وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی کردن بردلی کوپر 48 ساله با مادرش!!

زندگی کردن بردلی کوپر 48 ساله با مادرش!!

زندگی کردن بردلی کوپر 48 ساله با مادرش!!

 

چرا بردلی کوپر – Bradley Cooper بعد از 48 سال هنوز با مادرش زندگی می کند؟! مراقبت از والدین در سنین میانسالی و پیری کار راحتی نیست.

 

شغل ما و خانواده مان اغلب مانع از رسیدگی بیش از حد به والدینمان می شود و نمی توانیم به میزانی که نیاز دارند به آنها توجه کنیم.

 

بردلی کوپر - Bradley Cooper ، زندگی کردن بردلی کوپر 48 ساله با مادرش

 

اما بردلی کوپر؛ بازیگر سرشناس آمریکایی تصمیم گرفت کار متفاوتی انجام دهد. علیرغم اینکه یکی از بازیگران مورد احترام است و درآمد بالایی در فیلمسازی دارد تصمیم گرفت که از مادرش مراقبت کند.

 

پدر بردلی، چارلز کوپر، به عنوان یک فروشنده سهام برای شرکت مریل لینچ کار می کرد و مادرش گلوریا گزارشگر NBC در شهر پنسیلوانیا بود.

 

پدرش چارلز کوپر و مادرش گلوریا گزارشگر NBC

 

بردلی هم از دوران دبیرستان حرفه مادرش را پیش گرفت و در روزنامه فیلادلفیا کارش را شروع کرد.

 

مادرش او را به دنیای بازیگری، هنرپیشگی و نمایش معرفی کرد و معتقد بود که او آنقدر بااستعداد است که می تواند یکی از بزرگترین بازیگران دنیا شود.

 

بردلی کوپر - Bradley Cooper و مادرش ، زندگی کردن بردلی کوپر 48 ساله با مادرش

 

در سال 2011 بعد از فیلمبرداری قسمت دوم فیلم “خماری” بردلی به خانه پدری اش برگشت تا نزد آنها بماند چون پدرش چندین سال بود که از سرطان ریه رنج می برد.

 

در سال 2016 این بازیگر گفت: “من در یک موقعیت خوبی بودم همه چیزم را به تعویق انداختم و به طور کامل متوجه پدرم شدم.” پروسه مراقبت از پدرش سخت، پر استرس، پیچیده و تمام وقت بود.

 

او ادامه داد: “من حتی نمی توانم تصور کنم برای بیماران و خانواده هایی که توانایی پرداخت هزینه های درمان را ندارند چقدر سخت است.”

 

اما مادرش تحت تاثیر از دست دادن پدر بردلی قرار گرفت. او از مرگ شوهرش شوکه شده بود و بردلی از مادرش خواست تا به خانه او در لس آنجلس برود که برای همیشه آنجا زندگی کند.

 

بردلی کوپر - Bradley Cooper و مادرش

 

در مصاحبه ای در سال 2013 او توضیح داد که: “در حال حاضر، دو سال از مرگ پدرم می گذرد. خانواده ام خیلی به هم وابسته و صمیمی هستیم و مرگ پدرم برای همه ما بسیار سخت بود.”

 

از آن موقع به بعد بردی از مادرش مراقبت می کند. او گفته “ما به همدیگر نیاز داریم. اما اشتباه نکنید. بدون سختی نیست.

 

او در اتاق کناری ما زندگی می کند. اما او یک زن فوق العاده عالی است.” مادر بردلی برای همیشه با او و دخترش لرا و دو سگش زندگی می کند.

 

زندگی مادر بردلی با او و دخترش لرا و دو سگش

 

سالها بعد گلوریا به یک ستاره تبدیل شد. در سال 2014 در مراسم گلدن گلوب با لئوناردو دی کاپریو و مادرش ایرملین ایندربرکن عکس انداخت.

 

عکس در مراسم گلدن گلوب با لئوناردو دی کاپریو و مادرش ایرملین ایندربرکن

 

او در اوایل سال 2023 پس از ارائه یک اجرای خنده دار در طی یک تبلیغ به شهرت رسید.

 

در طی این سال ها گلوریا پسرش بردلی را به روشهای مختلفی مثل همراهی با او در فرش قرمز، مراسم های اهدای جایزه و… حمایت می کرد.

 

مهمترین زنان در زندگی بردلی

 

بردلی گفته: “من با مادرم، دخترم و دو سگم زندگی می کنم. مادرم در آستانه 80 سالگی است.” بنابراین مهمترین زنان در زندگی بردلی مادر و دخترش هستند.

 

مهمترین زنان در زندگی بردلی

 

او در مصاحبه با مجله ای گفته بود: “من از اینکه مادرم در کنارم است بسیار خوشحالم.”