو شدید، باید استفاده کردن از ریمل را فورا متوقف کنید و از یک پزشک متخصص کمک بگیرید.این مسئله ممکن است بسیار جدی شود زیرا اگر از رژ لب به مقدار زیاد استفاده نشود به مدت طولانی در کیف آرایشی فرد باقی می‌ماند.

 

نگه داشتن رژ لب در فریزر می‌تواند شکستن پارابن و روغن‌های ضروری موجود در آن را کندتر کند. با این حال تمامی محصولاتی که دارای نگهدارنده هستند نیز در طولانی مدت می‌توانند باعث اسیب به بدن شوند. اگر رژ لب شما تغییر رنگ داده باشد یا بوی بدی از آن ساطع شود باید به فکر تغییر آن بیفتید.

 

این لوازم آرایشی باعث بیماری پوستی می شود!!

 

از آنجایی که این برس‌ها در سرتاسر صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند ممکن است حامل میکروب‌های زیادی باشند. توصیه می‌شود برس آرایشی به طور منظم شستشو گردد و در یک مکان عاری از میکروب نگهداری شود. شما باید برس خود را بعد از استفاده کردن با اسپری‌های مخصوص بشویید.

 

انجام ندادن اینکار باعث بدتر شدن جوش‌های صورت می‌شود و سایر مشکلات پوستی را نیز وخیم تر خواهد کرد. هرگز برس خود را با مقادیر اضافی از پودرها پر نکنید. به این فکر کنید که باکتری‌های زیادی از همین طریق می‌تواند وارد بدن شما شود.مدادهای مختلفی که برای آرایش به کار می‌رود،

 

روش‌های تمیز کردن آسانی دارند. شما می‌توانید آن را با یک مدادتراش بتراشید و لایه‌ای که باکتری بر روی آن نشسته است را فورا بردارید. همچنین شما می‌توانید با اسپری آن را ضدعفونی نمایید. با اینحال اینگونه لوازم آرایشی نیز از خطر در امان نیستند. درست همانند ریمل،

 

اگر از مداد در نواحی حساسی همچون چشم استفاده می‌کنید، ممکن است عفونت به سرعت پخش شود. استفاده طولانی مدت از آن بدون ضدعفونی کردن، می تواند به تدریج به دید فرد اسیب بزند. برای جلوگیری از این آسیب‌ها بهتر است از خط چشم در ناحیه داخلی خط مژه استفاده نکنید.

 

اینکار باعث مسدود شدن غدد چربی می‌شود که از قرنیه محافظت می‌کنند. مدادهای خود را هر ۱۸ ماه یکبار عوض کنید.خبرهای بدی برای افرادی که طرفدار چشمان درخشان هستند داریم. دانه‌های درشت گلیترها می‌تواند برای چشم بسیار خطرناک باشد.

 

این لوازم آرایشی باعث بیماری پوستی می شود!!

 

به هنگام اعمال گلیترها، امکان افتادن دانه‌های آن در داخل چشم وجود دارد. همین امر موجب سوزش چشم می‌شود و حتی می‌تواند باعث ایجاد خراشیدگی قرنیه شود. بر خلاف سایر ایتم‌های آرایشی که می‌توان با تعویض یا ضدعفونی کردن از بروز عفونت جلوگیری کرد،

 

در مورد گلیترها هیچ روش مراقبتی وجود ندارد. اگر شما جزو افرادی هستید که به طور مکرر از گلیتر استفاده می‌کنید یا چشمان حساسی دارید باید عادت خود را ترک کنید و استفاده از آن را محدود نمایید.به طور رسمی موادی که برای زیرسازی آرایش به کار می‌رود

 

معمولا ۱۲ ماه قابل نگهداری است اما اگر انگشتان خود را وارد این محصولات کرده‌اید، بهتر است آن را بعد از شش ماه عوض کنید. همیشه قبل از انجام آرایش، دستان خود را بشویید. تنها فونداسیون‌های مایع موجب ایجاد مشکل نمی‌شود. حتی فونداسیون‌های پودری نیز می‌تواند

 

حامل باکتری‌های مختلف باشد. اگر بعد از استفاده کردن از فونداسیون‌ها احساس سوزش داشتید باید به یک متخصص پوست مراجعه کنید.بیشتر افراد فرمژه‌های خود را در داخل کیف آرایشی خود قرار می‌دهند بدون اینکه توجهی به بهداشت آن داشته باشند.

 

قرار دادن فرمژه در داخل کیف‌های آرایشی می‌تواند باعث آلوده شدن آن شود و چشمان شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. در این حالت استفاده از فرمژه نه تنها باعث زیبایی چشمان شما نمی‌شود بلکه اسیب‌های جدی به آن وارد خواهد کرد. به همین منظور باید فرمژه خود را به صورت مکرر بشویید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره