وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

در این بخش از سایت ایران ناز قصد داریم بازیگران جذاب و خوش تیپی را به شما معرفی کنیم که می توانند در آینده جانشین جیمز باند شوند.

 

در حالی که فیلم No Time to Die به عنوان آخرین فیلم جیمز باندی با بازی دانیل کریگ به تازگی اکران شده، اما تاخیر در انتشارش آنقدر زمان برده که طرفداران جیمز باند سال هاست در مورد اینکه چه کسی جایگزین دانیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ شود فکر و گمانه زنی کرده اند.

 

گمانه زنی های بسیاری در مورد اینکه جیمز باند بعدی کیست صورت گرفته و در حالی که برخی شانس خود برای پوشیدن ردای جیمز باند افزایش داده اند، برخی دیگر از این رقابت کنار رفته اند. اما کدام گمانه زنی در مورد بازیگر بعدی جیمز باند می تواند به حقیقت بپیوندد؟ می توانیم برخی از گزینه ها را خط بزنیم.

 

 برای مثال تا پیش از شروع فیلمبرداری های فیلم جدید جیمز باند، ادریس البا در اوایل دهه ششم زندگی خود خواهد بود و دیگر برای این نقش بیش از حد پیر شده است. مایکل فاسبندر نیز سال ها پیش خود را از این رقابت خارج کرده است و باربارا بروکولی به عنوان تهیه کننده فیلم های جیمز باند نیز سال ها پیش گفته تمایلی به استفاده از تام هیدلستون در این نقش ندارد.

 

او همچنین تایید کرده که باند بعدی یک زن نخواهد بود و به همین خاطر نمی خواهیم حرفی در مورد «جین باند» بزنیم. این فهرست کمتر بر روی گمانه زنی و شایعات مجلات زرد متمرکز بوده و به گزینه هایی اشاره دارد که به دلایل مختلف واقعاً می توانند جایگزین دانیل کریگ در نقش جیمز باند شوند.

 

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

بازیگران جذاب

 

۱۰- رگه-ژان پیج

رگه-ژان پیج بازیگر محبوب انگلیسی که سال گذشته با انتشار سریال درام تاریخی محبوب نتفلیکس با عنوان Bridgerton به شهرتی جهانی رسید، یکی از بازیگرانی است که از رقبای اصلی تبدیل شدن به جیمز باند بعدی است.

 

او به شدت خوش قیافه، جذاب و مسحور کننده و به اندازه کافی قد بلند است که برای نقش حیمز باند مناسب باشد و مهم تر از همه این که در کت و شلوار، جذابیت دو چندانی پیدا می کند.

 

به عنوان یک بازیگر مرد سیاهپوست، می تواند مقدار خوشایندی تنوع به نقش جیمز باند بیاورد و پیرس برازنان به عنوان جیمز باند سابق نیز از بازی او در نقش مامور ۰۰۷ استقبال کرده است.

 

پیج به شکلی هوشمندانه، همواره در مورد احتمال رو به افزایش استخدام او در نقش جیمز باند سکوت کرده است زیرا بر اساس خرافاتی که در هالیوود رواج دارد، هر بازیگری که در نظار عمومی در مورد نقش جیمز باند صحبت کند شانسی برای گرفتن این نقش نخواهد داشت.

 

در اینجا، سن بدون شک مهم ترین فاکتور است. پیج تنها ۳۱ سال سن دارد و اگر حتی فیلمبرداری جیمز باند بعدی تا سال ۲۰۲۴ نیز آغاز نشود، برخی شاید او را بیش از حد جوان و  دارای صورتی کودکانه ببینند در حالی که نقش جیمز باند به مقداری جذابیت و سرسختی مردانه نیاز دارد.

 

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

بازیگران جذاب جانشین جیمز باند

 

۹- دن استیونز

دن استیونز اکنون مدت هاست که یکی از نامزدهای به تن کردن کت و شلوار جیمز باند به شمار می آید و در تریلر اکشن فوق العاده The Guest در سال ۲۰۱۴ نیز ثابت کرد که می تواند نقش یک ماشین کشتار کارآمد و شیک پوش را بازی کند که شخصیت باند نماد آن است.

 

استیونز همچنین نیازمندهای فیزیکی این نقش را دارد و به خوبی نشان داده که هم در نقش های درام و هم کمدی، از استعداد بازیگری قابل توجهی برخوردار است. با این وجود، او آنقدر مشهور نیست که در رقابت برای بدست آوردن این نقش، خود را از دیگر نامزدها جدا کند، در حالی که بازیگر جیمز باند معمولاً از میان بازیگران کمتر شناخته شده انتخاب می شود.

 

استیونز شباهت فیزیکی بسیاری به دانیل کریگ دارد که به احتمال فراوان به ضررش خواهد بود، زیرا تهیه کنندگان جیمز باند ممکن است ترجیح دهند کسی را انتخاب کنند که ظاهری متفاوت تر از کریگ داشته باشد.

 

همچنین استیونز در حال حاضر ۳۸ سال سن دارد و پیش از شروع فیلم جدید جیمز باند سنش از ۴۰ سال خواهد گذشت که برای یک باند امروزی کمی پیر است.

 

با این وجود، استیونز بسیار کمتر از سن واقعی اش به نظر می رسد و به همین خاطر شاید بتواند در این زمینه بسیار بهتر از دیگر رقبای خود عمل کند.

 

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

 

۸- ریچارد مدن

بسیار ساده قابل درک است که چرا ریچارد مدن بعد از رسیدن به شهرت در سریال های Game of Thrones و The Bodyguard به یکی از اصلی ترین نامزدهای بازی در نقش جیمز باند آینده در اکثر گمانه زنی ها تبدیل شده است.

 

او با آن خط آرواره جذاب، جذابیت دوچندان در کت و شلوار و بازی های قوی همانند دن استیونز در نقش های دراماتیک جدی و کمدی های سبک تر می تواند مسحور کنندگی مورد نیاز مامور باند را داشته باشد.

 

با ۳۵ سال سن، او در نقطه سنی ایده آل قرار دارد اگر فیلمبرداری فیلم بعدی تا چند سال دیگر آغاز شود، و اسکاتلندی بودن مدن نیز باعث شده که بسیاری انتخاب او را ادای احترامی مناسب به شان کانری به عنوان محبوب ترین جیمز باند این فرانچایز بدانند.

 

اما نقطه ضعف ریچارد مدن این است که شهرت می تواند به شکلی غیرعمدی باعث خارج شدن یک بازیگر از رقابت برای تبدیل شدن به جیمز باند بعدی شود.

 

در حالی که نقش او در سریال Game of Thrones بسیار زودتر از شخصیت های اصلی دیگر و چندین سال پیش به پایان رسید و دیگر آن بار سابق را به او تحمیل نمی کند، بازی او در فیلم ابرقهرمانی Eternals می تواند باعث شود که باربارا بروکولی او را از فهرست نامزدهای نهایی خط بزند.

 

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

 

۷- ریز احمد

شایدهیجان انگیزترین و جالب ترین احتمال برای جیمز باند جدید، ریز احمد باشد، بازیگری بسیار بااستعداد که نامزد جایزه اسکار نیز شده است.

 

او در مورد علاقه اش در گذشته به بازی در نقش های نمادینی که پیش تر توسط بازیگران سفیدپوست بازی شده سخن گفته است و در کنار جذابیت واضح تنوعی که او می تواند به این نقش دهد، ریز احمد می تواند تنشی آتشین به این نقش بیاورد که تاکنون شاهد آن نبوده ایم. با فاصله ای زیاد، مهم ترین نقطه ضعف ریز احمد جثه اوست.

 

با کمتر از ۱۸۰ سانتیمتر قد، او با فاصله ای زیاد کوتاه ترین بازیگر نقش مامور ۰۰۷ خواهد بود. احمد امسال ۳۹ ساله می شود، سنی که به هیچ عنوان در صورت او دیده نمی شود.

 

از این رو سن ریز احمد نمی تواند مانع اصلی او باشد هر چند برای تهیه کنندگان جیمز باند موضوع سن یکی از فاکتورهای اصلی است.

 

همچنین شاید بروکولی نخواهد که بازیگری با اعتبار و شهرت ریز احمد را در نقش باند به کار گیرد زیرا معمولاً بازیگران کمتر شناخته شده برای این نقش استخدام می شود.

 

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

 

۶-تام هاردی

در واقع نمی توانید فهرستی از نامزدهای بالقوه جیمز باند تهیه کنید و نامی از تام هاردی در آن نبرید، زیرا او سال هاست که در صدر فهرست گمانی زنی ها در مورد بازیگر بعدی نقش مامور ۰۰۷ قرار دارد و برخی گزارش ها نیز مدعی شده اند که وی مدت هاست برای این نقش انتخاب شده و خودش نیز در جریان این موضوع قرار گرفته است.

 

هاردی یک استعداد بازیگری ممتاز و منحصربفرد است که بدون شک جذابیت بی رقیبی به نقش ۰۰۷ خواهد آورد. او می تواند سرسخت، مسحور کننده و بامزه باشد، در کت و شلوار بسیار جذاب تر می شود و علیرغم اینکه قد نسبتا کوتاه تری در مقایسه با دیگر بازیگران جیمز باند دارد، قد و قامت او به عنوان یک ابرجاسوس زخم خورده بسیار قانع کننده است.

 

اما مهم ترین مانع هاردی برای تبدیل شدن به جیمز باند بعدی سن اوست. او اکنون ۴۴ سال سن دارد و زمانی که فیلمبرداری فیلم جدید جیمز باند شروع شود به سالیان پایانی دهه پنجم زندگی خود خواهد رسید.

 

در صورتی که او با سرعت نقش آفرینی دانیل کریگ در نقش باند پیش برود، هاردی در بهترین حالت می تواند در سه فیلم جیمز باند نقش آفرینی کند تا به میانه های دهه ششم زندگی اش برسد و دیگر نتواند این نقش پرفشار را بازی کند و به همین خاطر زمانبندی می تواند مهم ترین مانع هاردی برای جیمز باند شدن باشد.

 

همچنین هاردی در شرایط کنونی بسیار با فرانچایز Venom سرگرم بوده و تا پایان این فرانچایز، دیگر شانسی برای بازی در نقش ۰۰۷ نخواهد داشت.

 

یک دهه پیش، تام هاردی می تواند بهترین گزینه برای جیمز باند باشد اما برخلاف تصورات بسیاری از طرفداران دنیای جیمز باند، او از شانس بسیار بالایی برای بدست آوردن این نقش برخوردار نیست.

 

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

بازیگران جذاب

 

۵- جیمز نورتون

جیمز نورتون یک بازیگر انگلیسی دیگر است که به لطف بازی در سریال های محبوبی مانند Happy Valley Grantchester, War & Peace و McMafia و  فیلم درام تازه Nowhere Specia در سال های اخیر به شهرت رسیده است.

 

نورتون به وضوح خوش قیافگی و شیکی لازم برای بازی در نقش جیمز باند را دارد و هم در دانشگاه کمبریج و هم آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک تحصیل کرده و بدون شک به راحتی توانایی فرو رفتن در نقش موقر و پیچیده یک مامور مخفی را دارد. سن نورتون نیز باعث شده از شانس بالایی برخوردار باشد.

 

او به تازگی در فصل تابستان ۳۶ ساله شده و در صورتی که در سال های آینده بازی در نقش جیمز باند را شروع کند نیز پیرتر از دانیل کریگ در هنگام بازی اولش در نقش مامور ۰۰۷ نخواهد بود.

 

نورتون به طور عمومی در مورد نقش جیمز باند صحبت کرده که همواره حرکتی ریسکی بوده و گفته است که هضم کردن ایده فرانچایز جیمز باند برایش دشوار است که این موضوع می تواند شانسش را برای بازی در فیلم های مستقل کاهش دهد.

 

با این وجود بعید است که نورتون در مقابل پیشنهاد لوکس سازندگان جیمز باند و فرصت تبدیل شدن به یک چهره ماندگار در تاریخ سینما، مقاومت کند.

 

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

 

۴- هنری گلدینگ

در صورتی که هنری گلدینگ به عنوان مامور ۰۰۷ جدید انتخاب شود، این بازیگر بریتانیایی-مالزیایی به اولین بازیگران جذاب آسیایی تبدیل می شود که نقش جیمز باند را بر عهده می گیرد.

 

گلدینگ بدون شک در Crazy Rich Asians ثابت کرده است که بسیار جذاب بوده و در کت و شلوار نیز بسیار دلرباتر می شود.

 

همچنین نباید فراموش کرد که نام او می تواند بسیاری را برای تماشای جیمز باند بعدی به سینماها بکشاند، در حالی که در شرایط کنونی نام چندان بزرگی در سینمای بریتانیا و آمریکا به شمار نمی آید که به سودش خواهد بود.

 

او در بهترین شرایط سنی ممکن برای جیمز باند قرار داشته و ۳۴ سال دارد و این یعنی که در هنگام شروع فیلمبرداری جیمز باند بعدی در اواخر دهه چهارم زندگی اش خواهد بود که کاملاً مناسب است.

 

شاید بروکولی در نهایت تصمیم بگیرد که یک بازیگر با کیفیت بازیگری بالا را انتخاب کند در حالی که گلدینگ تنها سه سال است وارد دنیای بازیگری حرفه ای شده و تنها در ۶ فیلم بازی کرده است.

 

عدم موفقیت فیلم بلاک باستر اخیر او با نام Snake Eyes نیز می تواند به ضرر گلدینگ تمام شود، اگر بروکولی شکست این فیلم را نشانه بی علاقگی سینماروها به وی در نقش یک شخصیت اکشن تلقی کند.

 

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

 

۳- هنری کاویل

بسیاری می گویند که هنری کاویل اصلی ترین رقیب دانیل کریگ برای بازی در نقش جیمز باند بوده و نزدیک بوده او را در این رقابت شکست دهد، در حالی که آن زمان تنها ۲۲ سال سن داشت و شاید همین سن کم باعث شد شانس تبدیل شدن به جیمز باند جدید را از دست بدهد.

