وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با این روش شوهر خود را شاد کنید!!

با این روش شوهر خود را شاد کنید!!

شما میتوانید با روش های زیر شوهر خود را اینگونه شاد کنید.وقتی همسر شما بداند که واقعا برای شما مهم است و این را به زبان بیاورید می تواند بهترین خوشحالی و شادی برای وی باشد. آخرین باری که در زندگی مشترک احساس خاصی داشته اید و طعم زیبای زندگی زیر زبان تان آمده کی بوده است.

 

مطمئن زمانی که شما به عنوان مرد خانواده و زن زندگی احساس خاص بودن به همسرتان داده اید.اگر دوست دارید شوهری شادتر از همیشه داشته باشید و وی را با ذوق تر و خندان تر از قبل ببینید این ترفندها را به کار گیرید. راه هایی وجود دارد که می توانید همسفر زندگی تان را شاد کنید

 

و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، ما به شما می گوییم .نتایج تحقیقات نشان می دهد، شادی مردها رابطه مستقیمی با شادی همسرانشان دارد. این محققان می گویند اگر مردی احساس کند همسرش از شرایط زندگی راضی است

 

و به زندگی زناشویی شان نمره بالایی می دهد، او هم شاد می شود حتی اگر آنقدرها هم از ازدواجش راضی نباشد.به یاد بیاورید اولین روزهایی را که چقدر مشتاقانه منتظر بودید تا پیامی یا یادداشتی از یکدیگر دریافت کنید. باز هم این کار را انجام دهید و به تمام دلایلی که همسرتان را بهترین همسر می دانید، فکر کنید.

 

با این روش شوهر خود را شاد کنید!!

 

همسر شما از اینکه فکر کند او هم شما را خوشحال می کند، شاد خواهدشد.وقتی همسر شما در مورد کار، دوستان، سیاست، ورزش یا خاطره ای صحبت می کند یا عقیده یا فکرش را می گوید، به او توجه کنید. این کار نشان می دهد شما به مسائل، نگرانی ها، علایق و عقاید او احترام می گذارید

 

و هیچ چیز بیش از این او را راضی و شاد نمی کند.غذای مورد علاقه همسرتان را درست کنید. بعد از یک روز معمولی که همسرتان از سر کار برگشت، او را با غذای مورد علاقه اش متعجب کنید. او خوشحال می شود که شما بهترین غذا را برایش درست کرده و وقت خود را به درست کردن آن اختصاص داده اید.

 

گاهی نیز بگذارید کنترل تلویزیون دست همسرتان باشد. درست است که دوست دارید همسرتان بیشتر وقتش را با شما بگذراند، اما اجازه دهید مسابقات ورزشی مهم را که خیلی دوست دارد تماشا کند.وقتی با همسرتان صحبت می کنید، اطمینان حاصل کنید که تماس چشمی دارید.

 

این کار موجب اطمینان خاطر او از توجه و احترام شما می شود و به هر مردی قدرت می بخشد.گهگاه خانواده اش را در تعطیلات آخر هفته به خانه تان دعوت کنید. خانواده همسرتان برای او مفهوم عمیقی دارد.بعد از یک روز خسته کننده کاری به همسرتان پیغامی زیبا بدهید.

 

با این روش شوهر خود را شاد کنید!!

 

هنگامی که همسرتان مشغول تماشای یک فیلم است برایش میوه یا تنقلات ببرید. برای او بلیت تماشای بازی فوتبال بخرید و او را شگفت زده کنید.اولین قرار ملاقاتی را که قبل از ازدواج با او داشتید دوباره خلق کنید. لباس های مورد علاقه همسرتان را در خانه بپوشید

 

.ظاهرتان را همیشه زیبا نگه دارید. به خاطر اینکه سال های زیادی از ازدواجتان گذشته، از زیبایی ظاهرتان و مرتب بودنتان نگذرید.

 

همسر شما از اینکه هنوز هم به ظاهرتان می رسید از شما قدردانی خواهد کرد.وقتی که کنارش نشسته اید دستش را بگیرید و نوازش کنید. همسرتان از این رابطه صمیمی لذت می برد.

 

سعی نکنید همسرتان را عوض کنید و او را همان طور که برای ازدواج پذیرفتید، بپذیرید.در گوش او نجوا کنید که دوستش دارید. بارها این جمله را در گوشش بگویید. این کار موجب می شود احساس خوشحالی کند.