 

کاویل اکنون ۳۸ سال دارد اگر چه به وضوح چندین سال جوان تر و یکی از بازیگران جذاب به نظر می رسد و یک برنامه هوش مصنوعی انتخاب بازیگر نیز او را به عنوان جانشین ایده آل دانیل کریگ انتخاب کرده است.

 

او همه پیش نیازهای جیمز باند را دارد و در شرایطی که بازی او در نقش سوپرمن به پایان رسیده است، برنامه کاری او برای بازی در نقش جیمز باند کاملاً مناسب است.

 

اما رقیب اصلی هنری کاویل، بیش از هر بازیگر دیگری، بازی ها و نقش های سابق او هستند. سخت است تصور کرد که بروکولی از سوپرمن در نقش مامور ۰۰۷ استفاده کند و وقتی به تعهد کاری جدید هنری کاویل در سریال The Witcher از نتفلیکس نگاه می کنیم، به این نتیجه می رسیم که کاویل بیش از حد برای نقش های اینچنینی مناسب است.

 

با این وجود، نزدیک بودن او به بازی در نقش جیمز باند در سال ها پیش، شاید این موضوع باعث شود که بازی او در دو نقش مشهور گفته شده نادیده گرفته شود.

 

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

 

۲- آیدان ترنر

قد بلند، پوستی تیره و خوش قیافه. آیدان ترنر بازیگران جذاب سریال Poldark بسیار شبیه جیمز باندی است که یان فلمینگ در کتاب هایش توصیف کرده است، همان خصوصیاتی که باعث شد تیموتی دالتون روحی تازه به نقش جیمز باند بدمد.

 

۳۸ سالگی ترنر نیز می تواند تضمین کننده جایگاه سنی مناسب او برای این نقش باشد، بازیگری که می تواند انرژی متفاوتی از آنچه دانیل کریگ به این نقش آورده، به نقش جیمز باند بیاورد، چیزی که طرفداران این فرانچایز بیش از ۱۵ سال است شوقش را دارند.

 

جذابیت شخصیتی ترنر نیز می تواند به او کمک می کند. اگر چه ترنر برای نقشش در سریال Poldark شناخته می شود اما این شهرت آنقدر زیاد نیست که باعث شود از فهرست نامزدهای جیمز باند کنار گذاشته شود.

 

او یکی از اصلی ترین شانس های بازی در نقش مامور ۰۰۷ است که نه بیش از حد ناشناخته و نه زیاد مشهور است. در واقع نمی توان فاکتوری علیه آیدان ترنر برای انتخاب شدن به عنوان بازیگر بعدی جیمز باند پیدا کرد.

 

او در باکس آفیس عملکرد چندان قابل توجهی نداشته اما این موضوع نیز نمی تواند مانع انتخابش شود، همان اتفاقی که در مورد دانیل کریگ نیز رخ داد.

 

بازیگران جذاب و خوش قیافه ای که می توانند جانشین جیمز باند شوند + عکس

 

۱- سم هیوگان

سم هیوگان یکی از بازیگران جذاب اسکاتلندی در ماه های اخیر به عنوان اصلی ترین گزینه جایگزینی دانیل کریگ مطرح شده است و با توجه به درخشش در سریال Outlander توانسته به خوبی نشان دهد که توانایی کشیدن بار یک فرانچایز را دارد.

 

همچنین او در کت و شلوار نیز بسیار جذاب و شیک به نظر می رسد. با قدی بیش از ۱۸۶ سانتیمتر، او می تواند فاکتور قد بلندی جیمز باند را به این شخصیت نمادین برگرداند، چیزی که در مورد دانیل کریگ وجود نداشت.

 

همچنین او آنقدر محبوب هست که قابل تشخیص باشد و همزمان آنقدر مشهور نیست که باعث شود بروکولی به خاطر ستاره بودن روی نام او خط بکشد.

 

هیوگان اکنون ۴۱ سال سن دارد و وقتی فیلمبرداری فیلم جدید جیمز باند شروع شود حدود ۴۵ سال سن خواهد داشت که ممکن است برای نقش جیمز باند کمی پیر به نظر برسد اما هیوگان بسیار جوان تر از سن واقعی اش به نظر می رسد.

 

اگر چه هیوگان یک بازیگر قابل و خوش قیافه است اما آن قدرت تعیین کنندگی که بتواند دیگر رقبا را به راحتی کنار بزند ندارد. با این وجود سم هیوگان بیشتر از دیگر کسانی که در این فهرست نام بردید، برای تبدیل شدن به جیمز باند بعدی شانس دارد.